Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie .. wiec jest tak czujniki wymienione zaden z błedów nie znikł... ale zauwazyłem cos takiego iz ...

kody na postoju da sie usunac ale po odpaleniu sa z powrotem ale zauwazyłem ze jak usune bledy na postoju i pozniej uruchomie silnik to obroty spadaja potem cos chrupnie obroty skocza raz do gory i wracaja z powrotem i bledy sie pojawiaja

moze z tego cos wywnioskujecie??

Opublikowano
Wniosek taki że bez porządnej diagnostyki się nie obejdzie. . Ten twój komputerek nie ogarnie takich rzeczy jak valvetronik. Możesz dalej się nim bawić i brnąć w koszta albo sprawdzić raz a porządnie. Skoro słychać chrupniecie co kolwiek to znaczy może być coś z Vvt, i dlatego przygasa bo przełącza się na przepustnice, może vanos grzechotać sypać się rozrząd blaszki impulsów przestawione, może chodzi o czujnik Vvt .... I baaardzo wiele innych rzeczy może temu dolegać, a skąd jesteś, może ktoś w twojej okolicy ci pomoże.
Opublikowano
okolice rzeszowa.. tylko ze na poczatku bylem u mechanika podpinał pod laptopa kasował bledy itp mocy nadal nie było a wszystko mu tam niby pokazywało w normie... ja podejrzewam ze cos z vanosem jest nie tak wydaje mi sie ze elektrozawory siadły.. ale po podłaczeniu na ostro dzialaja.. po odlaczeniu kostek od elektrozaworow i podpieciu komputerka znikaja 2 bledy P0011 i P0015 ale za to pojawiaja sie 2 inne ze obwod jest otwarty do elektrozaworow i dodatkowo ten P0341 cos o polozeniu wałka mozliwe ze vanos jest w złej pozycji... non stop proboje to rozkminic ale nie idzie mi to najlepiej bede musial chyba pojechac na tego kompa ale to ktos musi miec dobry program do tego
Opublikowano
Możesz też kupić kabel, ściągnąć inpe z neta i pokaże wszystko tak jak ma być. Wyjdzie cię tyle co wizyta lub dwie u diagnosty a na każdym kolejnym podpieciu oszczędzasz. Poza samym kodem błędu ważny jest jego opis. Może któryś kolega z forum w twojej okolicy cię poratuje i to sprawdzi. :)
Opublikowano
bylem dzis u znajomego mechanika podlaczał kompa i jedynie co go zdziwiło to to ze katy wyprzedzenia wałkow rozrzadu skakały dziwnie na niskich obrotach na obu wałkach co sekunde sie zmianiały katy 5 za chwile 12 i zaraz 26 i od nowa i co chwile cos nowego i na obu wałkach to samo i nie zaleznie od dodania gazu nic to nie dawało non stop skakały te katy.... jutro odkręcam pokrywę zaworów sprawdze co tam sie dzieje...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
problem braku mocy w tych silnikach jest nie wykrywalna przez inpa nie prawidlowe dzialanie czujnika cisnienia spalin przerabialem po wymianie turbiny przeplywomierza i wielu innych czesci powodem byl wadliwy czujnik cisnienia spalin koszt okolo 100 zl po wymianie moc wrocila
Opublikowano
problem braku mocy w tych silnikach jest nie wykrywalna przez inpa nie prawidlowe dzialanie czujnika cisnienia spalin przerabialem po wymianie turbiny przeplywomierza i wielu innych czesci powodem byl wadliwy czujnik cisnienia spalin koszt okolo 100 zl po wymianie moc wrocila

Ten temat dotyczy silnika PB.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.