Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich.

 

Mam możliwość zakupu na dobrych warunkach BMW 520d GT 2012r. Auto napasione (oprócz silnika...) jednakże jego tył bardzo mi się nie podoba.

W mojej opinii, tył poliftowy jest dużo ładniejszy i z tej przyczyny chciałbym od razu taki tył sprawić przyszłemu autu.

Czy ktoś z koleżanek i kolegów na forum robił już coś takiego??

Rozumiem, że do wymiany jest tylna klapa, światła i zderzak...

Czy coś więcej... pewnie wyjdzie w praniu, jeśli ktoś to robił, bardzo proszę o jakąś pomoc, rady itp.

 

Z góry bardzo dziękuję

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Na twoim miejscu pomyślałbym przede wszystkim o silniku. Auto waży ponad dwie tony, według mnie 2.0d to zdecydowanie za mało, żeby jeździć komfortowo. I wcale nie mam tu na myśli wyposażenia;)

Jeżdżę 535xd(bez szaleństw) i myślę, że przydałoby jeszcze trochę Nm

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Nie każdy musi mieć trzy litry, żeby sprawnie się poruszać. :cool2:

Miałem 2.0d i nie powiedziałbym, że "2.0d to zdecydowanie za mało, żeby jeździć komfortowo".

Slawoszgt z tego co widzę na zdjęciach w wątku http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=132&t=243589 i jak to z BMW bywa 'wystarczy' przełożyć graty i których piszesz na poliftowe i sprawa załatwiona.

Opublikowano

Tak, oczywiście ten silnik jest nieco lichy, teraz mam bmw 3 GT (f34) z tym silnikiem i power-boxem (ze względu na gwarancję) od Vtecha i nie ma tragedii. Zdaję sobie sprawę, że ten silnik w F07 może być mało dlatego też jedzie w pierwszej kolejności na chipa i mają zrobić 220 KM i ok 450Nm co już może pozwoli w miarę sprawnie się poruszać... A ta F07 to i tak tylko na dwa lata a potem następne.

Podzwoniłem po serwisach BMW i jako serwis nie oferują opcji "doposażenia" w polift, więc zostaje kombinacja samemu.

Jak już się uporam z tym postaram się opisać co i jak wyszło.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Po pewnym czasie wszystko wiem ( przynajmniej w kwestii wymiany tyłu na poliftowy :D )

Sprawa wygląda o dziwo dość prosto:

Zakupiłem cały tył do polifta:

- klapa kompletna z szybą

- lampy

- zderak.

Po rozbiórce starego tyłu okazało się, że potrzebne są jeszcze ślizgi do zderzaka do polifta oraz tylna belka aluminiowa pod zderzakiem.

To tyle jeśli chodzi o części.

Co do montażu to już prościzna, nie trzeba zwalać całej klapy - wystarczy wymienić tą dolną ruchomą. Część górna z szybą jest taka sama.

Światła również "wytnij->wklej". Po podłączeniu od razu działają jak trzeba.

No oczywiście zostaje odkręcenie starych ślizgów i przykręcenie nowych oraz belki alu.

Na koniec dopasowanie zderzaka.

Teraz zostało dobrać kolor, pomalować i zmontować na stałe :)

Jak będzie skończone, zarzucę kilka fotek.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Ciekawy projekt. Ile orientacyjnie kosztowały Cię części? Masz już może zdjęcia przed-po?
Opublikowano

Dzięki ;)


Koszt wszystkich części z czego większość używki to jakieś 6 tys. pln + robocizna z malowaniem 2 tys. pln.

Fotki gdzieś mam i chętnie wrzucę jak ktoś mnie poinstruuje jak to zrobić :)


Pozdrawiam

Opublikowano
Wejdź na tinypic.com zrobupload i wklej link do forum który ci wyskoczy i to tyle
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Dzięki ;)


Koszt wszystkich części z czego większość używki to jakieś 6 tys. pln + robocizna z malowaniem 2 tys. pln.

Fotki gdzieś mam i chętnie wrzucę jak ktoś mnie poinstruuje jak to zrobić :)


Pozdrawiam

Masz jakieś fotki przed i po ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.