Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam moje E 61 530d 231km ostatnio przejechałem 300 km zgasiłem silnik dosłownie na chwile silnik nie chciał odpalić wcześniej było wszystko w porządku moc praca na wolnych obrotach ok. kilka prób odpalenia nic kręcąc rozrusznikiem były momenty jakby któryś z cylindrów próbował zagadać .odczekałem z dwadzieścia minut zapaliła bez problemu spotkał ktoś się z tym dodam dzień puzniej jeździłem 2 godziny żadnego problemu.
Opublikowano
Filtr wymieniłem dwa dni pózniej był 5 letni ale auto miało kopa, program diagnostyczny mam cars cdp+ sterowanie pompy paliwowej EKPS-diagnostyka 0 kodów usterek
Opublikowano

Miałem kiedy identyczny przypadek w E39 530 po lift 184KM.

Mianowicie podczas jazdy auto zgasło i nie mogłem odpalić kręcił normalnie ale bez skutku a moc był i wszytko wcześniej było ok.

Błędów w komputerze zero. Auto postało schłodziło się i odpalało normalnie pompa też działała normalnie jak już odpalił bo było sprawdzane ciśnienie.

 

Mimo braku błędów okazało się, że po rozgrzaniu pompa rogowa która jest praktycznie pod fotelem kierowcy przestała pracować, po jej wymianie wszytko wróciło do normy.

Nie wiem czy w E60 jest ona stosowana ale jeśli tak to będzie to.

Opublikowano

Ja ostatnio miałem podobny problem z odpaleniem e60. Przyczyną okazała się pompa w baku w prawej komorze.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Witam zacznę chyba od pompy w zbiorniku jak nie chciała zapalić też o tym pomyślałem ale stałem na parkingu przy drodze był straszny ruchnic nic niesłyszałem,wyciągał ktoś kiedyś pompę paliwową ze zbiornika jak się domyślam układ wydechowy wał napędowy wszystko trzeba zdemontować.
Opublikowano

Witam!

 

Kolego pompę paliwa wyjmuje się od góry. Nic nie musisz od spodu demontować. Zwalasz siedzisko kanapy, odkręcasz cztery nakrętki od dekla i masz dostęp do pompy. Aby wyjąć pompę, będziesz musiał jeszcze rozłączyć przewody paliwowe w drugiej komorze zbiornika. Rób to jak będziesz miał minimalną ilość paliwa, inaczej kąpiel w ropie pewna. Sprawdź jeszcze przed wyjęciem pompy połączenie w kostce zasilającej pompę. U mnie przewozy zasilające grzały się do tego stopnia, że wypaliły dziurę. Prawdopodobnie przez przytartą pompę.

 

Pozdrawiam. Emil.

Diagnostyka. Naprawy elektroniki i elektryki. Nawigacje, mapy, język polski. Doposażenia. Specjalizacja seria E.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego Timolz, wyhamuj... Zostaw pompę i zacznij od podłączenia autka pod komputer. Do e60 najpierw podchodzi się z komputerem, później ze śrubokrętem.

Takie sytuacje jak Twoja potrafi spowodować czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik położenia wału, przelewający wtrysk, słynny niebieski przekaźnik, czujnik ciśnienia paliwa i jeszcze kilka rzeczy. Zacznij od sprawdzenia błędów, a później weź się za wymienianie części, na to zawsze zdążysz..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ponownie jak pisałem wcześniej zgasiłem bmw e61 530d i nie mogłem odpalić w domu podpiąłem pod kompa żadnych błędów wyciągłem rozrusznik żeby sprawdzić stan szczotko-trzymacza okazało się, że z czterech szczotek dwie nie dotykały komutatora dwie kolejne miały po półtora milimetra przy okazji zmieniłem czujnik położenia walu, bo jest za rozrusznikiem i czujnik położenia wałka rozrządu.Poleciałem na zachód po sześciuset kilometrach stanąłem na parkingu zgasiłem chwila prawdy zapaliła bez zająknięcia a jeszcze po wymianie szczotko-trzymacza rozrusznik dużo szybciej kręci.Może komuś ta informacja się przyda poz.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Miałem to samo jak gorący silnik nie palił jak trochę ostygł to palił normalnie. Czujnik położenia wałka rozrządu ci padł kolego, ale ten błąd musiał by ci się zapisać, może masz lichy program do odczytywania błędów ?

:cool2:

Edytowane przez waldii122
Opublikowano

Miałem to samo jak gorący silnik nie palił jak trochę ostygł to palił normalnie. Czujnik położenia wałka rozrządu ci padł kolego, ale ten błąd musiał by ci się zapisać, może masz lichy program do odczytywania błędów ?

:cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.