Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 365
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Fakt, nie wszystkie są łatwo rozbieralne ;D czasem trzeba użyć odpowiedniego klucza i długo kręcić ;p

 

Moja kobietka dostała w sobotę nowe uszczelki pod kolektor ssący, do tego przejrzałem wszystkie podciśnienia i jestem w szoku-stan prawie jak fabryczny. Pozakładałem opaski skręcane na króćce i poskładałem całość. Moje wątpliwości budził jedynie stan jednego przewodu od odmy, tego wygiętego który idzie od odmy do rozdzielacza-wymieniony. Ponad to przejrzałem wszystkie o ringi, gumki, i inne pierdołki i wszystko jest do bardzo dobrym stanie. Mam nadzieje, że teraz problem z sondami się skończą ale to okaże się dopiero bliżej weekendu jak trochę pojeżdżę.

Opublikowano
Tylko co ? bo to jak wróżenie z fusów. U mnie dalej to samo, 20 km i check się zapala. Dolot sprawdzałem milion razy i [BAD], dalej to samo. Wydech przy głowicy wydaje się w porządku, żadnych śladów dymu czy innych nalotów. Silnik pracuje dobrze, nie trzęsie, cięgnie równo, opala, tylko te cholerne lambdy. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny i chyba spasuje. niech się to cholerstwo świeci, przetrzymam ją ;D
Opublikowano

U mnie to spalanie zależy głownie od butów :P jak założę ciężkie to i 13 mało, a jak leciutkie to w 8 się mieszczę w trasie ;p

Zainteresowała mnie jeszcze sprawa przepływki, może to ona jakiś zamęt wprowadza. Odepnę dziś i jadę w trasę, zobaczymy.

Opublikowano
A wszystkie moje problemy z sondami zaczęły się w momencie wymiany czujników położenia wałków rozrządu, szczególnie przy czujniku wałka ssącego. Musiałem wtedy wyjąć przepływkę, może to będzie ten uszkodzony element. Spróbuje. Nie mam już siły do tego auta, tak to jest naprawdę super, tylko ten pomarańcz na desce...
Opublikowano
ja zaobserwowałem dziwne zachowanie odczytów z przeplywki,na wolnych wachaja sie miedzy 11 a 12 KG/h ,ale jak dodam gazu ,wzrastają do rożnych wielkości,np 34 ,65 ,89 itd,przy jeździe ze stala predkoscia i delikatnym ruch pedałem gazu odczyt strasznie głupieje np jest 17 i nagle robi sie 80 potem spada do 9 ,wydaje mi sie ze przy nieznaczym ruchu przepustnicy nie powinno byc takich roznic w wielkosci zasysanego powietrza. a wy jakie macie odczyty?. Blendy składu najczęściej wpadają mi wlanie jak jade ze stala prędkością. Czy warto przeczyścić sprayem druciki przepływomierza?
Opublikowano
U mnie po odpięciu przepływki błąd nie wystąpił. Przejechałem ok 60 km i nie było śladu błędu a co zwykle występował mi po 20 km. Pojeżdżę jeszcze trochę i poobserwuje. Ale teraz moim głównym targetem jest przepływomierz.
Opublikowano
po czyszczeniu narazie nic nie wyskakuje,falowanie ustało,poobserwuje
Opublikowano
czyszczenie pomogło tylko na falowanie,ale błąd 228 nadal sie pojawia, korekta mieszanki w pierwszej fazie nagrzewania jest na minusie( jest za bogato) potem na plusie( jest ubogo) ,cały czas w bank2 sie to zmienia,w bank 1 jest raczej stabilna ,nie mogę wyłapać co powoduje te wahania składu mieszanki długoterminowej?
Opublikowano

wrocilem z urlopu... mysle czy znow podeslac autko do aso .... w sumie tylko ta kontrolka a tak poza tym nic.

przejechalem 1500 km falowanie i gasniecie jakby ustapilo ( po wymianie przeplywki z kazdym km epiej musiala sie az tyle adaptowac hmm ), spalanie na 100 km w trasie na poziomie 9 l przy niezbyt oszczednej jezdzie i i przy zaladowanym samoichodzie ( na calym zbiorniku blisko 760 km ... tyle co podaja w książce) ... i jest sens oddawac auto rece opadaja... znow wezma kase i tyle. ahhh ale drazni oko. Panowie ale u mnie tak na 1500 km trzeba dolac o,5l oleju ale to chyba nic strasznego dla M54 przy przebiegu 209000 km?

BUNIA :)
Opublikowano
ja jeszcze spróbuje uszczelnić vanosy,( zamówiłem zestaw naprawczy z allegro)bo juz troszkę grzechoczą,jak bylem w aso to pierwsze co mi elektryk zasugerował to właśnie ze coś z vanosami,może to byc dobry trop. Co do oleju to one lubia duzo,oj duzo czasem łyknoć( jedne wiecej ,a jedne mniej) ,tak maja.
Opublikowano
przejechalem 1500 km falowanie i gasniecie jakby ustapilo ( po wymianie przeplywki z kazdym km epiej musiala sie az tyle adaptowac hmm ), spalanie na 100 km w trasie na poziomie 9 l przy niezbyt oszczednej jezdzie i i przy zaladowanym samoichodzie ( na calym zbiorniku blisko 760 km ... tyle co podaja w książce) ...

 

Spalanie wg mnie w normie.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
U mnie panowie przy jeździe z odpiętym przepływomierzem błąd zniknął. Przejechałem 300 km i kontrolka silnika nie zapaliła się ani na moment. Wszystko wskazuje na to, że przepływomierz do wymiany lub czyszczenia.
Opublikowano
hmm ja wymienialem przeplywke,,,, i jest orginal siemensa ma 100% sprawny wiecie co mi do glowy przychodzi a ta kostka do przeplyki w peszlu sa cieniutkie kabelki moze to cholerstwo hmm. Wg mnie spalanie tez ok... i olej tez. Co do Vanosow u mnie w 2 ASO sprawdzone i sa ok... wiec to nie to
BUNIA :)
Opublikowano
uszczelki na vanosach wymienione,musze taraz pojezdzic aby sie dotarły,za to po złożeniu odma mi zaczęła buczeć,a przy tym nic nie ruszałem
Opublikowano
po wymianie na inna odme ( używaną ),jest narazie Ok,nawet dawka długo terminowa nie jest tak duza jak byla pomiędzy bankami
Opublikowano
mi sie zdaje ze na nasz klopot kilka bledow sie zlozylo, ja juz po wymianie odmy, przeplyki, silmika krokowege, puszki filtra powietrza itp.... za kazdym razem jest coraz lepiej . Obecnie juz jest super , obroty nie faluja, Jedynie czasem jak mu ostro dam w gaz to pozniej jak sie zatrzymuje to potrafi jeszcze zgasnac ale i to nie zawsze. tylko bledy powracaja. spalanie tez juz chyba ok
BUNIA :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.