Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie wiem jak ci opisac ale jest tam taki charakterystyczny dzwiek ale czy to sycznie ciezko mi to okreslic a nie chce w błąd wprowadzic. U mnie kolektor bykilka razy sprawdzany, do tego psikali czyms i twierdzili ze zadnej nieszczelnosci w dolocie nie stwierdzono... ale cos ostatnio poczytalem.. moze to nieszczelnosc w wydechu.. przed sądami gdzies
BUNIA :)
  • Odpowiedzi 365
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

temat opracowany profesjonalnie :D to mi sie podoba wspolpraca napewno przyniesie lepszy efekt niz walka w pojedynke.

Jedyne czego mi brakowalo to jakie wam bledy wyrzucal komputer i z czym byly zwiazane. Wystepowalo gasniecie auta?

Ja za 2 tygodnie z tym ruszam bo wyjezdzam na przyszly tydzien, W tym robie dobrze estetycznie Buni i zafundowalem jej nowe obszycie kierownicy, galki biegow i recznego bedzie bosko.

Dogadalem sie z bmw na zwyciezcow w wawie i u nich bede to robil... o dziwo zmieniam o nich zdanie, i licze ze mi tez z tym pomoga :)

czekam na dalsza relacje

BUNIA :)
Opublikowano
U mnie gaśnięcie czy problemy z mocą i odpaleniem auta występowały bo miałem uszkodzony czujnik położenia wałka. Po wymianie obu czujników, najpierw niby padł wałka wydechowego, potem po miesiącu wałką ssącego auto pali i ma moc cały czas. Błędy jakie mam to 227 i 228 czyli tylko i wyłącznie błędy sond. Spowodowane to jest jak sądzę nieszczelnością dolotu, przeczuwam że przy wymianie czujnika wałka ssącego oszkodziłem coś przeciągając kabel, lub nieszczelnością wydechu tak jak doradził mi kolega z forum. Obie rzeczy do sprawdzenia.
Opublikowano

JA WLASCIWIE OD POCZATKU mam bledy 227 i 228 ... szczelnosc dolotu juz chyba 3 razy sprawdzalem, odme z rurkami wymienialem... mkoze to fakt gdzies w kolektorze ssacym, hmm nie wiem.

Nie wiem czy to ma cos wspolnego ale jak byly minusy na zewnatrz to silnik do czasu rozgrzania pracuje idealnie, trzyma obroty i nie gasnie dopiero jak silnik sie rozgrzeje po chwili zaczyna harce ale najczesniej do 1 zgasniecia. po ponowym uruchomieniu znow jest super. Natomiast jak sa plusy to wystepuje falowanie od momentu przekroczenia pierwszej bialej kreski na wskazniku temperatury az do osiagniecia pelnej wtedy falowania ustepuje ... reszta tak samo. Czujniki walka nhmm chyba tez ktorys wymienialem

BUNIA :)
Opublikowano
u mnie wywala tylko 228,obserwuje adaptacje dlugo terminowa i dla bank 1 jest ona okło + 5 a +8 ,a dla bank 2 zachowuje sie inaczej,czyli wachluje miedzy -14 a + 28 i nie moge wylapac co to powoduje,czy szukac tylko w danej czesci kolektora,bo zdaje sie bank 2 odpowiada za cyl 4,5,6
Opublikowano
Relacja z placu boju, u mnie pęknięta jest kolanko gumowe, to które dochodzi do silnika krokowego. Mam nadzieje, że to tylko to i skończą się problemy z błędami sond.
Opublikowano
czasami tak. najczesciej jak jade w korku i czest uzywam tylko 1 i 2. jesli jade w trasie to wszystko jest normalnie. tzn jak sie zatrzymuje nie ma problemu. Natomiast w korku to sie dosc czesto zdarza
BUNIA :)
Opublikowano

U mnie gaśnięcie występowało tylko gdy miałem uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu. Dojeżdżałem do skrzyżowania, prędkość ok 10 km/h więc sprzęgło i silnik gasł. Potem trzeba było długo kręcić żeby odpaliła, a jak odpaliła to nie miała mocy. Po wymianie czujnika wszystko ok.

 

Panowie wymieniłem dziś wreszcie filtr paliwa ;) z ciekawości rozciąłem stary który był oryginalny. W środku czarno, takie jakby błoto, masakra. Pobobne błoto widziałem kiedyś w zbiorniku mojej WSK 125 :)

Opublikowano
nadal nie moge dojść,czemu w bank2 mieszanka długoterminowa tak sie rozjeżdża w zależności od temperatury silnika,korekta jest od -14 ,do +20%( najpierw jest bogato,potem ubogo wiec dodaje ),na bank 1 ten ruch jest mniejszy+4 do +8. Czyżby tylko w tej części kolektora cos sie dzieje,czy po prostu jakiś czujnik coś źle oblicza,już zgłupiałem ?
Opublikowano
zrobiłem dodatkowy test,przejechałem 100km na samej benzynie i błąd 228(ale korekta długoterminowa nadal szaleje) nie wywala,ale za to w fazie dogrzewanie potrafi zafalować podjeżdżając do świateł,po pewnym czasie zjawisko ustępuje.
Opublikowano
No i kłopotów z kontrolką silnika ciąg dalszy. Moja zapala się z regularnością Japońskiego pociągu, za każdym razem w tym samym miejscu trasy. Wymiałem pękniętą gumę dolotu, wymieniłem świecie, olej, odmę, filtr paliwa, i dalej jest to samo. Już nie mam pomysłu gdzie i jak szukać. Jak tak dalej pójdzie wymienię jeszcze jedną rzecz...samochód. Komuś, kiedykolwiek udało się wygrać walkę z sondami ??
Opublikowano

Mój wygląda na wporządku. Luty sprawdzone i jest ok. Sondy zamieniłem miejscami, i dalej to samo.

Jak efekty waszej walki ?? ktoś to ogarnął ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.