Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
stp lalem do 2.7biturbo, civica, toyoty i do m52 bmw. Zero zlych objawow w hondzie i audi wtryski zaczely ciszej pracowac. Byc moze rozpuszczaja osady w zbiorniku czy cos ale chyba po drodze jest filtr paliwa? Druga sprawa czy przy plastikowym zbiorniku bedzie jakis osad? ile zbiornikow wyjmowalem plastiki byly zawsze czyste natomiast metalowe mialy rdzawy nalot.
  • Odpowiedzi 365
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

wiesz ja ostatnio pojechalem tak z ciekawosci do aso ;) poczekalem az mi bledy wyskocza ... a co akurat mieli promocje, a ze mam pod domem skorzystalem. Powiedzialem panom co zrobilem, jakie sa objawy ... i diagnosta ich zgłupial bo nie widzi zadnych objawow ( chcieli na pare dni auto by nim pojezdzic) skonczylo sie na tym ze cos przebaknol o przeplywomierzu i skasowaniu błędów. Stwierdzielm ze auta i nie zostawie i sam nim pojezdze. Umowilem sie ze jak znow cos wyskoczy to wroce... a oni dalej pomysla( wzieli 220 zł za diagnoze, ale 2 raz za to nie wezma). Ja inpa wszystko kasowalem i wszystko wracalo. Jak narazie juz tydzien jezdze od odebrania auta, na poczatku usmiechnelem sie bo wszystko wygladalo po staremu, ale od 2 dni jezdze hmm jakby lepiej... zobaczymy czy mi bledy wyskocza. W aso stwierdzili ze auto jest w bardzo dobrym stanie i nie ma sie do czego doczepic ... ale ja to wiem :D. mamy te same bledy 227 i 228 :)

Jeszcze w tym tygodniu kupilem sobie cala puszke od filtra i te wszystkie kanaliki dolotu do puszki... moja stara byla strasznie popekana... pewnie jacys fachowcy sobie z nia rady kiedys nie dawali...

BUNIA :)
Opublikowano
Też tak myślę, wyciągałem rok temu zbiornik z vectry b z 95 roku i w zbiorniku było czyściutko. Kusi mnie to STP i chyba jednak zaryzykuje, ale to kwestia przemyślenia. U mnie cały dolot jest w stanie oryginalnym, jedyne z tego co widziałem wymieniany był silnik krokowy. Przypomniało mi się teraz, że zauważyłem delikatne falowanie obrotów. Sytuacja wygląda tak, jak przygazuje na zimnym silniku i puszczę gaz to obroty spadną tak na ok 600-650 a potem na 750 i tak już trzyma. to chyba nie jest z tym związane ale napisać warto. Celuje teraz w wtryski, bo strasznie cykają.
Opublikowano
u mnie ogolnie to obroty sa na wysokosci 650 :D . problem zaczyna sie gdy dojezdzam do skrzyzowania na "luzie" i na zimnym nie nagrzanym silniku. wtedy faluja i potrAFU ZGASNAC. W tej chwili po tych wszystkich naprawach jest duzo lepiej i gasniecie jest sporadyczne ale... zdarzalo sie moze teraz bedzie lepiej. na cieplym siniku juz nie faluja a gasnie prawie wogole nie wystepuje... jeszcz mysle o cewkach... bo czasami wyskakuja mi bledy ale po usunieciu nie wracaja
BUNIA :)
Opublikowano
u mnie w ogóle się to nie zdarza, chociaż nie. Zdarzyło się raz ale to przy bardzo ostrym skręceniu na parkingu. Powodem tego było olej we wspomaganiu konsystencji miodu. Cewki też brałem pod uwagę, ale żadnych błędów nigdy nie miałem, anie wypadających zapłonów. Może powodem jest to że delikatnie poci mi się olejem spod pokrywy zaworów i olej na świece kapie ?? ale to nie wyciek tylko pocenie się.
Opublikowano
wiec dalej szukamy ... jak sie uda znalesc.. dam zanc. U mnie po wymianie przeplywomierza jest duzo lepiej. Tzn jak go sam wymienilem to az tak bardzo nie bylo widac roznicy.. po wizycie ASO tez usuneli błedy i cos jeszcze co nie pamietam teraz juz... i jakby ale nie chce sobie nadziei robil... trzymam tylko kciuki :D
BUNIA :)
Opublikowano
dziwne są te błędy bo cholera wie od czego zależą. U mnie czasem pojawia się po 20 km przejechanych, a czasem po 200. Nie mam pojęcia gdzie szukać, celuje w wtryski, napewno zaleje v-power na shell i może wcześniej stp. Mam nadzieje że to pomorze. W innych autach jakoś prościej lokalizuje się usterki
Opublikowano

Dokładnie ;) też marzyłem o BMW i mam, i żadne głupie błędy nie zepsują mi tego.

Słuchaj zaobserwowałem dziś coś dziwnego, po uruchomieniu silnika po pracy wyjeżdżam, chce przyśpieszyć a tu muł. Przejechałem 2 km i auto odżyło. Do tego zwalnianiu z 50 do 0, w ostatniej fazie jak wciskam sprzęgło, to obroty spadają do 500 a potem wracają na właściwy poziom.

 

Objawy z muleniem podobne jak w przypadku uszkodzonego czujnika położenia wałka rozrządu, ale oba czujniki mam nowe.

Opublikowano

hmm a odme zmieniales?

ja cos takiego ostatnio mialem nawet o tym tu pisalem... wywalilo mi blad przeplywomierza. Zmienilem go sam ostatnio.

Ja nie chce zapeszac ale dzis kolejny dzien bez przygod... tfu tfu :lol: moze udalo mi sie

BUNIA :)
Opublikowano

Tak, zmieniałem odmę. To falowanie to moja wina, przypomniało mi się, że ostatnio po wywaleniu błędów sond skasowałem adaptację. jakie miałeś objawy uszkodzonej przepływki ??

Co zrobili Ci magicy w serwisie, że problem zniknął ??

Opublikowano

jakie objawy tu je opisalem na początku : viewtopic.php?f=69&t=207639

 

A co w ASO zrobili tego do konca nie wiem. ja sie troche bawie amatorsko inpa, nie wiem moze oni tam maja komp ktory pewne rzeczy lepiej robi heh... nie wiem dokladnie. Z tego co mowili to pousowali bledy i ustawienia przeplywomierza. w sumiem po tym z dnia na dzien jest coraz lepiej...ale z ocena sie jeszcze wstrzymam. czasami bylo tak ze po jakims czasie wszystko wracalo.

 

te twoje objawy tez mi pod przeplywomierz wygladaja, albo cewki

BUNIA :)
Opublikowano
żadnego błędu dotyczącego przepływki albo cewek nie miałem nigdy, tylko te sondy. Może faktycznie obie padły ?? dziś błąd pojawił mi się po 80 km przy wyjeżdżaniu z ronda. Jak mówiłem zalałem STP, i jakby wtryski ciszej chodziły, skasuje błąd pojeżdżę i zobaczymy,
Opublikowano
ja przez rok tez nie mialem :D w lutym mi raz wyskoczyl. a co do sond... tez wymienilem obie w zeszlym roku.. i zadnej zmiany przed jak i po wymianie :P
BUNIA :)
Opublikowano
Naprawdę sam już nie wiem. Pozostaje mi tylko kasować z uporem maniaka błędy sond i czekać na kolejne. Chociaż powiem tak, błędy sond zaczeły pojawiać się po wymianie czujnika położenia wałka ssącego. Do tego musiałem wymontować przepływkę z puszką i filtrem. Może jakoś uszkodziła się wtedy ??
Opublikowano
to musisz ja wyjac i sprawdzic czy nie jest pęknieta. Szczerze to nawet jak jest ten błąd to auto jezdzi normalnie. jakos trzeba nauczyc sie z tym zyc heheh
BUNIA :)
Opublikowano
Nie chce mi się już dziś wychodzi, jutro się tym zajmę. Wczoraj pojawiły mi się błędy, dziś po skasowaniu postanowiłem odpiąć przepływomierz na pracującym silniku. Efekt był taki, że na moment obroty spadły do jakiś 500 a potem wróciły do normalnego poziomu, silnik pracował normalnie bez żadnych ekscesów. Potem podpiąłem przepływkę to też obroty spadły do jakiś 500 a potem do normalnego poziomu. Tak powinno być??
Opublikowano
a tego to juz nie wiem ale ktos o tym gdzies juz pisal ... ja tak nie sprawdzalem. Bo mozna uszkodzic przeplywke robiac zwarcie.
BUNIA :)
Opublikowano
no i ... powrot kontrolki, tylko nie wiem juz o co chodzi. auto naprawde dobrze chodzi bez zastrzezen. przejechalem 137 km i kontrolka wrocila, bede znow musial do warszatu sie przejsc. jedynie autko potrafi zgasna, falowanie ustapilo... o co chodzi juz nie wiem ale zaczyna sie do tego przyzwyczajac :lol:
BUNIA :)
Opublikowano
Czytałem, czytałem. Znam większość tematów na pamięć. Dzięki temu tematowi mam zamiar wymienić uszczelkę pod pokrywa zaworów, delikatnie poci się i olej na świece leci, a także sprawdzić pompę paliwa i wymienić filtr, ale to jak odrobinę cieplej się zrobi. Dziwi mnie dwie rzeczy, falowanie i gaśnięcie silnika które u mnie nie występuje nawet przy błędach na kompie. Druga sprawa to, jak wyjadę z pracy to dopiero po jakimś kilometrze auto ma pełną moc, wcześniej jakby miało kilka km mniej, silnik jest jakby ociężały.
Opublikowano

widzisz ja z kolei nie mam problemu z moca.... wiesz blad moze byc ten sam ale powiazane z nim moga byc inne rzeczy :D

dostalem info ze to moze byc tez alternator... moze zle napiecie dawac i to daje te bledy

BUNIA :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.