Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 365
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kolego jak najbardziej przeczytałem tylko że stanełem na etapie sprawdzania podciśnienia z kolektora na ten zawór co steruje pompą zwrotną (wchodzi do głowicy) i dmuchałe w tą rurke w obie strony powietrze idzie tak ma być? powiem ci że podpiełem rurke do tego zaworka i zaciągnełem jakiegoś gluta ze smaru auto kuleje do osiągnięcia optymalnej temperatury potem jest ok a pompa pracuje tylko minute czy jakoś tak sama pompa dmucha przez pierwszoą minute jak mogę sprawdzić pozostałe elementy instalacji pompy ?
Opublikowano
Dlaczego nie byłeś taki mądry pół roku temu gdy zaczynałem walkę z moimi błędami ?? albo w przypadku kolegi który zaczynał jakieś 1,5 roku ??
Opublikowano
W SUMIE prawda... duzo osob probowalo pomoc i kierowalo uwage w inne miejsce ( mimo wrzucanych zdjec itp.) ale fajnie ze probowali pomoc, bo nawet w serwisach tego nie wyczaili. Na szczescie sie udalo i nie ma co rozdzierac ran trzeba sie cieszyc z autek i smigac, Swoja droga cos takiego jak pompa wazna rzecz w aucie i w sumie moglo miec swoj kod bledu heh :D
BUNIA :)
Opublikowano
Jak już wielokrotnie pisałem wcześniej, w moim aucie, silnik M52TUB20 jest taki zawór na listwie. W silnikach serii M54 podejrzewam, że też jest. Zgadzam się z kolegą, który mówi o kodzie błędu pompy, a najlepiej przydałby się czujnik ciśnienia paliwa;) wtedy byłoby wszystko jasne od początku.
Opublikowano

Wiem, i nie do końca wiem jak to działa :) u mnie, w M52, na listwie można łatwo zbadać ciśnienie paliwa ;) i o tym mogę się wypowiadać bez skrępowania.

A listra od M52 i M54 nie jest taka sama ??

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
jESTEM pod mega wrazeniem... od wymiany pompy paliwa spalanie w miescie 10,1 !!!! wczesniej bylo w granicach 12,5 !!!

 

Gratulacje !! :)

 

U mnie CHECK ENGINE na dobre wyleczył się po uszczelnieniu dolotu...2 lata temu.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
mam BMW e46 2.2 benzyna i cały czas wywala mi błedy 227,228, czasmi 202 i 203..na Pb tych błedów nie ma..jak tylka przełącze na LPG po 5 min wywala błędy..zmieniałem cewki, odme, sprawdzałem dise i nic nie pomogło..myslicie ze to faktycznie pompa paliwa? proszę o pomoc lub jakiś kontakt kto może mi pomóc bo już tak jeżdze 29 tys..
Opublikowano
227 i 228 dotyczą zbyt ubogiej mieszanki skoro tych błędów nie masz na Pb to wina leży prawdopodobnie po stronie Lpg. Podjedz do gazownika niech ci lepiej wyreguluje ( zwiększy mieszankę ) i powinno być dobrze. Daj znać jak to zrobisz bo od tego powinieneś zacząć
BUNIA :)
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
U mnie też montażu gazu po jakiś 3 miesiącach błędy sond powróciły. Na początek nauczony doświadczeniem nic nie grzebałem, pojechałem na stację i zatankowałem do pełna Pb. Przejechałem tak ze 200 - 300 km, oczywiście zero błędów, mapy benzynowe wróciły do normy. Pojechałem więc do gazownika. Za regulację wziął 100 zł, ale miałem ustawioną instalację statycznie i dynamicznie. Przy jeździe do odcinki i na spokojnie do tys obr. Od tamtej pory minęło jakieś 2 miesiące. Błędów brak, gazu przy spokojnej jeździe pali nie całe 10 l, nic się nie dzieje. Gaziarz mówił, że te samochody trzeba ustawiać w trakcie jazd próbnych bo mają korekcję dawki paliwa po obrotach czy jakoś tak. Tak czy siak od wymiany pompki paliwa (ponad rok temu) nie mam problemów z wywalaniem błąd sond lambda, nie licząc błędów spowodowanych błędną regulacją LPG.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

 

panowie pomocy.

Mój ojciec ma e46 316i silnik n42 1.8 grudzień 2003 przebieg 110tys.

Pamietam jak latałem tym samochodzikiem, mocy nigdy jakoś dużo nie miał (115k), przyspieszenie tez nie powałało, spalanie max 8.5 w mieszanym.

To, co stało sie z tym samochodem około rok temu to jakas istna tragedia.

Pali 10, 11 l w mieszanym, mocy ma mniej niż moja vectra b 1,6, telepie dziwnie silnikiem, potrafi zgasnąć, czasami trzeba 5x odpalac bo za każdym razem gaśnie.

Była juz u wielu mechaników, ostatni mówi, że wywala błąd sond i katalizator.

Jak sądzicie co wymienić najpierw? Podobno ma 2 sony przed i jedną za , koszt spory. Jutro idzie znowu do mechanika. Pospisywałem sobie wasze przyczyny (odme, pompa paliwa, przeływomierz, lewe powietrze skądkolwiek, krokowiec, czujniki położenia wałków.

 

Miał ktoś ten problem w n42?

Opublikowano

sondy zostaw w spokoju lepiej zmień mechaniora niż sondy bo one tylko pokazują że w składzie mieszanki jest coś nie tak ( ewentualnie niech wyjmie i oczyści). Na pierwszym miejscu pompa paliwa ( w sumie najmniejszy koszt i prosta wymiana), sprawdź szczelność dolotu i oczyść silniczek krokowy... dopiero potem przepływomierz i katalizatory.

oczywiście mamy rozumieć że świece wymienione, filtr powietrza i paliwa również? to są bardzo ważne rzeczy

BUNIA :)
Opublikowano

gdzieś słyszałem, że trwałośc sondy to około 90tys więc juz może pora na nie?

u kilku mechaników juz była, vanos był robiony miedzy innymi

czy świece, filtr powietrza i paliwa były wymieniane to nie wiem, mieszkam w wawie a samochód stoi w podlaskim.

jutro idzie do mechanika po raz kolejny, przekaże ojcu, żeby zwrócił mechanikowi uwage na to co powiedziałeś i będę informował i postępach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.