Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

To raczej nie problem, bo po przejechaniu kilkuset metrów mija, jakby coś z czymś w stylu ssania.

Altek u mnie wykluczam. Miałem zjechany regulator i ładowanie na poziomie 13v błedy pojawiały się, teraz mam 14,2-14,4 i też błędy są. Chociaż fakt, że po wymianie regulatora pojawiają się ciut rzadziej.

 

Sprawdziłem ciśnienie paliwa, nie jestem pewny co do pomiaru bo wykonywałem go zwykłym manometrem do pomiaru ciśnienie w kołach. Wyszło mi 3-3,1 bar. Czyli delikatnie poniżej tego co powinno być. Czeka mnie wymiana filtra paliwa na początek.

Edytowane przez wojtek78
  • Odpowiedzi 365
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
jak oboje bedziemy szukac bedzie latwiej... ja narazie wrzucam na luz ... moze znow podjade do diagnosty tak jak mowili mi jak u nich bylem
BUNIA :)
Opublikowano
Co dwie głowy to nie jedna, może wspólnie uda się znaleźć przyczynę błędów sond ;/ Monituj na bieżąco jak efekty. Ja przymierzam się do wymiany filtra paliwa, jednak trochę śnieg mi w tym przeszkadza..
Opublikowano
U mnie jest tak samo, z niewiadomych przyczyn kontrolka silnika się zapala i wywala błąd sond.

 

 

Z takim samym błedem użerałem sie 2 lata. Zlikwidowanie nieszczelnosci w dolocie usunęło ten problem raz na zawsze.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Przy nieszczelnościach miałbym ten błąd praktycznie co chwilę. Tymczasem u mnie pojawia się on dość nie regularnie, czasem po przejechaniu 5 km, czasem po 200. Sprawdzałem wzrokowo cały dolot i wygląda na szczelny. W którym konkretnie miejscu u Ciebie była nieszczelność ??
Opublikowano
Przy nieszczelnościach miałbym ten błąd praktycznie co chwilę. Tymczasem u mnie pojawia się on dość nie regularnie, czasem po przejechaniu 5 km, czasem po 200. Sprawdzałem wzrokowo cały dolot i wygląda na szczelny. W którym konkretnie miejscu u Ciebie była nieszczelność ??

 

 

Odpowiedziałem na PW.

 

U mnie też pojawiał się zupełnie nieregularnie ten błąd. Czasem bez błędu przejechałem 200-300km. A czasem wyrzucało błąd po 3-5 km.

 

Raz po myciu samochodu zaczęło mi szarpać silnikiem, wypadały zapłony. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu samochodu przejechałem kilkaset km bez problemu (tylko świecił się CHECK). Wtedy podmieniałem cewki, bo myślałem że to może wina niesprawnej cewki. A wszystko to było spowodowane nieszczelnosciami dolotu.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

u mnie ten blad wyskoczyl jak pisalem. tylko po wymianie przeplywki auto duzo lepiej chodzi ...tylko ten blad przez to aut wiecej spala. ehh

u mnie w tej chwili zmienilo sie tyle ze do chwili uzyskania optymalnej temperatury silnik pracuje idealnie, potem robia sie nizsze ale nadal jest ok. Juz dawno nie zgasl. Ale nie wiem czy to jest zwiazane z tym bledem bezposrednio ... moze to styki sond juz nie wiem

BUNIA :)
Opublikowano

Kolega pisał o jednej szerszej rurce która była uszkodzona i powodowała błąd. Może to którą z systemu odmy, ale te u mnie są całe, sprawdzane miesiąc temu.

 

czekam aż tylko zrobi się ciepło i wyciągam dolot, wszystkie podciśnienia itp. Z tego co pamiętam, błąd u mnie zaczął pojawiać się po wymianie czujnika położenia wałka ssącego, aby tego dokonać musiałem wypiąć wtykę która jest pod przepustnicą. Wypiąć udało się, bez wyciągania przepływomierza, ale żeby podłączyć i kabel przeciągnąc musiałem wyjąć puszkę. Przeczuwam, że wtedy mogłem coś rozwalić. Wiem mniej więcej gdzie szukać..

Opublikowano

Panowie, czy to normalne że w INPIE pokazuje mi temperaturę powietrza zasysanego na poziomie 23-24 stopni ?

Dodam, że w garażu na jest ok +1 a auto stało nie odpalane od 2 godzin.

Opublikowano

A TEGO to nie wiem... tutaj pisal taki chlopak Yoshi... jego zapytaj on napewno to ogarnia.

ja w kwietniu jade do aso znow tak jak mi mowili zobaczymy co teraz powiedza. :D z moich obserwacji wynika ze ten blad obecnie lapie na rozgrzanym silniku.. bo wtedy te obroty tak dziwnie opadaja... ale potem dalej jest normalnie.

BUNIA :)
Opublikowano

Znalzłem typa na naszym forum o tym nicku, ale cholerka on nie logował się od 2006 roku, także raczej nie o tego chodziło.

A powiedz mi kolego, zastanawiałeś się na vanosem ?? może to w jakiś sposób jego wina ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chodzi o kolegę yoshimura01

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

TAK TAK TO yoshimura01, jak nie on to Qwet są zdecydowanie ogarnieci w sprawach technicznych.

Co do błędów to tez juz ambicjonalnie podchodze aczkolwiek juz mnie taK NIE DENERWUJA NAUCZYLEM SIE Z NIMI ZYC HEH.

Co do Vanosa... wiesz myslalem o nim o to od jakiegos czasu ale w 2 Serwisach ASO nic z nim nie stwierdzili nie zauwazyli wszystko TIP TOP tak twierdza :D

BUNIA :)
Opublikowano

U mnie niby też, nie pasuje żaden z opisanych objawów, silnik pracuje i ciągnie równo, obroty nie falują, nie gaśnie. Stawiam na nieszczelność dolotu i tu będę walczył.

Mnie denerwuje ta kontrolka masakratycznie. Jak już przekopie całe auto, nie znajdę przyczyny a błąd dalej będzie się pojawiał, to po prostu wymontuje żaróweczkę hehe

Opublikowano
Na razie żadnych niestety. Mam pewne przypuszczenia, mam rady od kolegów, ale wszystko hamuje mi zimno i grypa...jak tylko stanę na nogi i zrobi się odrobinę cieplej zaczynam walczyć. A jak u was ??
Opublikowano
narazie bez sukcesu, ale jz nauczylem sie ty zyc. brak czasu powoduje ze zajme sie tym w polowie kwietnia... a niec ta cholera sie swieci wezme ja na wstrzymanie niech ta cholera sobie swieci :D a moze ja tasma zakleic heh alo jakas naklejka :P
BUNIA :)
Opublikowano

U mnie powodem checka była nieszczelność. Mechanicy oczywiście chcieli wymienić pół auta. Check pojawiał się przez pękniętą pokrywę zaworów w okolicach 3. cylindra. Pęknięcie nie było widoczne, gdy psikałem plakiem, nic się nie działo (obroty nie rosły).

 

Polecam więc następującą metodę wykrywania nieszczelności:

 

1. Odpalamy INPĘ, kasujemy adaptację, błędy.

2. Otwieramy podgląd livedata z korekt.

3. Komp stara się wzbogacić mieszankę, i dąży do +28 na korektach krótkoterminowych. Mamy czas dokąd nie zapisze błędu i będą równe 0.

4. Psikamy plakiem i obserwujemy korekty, gdy spadną, mamy winnego.

 

Polecam przeprowadzić powyższą operację skrupulatnie i dokładnie. Przypomnę, że piskanie po 'dziurze' w pokrywie nie dawało żadnych oznak, silnik cały czas pracował identycznie. Gdy psiknąłem na to pęknięcie korekty spadały z +28 na ok. +24 i utrzymywały się tak przez ok. 2-3 sek.

Opublikowano
hmm ciekawa zabawa... u mnie ostatnio byla wymieniana uszczelka pokrywy zaworow zauwazyli by jak by bylo jakies pekniecie chyba. zreszta z psikaniem tez sie bawili mechanicy... ale zaczynam sie zastanawiac nad nieszczelnoscia wydechu ...
BUNIA :)
Opublikowano
I mam kolejny sposób na odnalezienie winowajcy. Koledzy powiedzcie mi jak to u was jest. Pisałem kilkukrotnie o syczeniu w kolektorze dolotowym z okolic jakby obok disa, jakby obok altka. Pisałem o tym a nigdy nie zapytałem, czy u kogoś występuje takie coś ?? jakby ktoś mógł odpalić silnik i posłuchać byłbym wdzięczny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.