Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiele osób walczy z zaparowanym reflektorem w e60/61 przed liftem czy po lampy parują szczególnie w taką pogodę jak teraz.

Nawet są opinie że nowe lampy po jakimś czasie parują.

Żeby nie parowały trzeba zrobić tak

-Wyciągnąć lampę z samochodu do domu

-kupić 2 małe magnesy neodymowe oraz środek np z K2 anty para

Owijasz magnes szmatką psikasz anty parą wprowadzasz na sznurku 1 magnez przez otwór od żarówki świateł długich i nanosisz środek w środku.

Tak jakbyś czyścił akwarium 2 magnesem.

Efekt jest taki że już nic nie paruje reflektor jest wyczyszczony w środku dodatkowo tak możemy wyczyścić odbłyśniki ksenon w lampie typu dynamik nie widać tego ale klosz jak i odbłyśnik są zakurzone mocno dodatkowo wyciągamy z odpowietrzników są 2 a w środku gąbka u mnie auto z 2004 roku rozsypały się w rękach wycinamy nowe z gąbki od kąpieli wkładamy, warto spsikać środkiem do rozprężania gumy wszystkie uszczelki składamy do kupy montujemy w aucie i cieszymy się nie zaparowaną lampą :D

Opublikowano
A a jakiego środka użyłeś ? Tzn mi nie parują reflektory natomiast parują mi szyby z tyłu zwłaszcza w rogu przy słupku pod roletami.
Opublikowano
A a jakiego środka użyłeś ? Tzn mi nie parują reflektory natomiast parują mi szyby z tyłu zwłaszcza w rogu przy słupku pod roletami.

Przecież napisał jakiego środka użył.

Autor niech zmieni temat wątku, bo w lampach LCI to sobie można "nawprowadzać" przez żarówkę od długich.

peace & love
Opublikowano

No właśnie się wkurzyłem bo wydałem kupe kasy właśnie na lampy LCI aby nie parowały i [BAD] też parują, nawet widać od środka brud po spływającej wodzie...

Co do wprowadzania to może ewentualnie przez kierunkowskaz jakoś ??

Opublikowano
Środków jest pełno nazywa się to antypara ja użyłem akurat z firmy k2 i jeśli komuś parują szyby to ten środek jest właśnie na to nie pisałem że działa to na lampy LCI bo takiej lampy nie robiłem a tylko przedliftowe napisałem tylko że tez parują :D Ale dziwna sprawa nie da się przez żarówkę od długich? Musiał by się ktoś wypowiedzieć co ma taką lampę ale musi być sposób żeby taki mały magnes wprowadzić u mnie już 4 miesiąc nie parują a parowała 1 na Maxa nawet jak auta nie myłem ani nie padało wystarczyła różnica temperatur na polu.
Opublikowano
To ja chyba mam szczescie, bo w dwoch sztukach jakie mam nie paruje nic. Kiedys czytalem ze ponic jakis korek w lampach trzeba odkrecic i wilgoc wyjdzie, ale ile w tym orawdy to nie wiem.
Opublikowano
Mi też nie parowały aż tu nagle pewnego dnia zaparowały a jak spadła temperatura to już codziennie ale na szczescie juz nic nie paruje☺
Opublikowano

Mi się wydaje że nie ma sensu robić wkrętarką dziury bo te odpowietrzniki są 2 i to dość spore otwory są.

A zmieniał ktoś kolor brewek bo ringi wsadziłem jasne a chciałem też brewkę jasną wsadzić bo ta zółta nie bardzo teraz pasuje wiem tylko ,że trzeba wydłubać brew i wlutować jasną.

Opublikowano
Czyli da się to zrobić bo czytałem na forum że ktoś do BMW dzwonił że chciał wymienić brewkę bo się spaliła to mu zaproponowali nową lampę:-0
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Wiele osób walczy z zaparowanym reflektorem w e60/61 przed liftem czy po lampy parują szczególnie w taką pogodę jak teraz.

Nawet są opinie że nowe lampy po jakimś czasie parują.

Żeby nie parowały trzeba zrobić tak

-Wyciągnąć lampę z samochodu do domu

-kupić 2 małe magnesy neodymowe oraz środek np z K2 anty para

Owijasz magnes szmatką psikasz anty parą wprowadzasz na sznurku 1 magnez przez otwór od żarówki świateł długich i nanosisz środek w środku.

Tak jakbyś czyścił akwarium 2 magnesem.

Efekt jest taki że już nic nie paruje reflektor jest wyczyszczony w środku dodatkowo tak możemy wyczyścić odbłyśniki ksenon w lampie typu dynamik nie widać tego ale klosz jak i odbłyśnik są zakurzone mocno dodatkowo wyciągamy z odpowietrzników są 2 a w środku gąbka u mnie auto z 2004 roku rozsypały się w rękach wycinamy nowe z gąbki od kąpieli wkładamy, warto spsikać środkiem do rozprężania gumy wszystkie uszczelki składamy do kupy montujemy w aucie i cieszymy się nie zaparowaną lampą :D

U siebie wymieniłem reflektory na biksenon dynamic polift.Mam przedlifta i stare reflektory w ogóle nie parowały.Wiadomo że jak kupujesz używane może być różnie.Po zmianie na nowe stare{2008r} ,zauważyłem że na dole lekko parują przy obecnyćh temp. i wilgotności.Oczywiście lekkie zaparowanie może być,ale u mnie w obu lampach dolna częśc była dośc mocna zaparowana.Po dłuższym postoju para znikała ale wnetrze lampy w miejscach zaparowania zachodziło plamkami,smugami.Wiadomo żeby te lampy rozebrać,trzeba albo rozcinać albo rozklejać klosz.Nie jest to zbyt dobre bo taka lampa może nie być do końca szcelna nie mówiąc o walorach estetyvznuch wiadomo zostaja slady po takiej operacji.Postanowiłem wyczyscic lampy bez ich rozbierania.Kupiłem dwa magnesy neodymowe-

http://allegro.pl/magnesy-neodymowe-magnes-neodymowy-25x10x2-mocny-i6329654469.html?snapshot=MjAxNy0wMS0yN1QyMDoxMzoyOS44MDVaO2J1eWVyOzdlZjFkNTc4OTRlOTM2NTIxY2ZmYjc2ZTI1YjFmYzA1OTdmYjQzNjAyNWIwMjI1YTBmM2I5YzQzOGIyMDdkOGE%3D

Najpierw wyczysciłem soczewkę ksenonu od wewnatrz,na dłuższym kawałku cienkiego patyczka zakonczonym sciereczką do okularów,a także odbłysniki ksenonu i podswietlenia ringów.Odbłyśniki czysciłem po wyjęciu żarnika ksenonu i żarówki H8,oczywiście tyle ile mogłem włożyć mały palec w otwór po żarówkach.Nastepnie obszyłem magnesiki sciereczką do okularów,przyszywając do jednego z nich sznurek,dzieki któremu przez otwór od kierunkowskazu włożyłem magnez do srodka lampy.Pózniej tak jak kolega wyżej opisał,manasem z zewnatrz czyscimy reflektor.Najpierw zmoczyłem wewnetrzy magnes

srodkiem do mycia szyb, a nastepnie antypara.Po pierwszym przetarciu były lekkie smugi po wyschnięciu,dlatego powtórzyłem czynność jeszce raz.Dla każdej lampy dwa razy przecieranie srodkiem do szyb ,potem dwa razy antypara.Po kazdm przetarciu czyściłem szmatke na wewnetrzym magnesie.Całość czysczenia zajeła mi ok 3 godzin.W środku lamu nie ma juz żadnycy plamek i na razie nie paruje .Zobaczymy jak dalej.Wklejam pare fotek przed i po zabiegu.

 

http://i1042.photobucket.com/albums/b421/AD1969/IMG_20170126_145658_zpsa9ffc3t8.jpg

http://i1042.photobucket.com/albums/b421/AD1969/IMG_20170126_145714_zps9tq4q2vo.jpg

http://i1042.photobucket.com/albums/b421/AD1969/IMG_20170126_145658_zpsa9ffc3t8.jpg

http://i1042.photobucket.com/albums/b421/AD1969/IMG_20170126_164740_zpskxkoib9y.jpg

http://i1042.photobucket.com/albums/b421/AD1969/IMG_20170201_124409_zpsnw8sumg2.jpg

http://i1042.photobucket.com/albums/b421/AD1969/IMG_20170201_124441_zps0ubjtyx0.jpg

http://i1042.photobucket.com/albums/b421/AD1969/IMG_20170201_135650_zpsm9bcj8xv.jpg

http://i1042.photobucket.com/albums/b421/AD1969/IMG_20170201_155916_zpsl4flzk3i.jpg

http://i1042.photobucket.com/albums/b421/AD1969/IMG_20170201_155926_zpsqktqoaxq.jpg

http://i1042.photobucket.com/albums/b421/AD1969/IMG_20170202_160642_zpsgxaypi2r.jpg

http://i1042.photobucket.com/albums/b421/AD1969/IMG_20170202_160701_zpsyupsgeda.jpg

Opublikowano

pywko7, bardzo dobry opis.

Ładnie wyczyściłeś lampy, zmobilizowało mnie to do zabrania się za lampy w żony e60.

Pozdro

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano

Cieszę się że kolejnej osobie pomogłem magnesy neodymowe robią robotę lampy jak nowe i nic nie paruje!

Na Youtube jest filmik jak gość w stanach wycina pod uszczelką dziurę w kloszu :duh: i czyści szmatką od środka https://www.youtube.com/watch?v=0BsQWyjcWEA

daje anty parę potem uszczelkę i zadowolony a jak umyje auto to będzie miał pełno wody w lampie :D

Opublikowano
Można robić tak
po każdym myciu auta i po każdym deszczu :D albo po prostu kupić 2 magnesiki neodymowe i anty parę i cieszyć się nie zaparowanymi światłami.
Opublikowano
Zgadza się,nie dużo pracy a efekt murowany :D No i lampy lepiej swiecą,a to tez ważne :D Donkazo -Podrowienia i gratki za pomysł z magnesikami :mrgreen:
Opublikowano
Pywko ktoś tu pisał że LCI się nie zrobić a twój opis pokazuje że jednak się da. Dziś widziałem e60 z lampami LCI i były obie tak zaparowane że już woda zaczęła się skraplać w środku lampy a wygląda to strasznie i psuje efekt ładnego samochodu. Mnie to tak wkurzało że już nawet do ASO dzwoniłem i pytałem o nowe ale cena 7400zł za komplet jest zaporowa :D a nawet nowe parują a ASO mówi , że wszystko ok jeśli par do godziny zniknie trochę BMW dało dupy z tymi lampami bo jak coś siądzie to reflektor jest elementem kompletnym ci powiedzą nawet jak się przepali brewka to ci zaproponują nowy reflektor :duh: ale na szczęście są magnesiki i antpara :cool2:
Opublikowano

Donkazo,dokładnie jak piszesz z tymi lampami BMW dało ciała,a tłumaczenie że para znika po jakimś czasie i wszystko jest ok to jakas kpina.

Po takich znikających zaparowaniach :duh: własnie robią sie smugi i zacieki które wyglądaja nie powiem jak.Z czasem taka lampa wygłada jakby była nieszczelna,mimo tego że na oko wszystko wyglada ok.,a tak naprawde nie jest.No ale od tego forum zeby cos w tym temacie zaradzić :D :D

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

dodam coś od siebie

 

Zaparowane reflektory w e60 są w 99% przez niewłaściwy odpływ wody z błotników.

Przednie błotniki posiadają rynienki i zwróćcie uwagę gdzie one się kończą

 

https://www.autofakty.pl/wp-content/uploads/2016/11/autowp.ru_bmw_530d_touring_7-1024x768.jpeg

 

wprost na róg lampy a tam znajduje się odpowietrznik gumowy nasadzony na otwór w lampie i we wszystkich e60 delikatnie paruje bok reflektora, w skrajnych przypadkach cały.

Ktoś kto ma nagminne problemy z parowaniem ma nieoryginalne błotniki. a czym one się różnią ?

Otóż oryginalny błotnik na końcu tej rynienki ma zagięcie skierowane w przeciwną stronę niż lampa powoduje to, że woda sącząca się leci obok lampy a nie wprost na lampę.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Po około 6 miesiącach trzeba jeszcze raz nanieś antyparę na wewnętrzną stronę reflektora i znowu cieszyć się 6 miesięcy nie zaparowanymi lampami:-0
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Może trochę Off-Topic ale męczyłem się z tematem parowania lamp w E90 pre-LCI. Winowajcą okazała się klapka przez którą wymienia się żarówki. Jeden z zatrzasków był wygięty i nie przylegała idealnie, po naprawie zatrzasku problem kompletnie ustał. Klapka w tej lampie ma uszczelkę a i nie mogłem nigdzie znaleźć odpowietrznika - wygląda jakby lampa była hermetyczna. Jeżeli macie kłopoty z parowaniem to proponuję sprawdzić szczelność wszystkich klapek i tymczasowo zaślepić odpowietrznik - może to rozwiąże problem.
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.