Skocz do zawartości

V8 M62 535i Pomocy Drugi silnik padł dziura w bloku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem nowy,ale zawsze pomagało mi to forum jak miałem problem z jakąkolwiek BMKĄ . Tą Bunie mam od roku Kupiłem V8 535i M65 bez vanosów. Jezdziłem nią pół roku i było ok tylko miała trochę niskie obroty. postanowiłem ją zagazować i tak zrobiłem i po miesiącu korba wyszła bokiem gdy rano chciałem ruszyć. No pech po jakimś czasie kupiłem drugi Motor w którym Mechanik powiedział żeby go puki na wierzchu pouszczelniać tak zrobiliśmy poszło na to uszczelnienie z płynami 1500zl. Odebrałem autko było wszystko ok obroty itd.. ale po paru dniach znowu cos nie tak pojeździłem tydzień i TO SAMO KORBA WYSZŁA BOKIIEM CO ROBIĆ ? KTO TU ZAWINIŁ GAZ? MECHANIK?? POMOCY....wyniosło mnie to 6tyś. powiem że znowu jak po przednio była z wydechu gęsta smuga białego dymu lub pary wodnej. Czekam na wasza pomoc.
Opublikowano
Za 6 tys zł zrobiłeś pełne uszczelnienie kupionego używanego silnik (i jeszcze zakup silnika) oraz zainstalowałeś gaz? W takich pieniądzach nie ma niestety co liczyć na sprawne M62 i jeszcze dobrą instalację gazową, w takich pieniądzach to właściwie kupuje się to co wyżej, ale w wersji uszkodzonej.
Opublikowano

Nie wiem czy m62 miały problem z odkrecajacym się smokiem? Bo w m60 był jeszcze ten problem?

 

Jak miałeś np UPG uszkodzona i tak jezdziles to też mogłeś doprowadzić do awarii.

Opublikowano
Nie Bez Gazu gaz to dodatkowe 4tys GAZ STAGA chyba logiczne słupek goły 2tys z auta które było z Niemiec sprowadzone i którym mogłem się przejechać przebieg 180tys olej 0W-50 mój mechanik zalał go 10W40 po przekładce Przekładka.
Opublikowano
Uszczelka Pod Głowicą :wink:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Patrząc na tak błachą rzecz jak olej zalany niewłaściwy to ciekawe jaka była weryfikacja tego silnika. Czy nie taka że wytargamy stary w nowym wymienimy simeringi wlozymy nowy i jazda. Odpali to jest wszystko okey.
Opublikowano
Jeden kolega na innym forum mi podpowiedział cos takiego...najczęstsza przyczyna pokazania kopyta v-kach bmw właśnie woda z serwa 5-6 cylinder najczęściej wywala,źle złożona obudowa filtra kabinowego powoduje przedostanie się H2O do komory serwa i do samego serwa później pięknie potrafi sobie pociągnąć wody a jak wszyscy wiemy woda jest dość mało ściśliwa,żaden gaz źle ustawiony gaz albo wypali zawory albo będzie szedł na bogato i palił lpg jak wściekły a nie chciał jechać.
Opublikowano
To wiec jeśli wam bulgota woda w pedale hamulca uważajcie bo skończy się katastrofa umnie niestety podwójną po swietach będę u mechanika to będę z nim rozmawiał CO? i JAK? dalej robimy.
Opublikowano
Najczestsza awaria M62 sa rozlatujace sie slizgi lancucha,odkrecajaca sie pompa oleju lub vanosy pierwszy raz slysze o wywaleniu korby
Opublikowano
Woda w serwie to nie źle złożona obudowa tylko niedrożny odpływ.

No i to jest przyczyną awarii czy to r6 czy v8. Komuś woda z serwa z podcisnienia na silnik i tez go zatarl

Opublikowano

Generalnie ten odplyw gdzie serwo zawsze sprawdzalem w poprzedniej R6 i obecnej V8 i rzeczywiscie liscie i inne dziadostwa sie tam dostawaly i mogly zatkac odplyw.

Wniosek taki ze E39 ma pare slabych punktow o ktore trzeba dbac i pilnowac jak to w kazdym aucie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.