Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

ostatnio trochę czasu musiałem spędzić przy swoim autku. M.in. były problemy z porannym odpalaniem itd.

Teraz walczę z bardzo delikatnym falowaniem obrotów, ale bardziej z małą złośliwą żółtą kontrolką i błędami sond 227 i 228.

 

Wczoraj jak przechodziłem kolejny etap podciśnień, dostrzegłem że podciśnienie które idzie od zaworu (http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DS43-USA-07-2000-E39-BMW-525i&diagId=11_2203) część łączona 3 i 4 jest odłączona od elektrozaworu część nr. 5.

 

Pytanie brzmi: za co odpowiada to podciśnienie? Czy mogło to powodować problemy z sondami?

 

Oczywiście dwa sparciałe wężyki podłączyłem, no i teraz zobaczę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może, te wężyki odpowiadają za podciśnienie uruchamiające dogrzewanie katów przy porannym uruchomieniu.

 

Wymień wężyki na nowe. Za kolektorem masz ich jeszcze dwa (nr 7 na realoem). Dodatkowo są zaślepki dolotu gumowe, które też parcieją.

Jak coś jest nieszczelne będzie brał lewe powietrze i wywalał check engine, błedy sond i wypadające zapłony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.