Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zzacząłem sprawdzać od akumulatora. Zrobione, słaby bo na około 60% podczas podłączania do prostownika i po godzinie dwóch ładowania małym prądem było fertig.

Jeszcze jedno wcześniej, przez 3-4 dni trzeba było dłużej pokręcić kluczykiem przy odpalaniu, myślałem że to od mrozu.

Czy to normalne, w tym modelu (wcześniej miałem e36), że zapalają się wszystkie kontrolki bez przygasania, oświetlenia w środku też komplet świeci, radio, dmuchawa chodzi, a po dwóch zakręceniach kluczykiem pada wszystko na zero. Tak jakby wyssało wszystko z aku przy próbach zassania silnika.

Wsadziłem aku i dalej trzeba kręcić i zaskakuje jakby na ostatnim bezdechu. Co spradzić teraz?

Opublikowano

1. Jak sprawdzić pojemność, wydajność, sprawność akumulatora. Uderzać do hurtowni? Maja taki sprzęt na wyposażeniu, bo u mechaników w mojej średniej miejscowości słabo.

2. Klemę czyścić papierem ściernym (na upartego jest lekki osad)?

3. Po wymienieniu rury od systemu chłodzenia, koło chłodnicy dostałem info, że zalany jest czerwonym środkem chłodzącym, a powinien być niebieskim. Czerwone mają być dla VW. Niebieskie nie szkodzą BMW. Radzący nie miał intencji zarobić na mnie. Prawda to?

Opublikowano
Mają mierniki które obciążają aku. Możesz napięcie sprawdzić podczas kręcenia jaki jest spadek, ile jest po nocy ile po jeździe ile pod obciążeniem odbiornikami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.