Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie,


F11 535xd przed liftem, adaptive drive, standardowy układ kierowniczy. Problem - auto chce jechać do prawej. Mianowicie, jeśli puszczam kierownicę zaczyna jechać do prawej (kierownica też skręca do prawej), natomiast trzymając twardo kierownice auto jedzie na wprost, z tym że przy większej prędkości czuć opór (kiera chce za wszelką cenę do prawej). Im większa predkość czuć, że jazda po łuku w lewo jest z dużo większym oporem na kierownicy niż po łuku w prawo. Max skręt kierownicy w prawo 1 i 2/5 obrotu, w lewo - 1 i 3/5 obrotu. W trybie sport praca kierownicy usztywnia się.

Opony i koła sprawdzane, przekładane , wyważane w teście drogowym, itd. Na geometrii pokazuje, że wszystkie ustawienia są ok.


Może ktoś na pomysł o co chodzi??

Opublikowano

miałem kiedyś taki problem w poprzednim f11.

pamiętam, że ASO sprawdzało na komputerze diagnostycznym punkt zerowy przekładni kierowniczej przed ustawieniem geometrii.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Mógłby ktoś opisać na czym dokładnie polega ten zabieg i jak go dokładnie wykonać? Planuję zrobić to u siebie ponieważ mam te same objawy co Pe.te, auto ciągnie do prawej i ząbkuje przednie opony. Geometria robiona 2 razy w różnych odstępach czasowych przy okazji wymiany innych rzeczy. Przebieg prawie 220 tysięcy, amortyzatory jeszcze oryginalne. Nie mam w pobliżu żadnego prywatnego warsztatu BMW dlatego chciałbym zlecić to jakiemuś innemu mechanikowi a do tego przydałaby się jakaś mała dokumentacja jak ten zabieg przeprowadzić ;)

G31 520d xDrive 1330859-1.png


ex: F11 530d xDrive http://images.spritmonitor.de/1114474.png

  • 2 lata później...
Opublikowano

Cześć, ja mam podobny problem w moim F10 2.0 diesel. Przy jeździe na autostradzie jak puszczę kierownice to sciaga mnie na barierki. Jak kupiłem auto to zauważyłem, ze żeby jechać prosto muszę mieć skręcona kierownice, pojechałem do pierwszego warsztatu żeby mi to naprawili. Okazało się, ze grzebali w maglownicy i wyskakuje błąd po podłączeniu do komputera, wkleję screen. Geometria robiona kilka razy, dalej problem powraca. Opony i wahacze nowe, problem musi być z ta maglownicy. Czy macie jakiegoś speca gdziekolwiek który mi to w końcu naprawi czy czeka mnie wycieczka do aso? Pozdrawiam 

0A04AA6B-1F35-4F3E-B243-AF2421B3D869.jpeg

Opublikowano

Przy okazji zbieżności zaczyna się od podpięcia kompa i ustalenia punktu zero przekładni. 

Opublikowano
W dniu 18.02.2024 o 20:52, bbmw napisał(a):

Przy okazji zbieżności zaczyna się od podpięcia kompa i ustalenia punktu zero przekładni. 

Właśnie nic nie podpinali chyba brakuje dobrych mechaników którzy to zrobią typowo dla BMW 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.