Skocz do zawartości

Performance Power Kit 20d 190KM b47 ->205KM/430NM


jaceku

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli ktoś usilnie poszukuje informacji o nowym PPK dla silników b47 190KM to coś się dzieje w temacie - poniżej zamiesciłem link do mojego wątku dla posiadaczy BMW serii 5 - dla nich już coś się pojawilo:

 

viewtopic.php?f=103&t=312260

 

a tutaj link bezpośrednio do BMWShop24:

https://www.baum-bmwshop24.de/bmw-m-performance-power-kit-5er-f10-lci-f11-lci-520d-520d-xdrive-ab-07-2014-11122405691/

 

Moje aso jeszcze nic nie wie o temacie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem po co skoro już firmy tuningowe (G-CS, Unitronic) potrafią wgrywać soft niewykrywalny dla ASO i z 20d 190KM wyciagniesz 230/460Nm

 

Nie sądzę, żeby tuner przejmował na siebie gwarancję na silnik i przeniesienie napędu. Nie porównujesz takich samych usług. ASO - mniejszy przyrost, zachowanie gwarancji, wysoka cena. Tunerzy - większy przyrost, potencjalna utrata gwarancji, atrakcyjna cena.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tą utratą gwaranmcji polemizowalbym - widzialem nawet akcje jak komuś silnik padł od zalania - wymienil "u pana henia" a potem serwisował auto w aso i wymieniali mu elementy silnika, z którym de facto to auto z salonu nie wyjechalo - bo nie nmieli swiadomosci, to samo z programem

 

ale to kazdego indywidualna sprawa

 

zawsze mozna sklonować komputer silnika i jak cos sie stanie to go podmienić - kosztowo wychodzi też taniej niż Power Kit a przyrost wiekszy i gwarancja pewna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem po co skoro już firmy tuningowe (G-CS, Unitronic) potrafią wgrywać soft niewykrywalny dla ASO i z 20d 190KM wyciagniesz 230/460Nm

 

Kit nie jest tylko nowym programem.

 

 

no wlasnie i w tym problem ze mimo takich zmian jest tak niewielki przyrost - ale kazdy wybiera co mu pasuje / na co go stać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z nudów.

Po 10 latach na forum zadajesz takie pytanie :cool2:

 

 

hehe dokładnie, leże z grypą i z nudów piszę głupoty....

 

Tak serio, to 10 lat temu jeździłem e 60 3d. Mocy było idealnie. Teraz od pół roku mam 3GT 2xd i szczerze powiedziawszy przydałoby się trochę więcej mocy. Zamierzam nim jeździć jeszcze kilka lat. Teraz mam 36 tyś. przebiegu więc do 200 tyś. chciałbym dokręcić bez większych kłopotów. Stąd moje pytanie???

Liczy się tylko bmw!!:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biorac pod uwage że silniki BMW lubia padać i przy 50 tys. km (np łańcuch rozrządu_) także nawet bez modyfikacji nikt CI tu nie zagwarantuje że dojezdzisz.

 

Z mojej perspektywy (a balem sie modyfikacji gdy byla wykrywalna wiec mialem BOX) teraz idealnym wyjsciem jest modyfikacja u tunera plus wykupienie dodatkowej gwarancji do 200k przebiegu.

 

tyle ode mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, ale nie oszukujcie się, chip nie będzie wykrywalny tylko przy 'powierzchownym' podłączeniu do kompa.

Checksuma się zgodzi i póki nic się nie dzieje, to nie będą drążyć. Ale jak coś się spieprzy i zrobią odczyt parametrów poszczególnych to od razu widać odchyłkę od fabryki i bye bye gwarancjo.

Także dobre do ukrycia na zwykłym service inclusive, ale nie przy awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak pomiary na hamowni tego PPK dla B47 wyjdą? Z tego co kojarzę to poprzednik N47 2.0d po PPK dostawał deklarowane 200km i 430nm - natomiast na hamowni pomiary wskazywały ok. 215km i 460nm. Użytkownicy wskazywali, że wyraźnie czuć poprawę mocy szczególnie w zakresie 100-200km/h.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jednak spora różnica w wyższych zakresach prędkości jak ktoś lubi depnąć na autostradzie, pewnie że z 2.0d wyścigówki nie zrobisz ale w 1er to jeździ bardzo przyjemnie.

 

A co do virusowania nowego auta na gwarancji dla mnie to głupota, po to właśnie biorę nowe nawet nie żadne demo żeby mieć komfort i spokój = gwarancja. Gadki że serwis się nie pokapuje są dość naiwne, możliwe że nie będą chcieli zbytnio wnikać gdyż z zasady ASO będzie po stronie swojego klienta który kupuje u nich auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz zmienic turbo dac inne wtryski zmienic IC i wyciac DPF, dać downpipe i wystroic to pewnie i 300KM jest realne

 

czy to jest bezpieczne? nie a czy sie silnik zepsuje? moze sie rownie dobrze nie zepsuc - tak samo jak niemodyfikowany 116d o mocy żółwia może sie zepsuc ale nie musi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed założeniem wątku ja jrównież próbowałem sie czegoś dowiedzieć o ppk w BMW Sikora Mikołów/Bielsko... w systemie jeszcze nie mają niczego w tym temacie i jeszcze nic o tym nie slyszeli... stwierdzili, że być może póki co oferta dotyczy tylko rynku niemieckiego...

 

pytanie do tych co mają wcześniejsze ppk.... czy serwis wkładając nowy sterownik oraz intercooler oddaje wam stary sterownik i stary intertercooler?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.