Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ta fotka z testu to z ilu cylindrowego silnika ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ile trwała próba? Silnik był odpalony? Czy tylko kręcenie rozrusznikiem? Jakby nie było 1 i 3 do wymiany, jeżeli było podpięte tak jak wydaje się (1 jest od strony zderzaka).

Ile gwarancji dają na taką regenerację pompy?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

A pompka podprogowa po regeneracji daje poprawne cisnienie?? Bo przypominam, ze jest jeszcze jedna pomkpa paliwa w baku!! Nie potrafie sobie wyobrazić jak padnięty musi być wtryskiwacz cr, żeby powodować takie problemy...

Problemy z ciśnieniem na listwie podczas startu powodują wyżej wymienione pompki, czujnik ciśnienia wraz z regulatorem, lub w gorszym przypadku pompa wysokiego ciśnienie cr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widziałeś zdjęcie z testu przelewowego? Mimo to dalej masz wątpliwości? :shock: przecież jak wtryskiwacz daje na przelew to nie ma ciśnienia na szynie. U mnie przy jednym nie odpalał a co dopiero przy dwóch.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewny i znany Ci warsztat? Ja bym bał się zostawić auto w takim serwisie, dziwny traf, że w 99% do regeneracji nadają się wszystkie wtryskiwacze :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
No dobrze ale wole dać te auto niech to zrobią na miejscu niż się bawić z mechanikami w mojej okolicy który będzie metoda prób i błędów dochodził co mi się popsuło. Bo tak to i sam mogę sobie auto naprawić . Oczywiście ze mam lekkie obawy żeby auto zostawić ale musze tak zrobić.
Opublikowano
A pompka podprogowa po regeneracji daje poprawne cisnienie?? Bo przypominam, ze jest jeszcze jedna pomkpa paliwa w baku!! Nie potrafie sobie wyobrazić jak padnięty musi być wtryskiwacz cr, żeby powodować takie problemy...

Problemy z ciśnieniem na listwie podczas startu powodują wyżej wymienione pompki, czujnik ciśnienia wraz z regulatorem, lub w gorszym przypadku pompa wysokiego ciśnienie cr.

 

Tak pompka daje 4 bary wiec jest dobrze. A wtryskiwacze no to jak widać na próbie menzurkowej strasznie leją . Pompki paliwa nie sprawdzałem ale zalożony został zaworek zwrotny na wypadek cofającego się paliwa i z tym jest wszystko w porządku . A apropo czujnika ciśnienia nic mi nie wiadomo a o regulatorze tym bardziej .Dzis w serwisie w Wilkowie powiedzieli mi ze końcówki wtrysków są padnięte. Co wiedziałem już po próbie facet nie mógł określić czy to pomoże aby auto dalej paliło może byc też uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia, wspominał coś że ta pompa może generować jakieś opiłki metalu coś takiego i mogła uszkodzić wtryski. Nwm czy w to wierzyć bądź nie na tyle się nie znam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie myśl na razie o pompie. Niech złożą wtryskiwacze, podadzą nowe kody ima, do auta, kodowanie i będzie jasność czy dobrze zrobili :roll: pewnie dwa były dobre a ptfu ptfu mogą być teraz wszystkie ..ujowe :?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Czekam z niecierpliwością na rozwiązanie tematu. Maniuś nie wiem jaką wiedzą ty dysponujesz, ale z tego co widze to masz wszędzie mnóstwo do powiedzenia. Przelewy wtrysków, a lejące wtryski to są dwie różne rzeczy!! Wtrysk lejący na przelew jest nieszczelny, a tzw lejący wtrysk to kwestia uszkodzonej końcówki, która nie rozpyla tylko leje ciurkiem. Mi w CR działy się już różne rzeczy z wtryskami, ale nigdy nie miałem problemu z odpalaniem auta!! Może kopcić, rzucać silnikiem, falować na obrotach, ale powinien załapać bez problemu. Stare diesle z nieszczelną pompą paliwa ciężko paliły na rozgrzanym silniku, ponieważ paliwo robiło się rzadkie i nie dostawał odpowiedniego ciśnienia. Ale tam paliwo było podawane grawitacyjnie. Nie chce straszyć kolegi, ale warsztat może mieć rację. Rozwalona pompa cr potrafi puścić śmieci na listwe. Mimo wszystko jeśli nie sprawdzałeś czujnika, ani regulatora to sprawdź. Jeśli np. Czujnik podaje fałszywe ciśnienie, to auto nie odpali.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gracuś a gdzie ja napisałem, że wtryskiwacz dający na przelew to to samo co lejący? Dwa razy wtryskiwacz dawał mi na przelew, za pierwszym razem 2 cylinder i nie mogłem odpalić na ciepłym (najpierw długo trzeba było kręcić, później trzeba było czekać 15 min aż ostygnie aż w końcu przestał odpalać nawet na zimnym) a za drugim razem 1 cylinder, zaczęło się od problemów z odpalaniem na zimnym, dłużej kręcił, zrobiłem test przelewowy i była jasność. Wiesz dlaczego? Bo spada ciśnienie na szynie CR, co dokładnie było widać w inpa podczas odpalania, oczekiwane 300 bar a rzeczywiste 60-80, jak przekroczyło 100 podczas kręcenia to odpalał. Wymieniłem tylko ten wtryskiwacz i nie ma żadnych problemów z odpalaniem. Dalej herezje piszę? Swoją teorię, że zawsze powinien odpalić mimo problemów z wtryskiwaczem możesz wsadzić w buty.

 

Edit: Jak chcesz dowiedzieć się jaką wiedzą dysponuję to zapraszam do siebie i ocenisz osobiście :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam

Na wstępie piszę, że musiałem założyć nowe konto gdyż usunąłem meila z którego miałem założone je tutaj.

 

Powracając do tematu miesiąc temu zaczęła mi się palić lampka akumulatora, więc został wymieniony komutator, szczotki i łożyska. No cóż wszystko było ok aż tydzień temu samochód mi nie odpalił. Podpiąłem akumulator pod prostownik na 8h aż się naładował. Wsadziłem go jeździł aż do piatku. Samochód kręcił bardzo słabo i nie odpalił. Czyli mówię pewnie znów akumulator :(. Niestety podładowałem go dziś w nocy wsadziłem go przed czym obczyściłem klemy. Wsiadam aby go odpalić i dziś nawet nie zakręcił silnikiem. Radio, lampki dmuchawa działają.

 

Czyżby znów coś było z alternatorem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź ładowanie w teście 9.0, kontrolka rozumiem, że nie świeci się? Bardzo ważny jest pobór prądu, w ciemno możesz spróbować wyjąć bezpiecznik nr 50, jest odpowiedzialny za dmuchawę. W moim przypadku to był strzał w dziesiątkę, bo u mnie winny na 99% jest panel klimatyzacji (spróbuj wyłączyć całkiem nawiew przed zgaszeniem, u mnie sprawdza się ta metoda) a w ciemno wymieniłem jeża, który wychodzi na to, że był dobry :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Witam.ja posiadam e46 320 D.Pokonalem trase Wladyslawowo - Radom i wczoraj rano nie moglem odpalic samochodu.Silnik kreci ale nie pali.Przyjechal mechanik z kompem.Nic nie mowil o bledach oprocz niskiego cisnienia paliwa okolo 20mbar przy rozruchu.Po podlaczeniu kompa samochod odpalil normalnie.Za godzine mialem ten sam problem i znowu mechajik podlaczyl kompa i samochod odpalil.Wyglada mi to na problem natury elektrycznej.A
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Slychac pompe progowa? Nie buczy innaczej niz zwykle? Przyczyn zbyt niskiego cisnienia podczas rozruchu moze byc wiele: pompa progowa, czujnik cisnienia cr, zawor cr i oczywiscie wtryskiwacz/wtryskiwacze. Pompe mozna probowac wykluczyc wsluchujac sie w jej prace, czujnik i zawor to raczej tylko podmiana a wtryskiwacze to test przelewowy (prosta i szybka robota, kawalek rurki, 4 strzykawki/butelki i gotowe). Sklaniam sie ku wtryskiwaczom jesli nic niepokojacego nie slychac w pracy pompy. Trzeba zabrac sie do roboty i znalezc przyczyne. Awaryjnie mozesz zdjac rure od egr i psiknac samostartem/plakiem i odpalic.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Siemanko Maniek.

 

Sprobuje go zresetowac przez laczenie klem.Po podlaczeniu kompa samochod jakby sam sie resetuje i jezdzi normalnie ,nic nie przerywa nie rzuca.Czy moze to byc problem z immo?kreci ale nie odpala nie slychac zeby probowal "zalapac".Plak nie pomaga.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak plak nie pomaga to faktycznie moze byc problem z immo, probowales na innym kluczyku?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.