Skocz do zawartości

316 - Po swapie błąd komunikacji ASC+T


Kubuś97

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam Touringa z 1998r. miał M43B16 z ASC+T, po swapie na M44B19 (silnik z osprzętem, wiązka, sterownik i skrzynia) z Compacta 1997r. który nie miał ASC. Problem polega na tym że ASC nie działa, komputer czyli Autocom od delphi wykazał "CAN usterka komunikacji - błąd odbioru". Wnioskuję że DME nie łączy się ze sterownikiem ASC przez szynę CAN, tylko gdzie ten sterownik jest? Jedni mówią że na pompie, a inni że za schowkiem. Dodam jeszcze że ABS działa bez problemu i na poprzednim silniku wszyściutko działało. Czy spotkał się ktoś z takim problemem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Komunikacja can dla obu sterowników jest na tych samych pinach. Sprawdz przy sterowniku silnika czy w wiązce silnika są kable dla pinu 85 i 86. Pin 85 biegnie na 2 pin złącza kabinowego a pin 86 na 1 pin złącza kabinowego. Dodatkowo sterownik silnika m44 potrzebuje sygnału z modułu abs/asc pin 37 wtyczka x1170 na 79 pin sterownika silnika.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.