Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam bmw e39 523i z LPG. Po wymianie przewodu gumowego od chłodnicy nie mogę jej odpowietrzyć. Ciągle mi wywala płyn zbiorniczkiem wyrównawczym, a jeżeli korek od zbiorniczka zakręcę bardzo mocno to przewody puchną.. najbardziej ten z lewej strony od termostatu. Odpowietrzam go wtedy przez odpowietrznik ten pierwszy od termostatu. Lecz to nic nie daje dużo płynu ucieka i wiadomo powietrza bardzo gorącego. Dodam, że jak chce ten drugi odkrecic odpowietrznik (kolo zbiorniczka) to leci płyn. Odkręcając korek od zbiorniczka wylatuje płyn. Dzieje sie to tylko jak samochód jest nagrzany czyli wskazówka stoi pionowo. ładnie na gaz się przełącza, ale przejechanie kilka km i kable puchną lub przelewa się zbiorniczek. Podejrzewam, ze to uszczelka pod głowicą, ale nie mam pewnosci.. mam maź pod korkiem oleju, ale to może być ze silnik nie dogrzany jest w mrozy.. na bagnecie nie mam mazi. Układ wygląda na zapowietrzony ponieważ chłodnica jest ciepła tylko od strony zbiorniczka.. a z lewej strony chłodnicy zimno i przewód powrotny zimny..

Odpowietrzałem go w różne sposoby bardzo dużo jest tematów z tym zwiazanych wiec metody chyba wszystkie już zaliczyłem: stawiałem samochód na wniesieniu i lałem płyn do oporu. dmuchałem ustami w zbiorniczek aby płyn popchnać (przy otwartych odpowietrznikach)

Jeszcze jedno oddałem go do "mechanika" maja dobre zdanie o tej firmie (pytałem innych) Lecz sie zawiodłem.. samochod odbierając niby odpowietrzony lecz nie chciał sie na gaz przełączyc jak jechałem od nich to przewod od parownika nie był sczelny (przy króćcu) wróciłem sie i przy mnie odpowietrzał.. i powiedział ze jest ok.. Pojechałem do domu sie okazało, że przewód gumowy jest napuchnięty.. Byłem wczoraj nie było mechanika tego co mi robił.. (drugi nie chciał po nim poprawiać) jutro jade ponownie ale nie wiem czy im sie uda to zrobic. Powiedzieli ze sprawdzali uszczelke testerem od emisji co2 i niby jest w porządku ale cos im nie wierze zeby sprawdzali..

Proszę o porady, Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. R6 z LPG odpowietrza się z prawym przednim kołem lub całym przodem w góze - stań na podjeździe, lub podnieś lewarkiem.

2. Sprawdź czy reduktor nie puszcza, jak puszcza to możesz w nieskończoność odpowietrzać.

3. Układ szczelny? Pompa wodu i termostat sprawne?

Opublikowano

z tym podnoszeniem przodu to robiłem tak, że najechałem ta stroną gdzie jest zbiorniczek wody ( strona od kierowcy) i lałem do oporu..

a czy szczelna pompa czy termostat nie wiem tego.. jak odpowietrzam go to woda bryzga wszędzie (po paskach) i jest woda dookoła. A te reduktor to jak go sprawdzić?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.