Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich !

 

Mam problem z silnikiem. Auto nierówno pracuje na biegu jałowym. Nie pali na jeden cylinder albo 2 aż w końcu po dłuższej pracy obroty tak nisko spadają że gaśnie. Jak zgaśnie trzeba kasować błędy ponieważ świeci się serwis na czerwono i nie można nawet odpalić silnika. Po skasowaniu pali o strzała ale po chwili problem wraca. Poniżej zamieszczam błędy z INPA :

 

http://imageshack.com/a/img923/9144/oFjKEC.png

http://imageshack.com/a/img922/9597/jpVgeI.png

http://imageshack.com/a/img924/6424/dSI0gE.png

r.

Zamieniłem cewki oraz świece na wszystkie możliwe sposoby oraz sprawdziłem kompresję na cylindrach wszędzie po 12 barów.

Proszę o wszelkie sugestie gdzie szukać problemu

 

Pozdrawiam !

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wykonaj pomiar cisnienia paliwa na listwie jesli wskazowka manometru nie bedzie falowac to szukaj problemu we wtyskach

Nie moge otworzyc dolaczonych linkow-co zawieraja?

Opublikowano

załączone linki zawierają odczyty z inpy. Wyskoczyły mi takie błędy :

0x29cc CDKMD Aussetzererkenung Summenfehler

0x29cf CDKMD01 Aussetzererkenung Zylinder 3 in 2 Zuendreihenfolge.

 

Analogwerte 2 Laufunruhe :

1. -0.04

2. -2.29

3. 10.72

4. -6.80

 

Jutro sprawdzę ciśnienie na listwie wtryskowej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja jutro sie postaram sprawdzic te bledy...

Z analogwerte wynika ze 3ci wtrysk juz jest martwy-odczyt na plusie i tam nie ma zaplonu a pierwszy jest w stanie agonalnym.

Roznice miedzy wtryskami nie powinny przekraczac 25 procent

Silnik Ci pracuje na trzy gary.

Najlepiej zrobisz jak je zdemontujesz i do serwisu na maszyne wrzucisz.

Taki odczyt komputerowy jest tylko pobiezny ale juz po nim widac ze dwa wtryski sa do wymiany.

Opublikowano
Wczoraj sprawdziłem ciśnienie na listwie wtryskowej i jest 3.6 bara. Stałe nie spada ani nie faluje. Zamieniłem też wtrysk pierwszy z trzecim. Nic to nie zmieniło. Dzisiaj postaram się wymontować i oddać wszystkie wtryski do sprawdzenia. Kotin44 wiesz może coś więcej na temat tych błędów co opisałem ?. Zastanawiam się też nad tym czy te problemy z zapłonami mogą być spowodowane zużytym łańcuchem rozrządu bo czytałem że te silniki miały z tym duży problem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeszcze dzis je sprubuje rozkminic.

Jak masz takie cisnienie to pierwsze wymien pompe paliwa.

Dobra pompa daje ok 5 bar a 4 to jest minimum zeby auto normalnie jezdzilo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.