Skocz do zawartości

M5 (F90)


Badger

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 118
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

dla nowej M5 są juz dane podane przez AG BMW 3.5sek do 100 i 600KM

 

https://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/m/m5-limousine/2017/landingpage.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
http://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1387666

600ps wg vinu, z tylu moze jednak bedzie 295 a nie 285

1 cm w tą czy we wtą przy 600 hp i olbrzymim momencie nie zrobi prawie żadnej różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1387666

600ps wg vinu, z tylu moze jednak bedzie 295 a nie 285

1 cm w tą czy we wtą przy 600 hp i olbrzymim momencie nie zrobi prawie żadnej różnicy.

 

robi robi, dlatego niektorzy zakladaja 305 zamiast 295

gdyby nie bylo roznicy to na tyl montowaliby fabrycznie to samo co w m5 e39 czyli 275

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
http://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1387666

600ps wg vinu, z tylu moze jednak bedzie 295 a nie 285

1 cm w tą czy we wtą przy 600 hp i olbrzymim momencie nie zrobi prawie żadnej różnicy.

 

robi robi, dlatego niektorzy zakladaja 305 zamiast 295

gdyby nie bylo roznicy to na tyl montowaliby fabrycznie to samo co w m5 e39 czyli 275

Robi przy starcie do setki czy przy mierzeniu czasu na Nurburgring, przy jeździe codziennej jeden pies. 90% kierowców tych samochodów nawet nie zauważy różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
uwielbiam czytać forumowych teoretyków :)

Gdyby to bylo takie proste to by od razu ładowali 350. A troche teorii od czasu do czasu tez sie przyda, no chyba ze ktos woli bazowac na "faktach" typu kuzyn szwagra mojego mechanika powiedzial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Członkowie klubu
Jutro premiera, tymczasem wyciekło do sieci VIDEO z M5:

 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=c6tZGOKDRkk

 

111 wyświetlenie, ciekawe jak szybko je zdejmą z YT :)

Dalej działa, aczkolwiek przed załaczyli reklame Skory Rapid, trzeba miec duze samozaparcie, zeby nie wylaczyc :D

Wyglad dosyc spokojny, malo agresywny, jak sie zobaczy takie w lusterku ciezko bedzie poznac, ze to M5. No chyba, ze po laczkach 275 z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na fotach jak i na zywo d py nie urywa. Na normlanych nastawach wydech slabo brzmi. Jak sie przelaczy na sport to wtedy ladnie strzela i tyle. Do aftermarketowych wydechow mu daleko
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
no i jest ale czy wygląd powala raczej nie - zobaczymy jak sie bedzie sprawować na torze, 100-200 w 7,7 sek poprawa duża do poprzedniej wersji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy warto kupić nowe M5?

Niestety wygląd nie powala i technologia chyba też nie.

Zastanawiam się nad kupnem nowego samochodu i mam do wyboru:

1. Nowe BMW M5

2. Porsche Panamera GTS

3. Mercedes E-AMG 6.3

 

Na dwie pierwsze pozycje nie ma jeszcze cennika. Obawiam się, że BMW będzie miało "chorobę wieku dziecięcego".

A co Wy byście wybrali ?

 

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A potrzebujesz czasem przewieźć 5 osób? Panamera jest 4osobowa (chyba ze te nowe kombi - ono chyba jest 5os.). Pewnie jakieś. Hormony wieku dziwnego będą, ale E63 to tez nowe auto. Jak dla mnie 5tka wyglada bardziej agresywnie, ma jak to moja luba określiła "więcej testosteronu". Jeździć pewnie będą podobnie. GTS będzie wolniejszy. Poza tym denerwuje mnie przestawianie nawiewów na ekranie, niby pierdoła, ale robi się to kilka razy dziennie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał M5.

Mercedes według mnie będzie twardszy i mniej komfortowy ale może się mylę.Panamera GTS jest na razie w poprzedniej wersji i nie ma regulowanych zagłówków(dla mnie to ważne ).Nowa M-ka w tej wersji limitowanej na zewnątrz i w środku z czerwonym przeszyciem deski to coś pięknego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy tutaj jest co doradzać.... Samochód na razie jest do obejrzenia na monitorze... Ale to nawet nie o to chodzi. Ten segment aut jest już w 200% >dla kierowcy<. Jak już będzie M5 do testowania, udaj się na jazdy i nie zapomnij zabrać swoich jaj z domu :).

 

Skoro chcesz taki segment, chyba wiesz co jest dla Ciebie top of the top na liście wymagań. Szukasz daily cara z największym pazurem w palecie, czy track cara..? Jest mnóstwo kryteriów, w których można te samochody oceniać i różnią się one od siebie bardzo. Jeśli nie masz cierpliwości do paneli dotykowych, nie polecam patrzeć na prosiaki. Te samochody można zbutować za obsługę klimatyzacji.... Żeby pasażerowi tłumaczyć co ma dotknąć, aby zrobić sobie "zimniej" / "cieplej" - w gruncie tak banalna jest ta potrzeba :mrgreen: ..... Hipokryzja tego, czym czasami jest premium.. a nawet luxury cars. 20 lat temu robili to lepiej, to był jeden ruch ręki i już - ustawione :mad2:. Dzisiaj trzeba łączyć się z serwerem aby szybę opuścić.

 

Porsche Design - Ty świnio :lol:

 

 

PS Sorry za szorstkość, trochę zdziwiony jestem pytaniem. Generalnie rozumiem rozkminy pomiędzy Q7 czy X6.. E350 czy 530i, a może diesel ;)? Jednak w zestawieniu M5 / AMG / Grube prosiaczki - to się kupuje by heart. Nie? Wsiadasz, jedziesz i jeśli jest mięta pomiędzy Tobą a autem - bierzesz. I choćby skały sr_ły, na forach krzyczeli NIEEE. To i tak kupisz :twisted:. Masz gdzieś to, czy to jest najbardziej racjonalny wybór wg społeczeństwa :wink: i czy innym spodoba się kolor.

 

 

Każdy z tych samochodów jest epicki i trzymam kciuki za odnalezienia spełnienia moto-pragnień, w którymś z nich :). Może napisz o nich więcej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki lolman za fajną odpowiedź.

Niestety to u mnie tak nie działa.

Problem numer jeden: samochód musi mieć 4 drzwi - fajne samochody mają 2 drzwi.

Problem numer 2 : jeżdżę BMW od 15 lat i każdy następny model był gorszy co do jakości wykonania.

Problem numer 3 : żaden salon nie ma takich samochodów testowych więc zawsze kupujesz w ciemno. Oczywiście możesz przejechać się modelem np 520d, ale to chyba nie to samo.

Porsche Panamera jest w sprzedaży od roku, wersja GTS pojawi się w listopadzie i będzie ją można zamówić i odebrać w marcu podobnie zresztą jak BMW. Model M5 First Edition będzie w limitowanej wersji 400 sztuk, więc musisz go zamówić praktycznie już "w ciemno", z Mercedesem jest o tyle dobrze, że można go obejrzeć, ale nie do końca podoba mi się wygląd tego samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście mam problem z Porsche, koncepcja samochodu, który ma być bezkompromisowy jest my way i serce bije mocno! Ale prawda jest też brutalna, bo dochodzi do takiego społecznego odcięcia. Zakup Porsche ciężko racjonalizować. Jeśli nie jesteś synem kogoś z pierwszej setki Forbesa, to raczej nie mogłeś "od zawsze" mieć kontakt z tą marką, charakterystyką jazdy etc. Nie mam tutaj na myśli nas, zajawionych oktanami - tylko naszemu otoczeniu. Ilekroć ktoś kupuje Porsche, coś się zaciera w relacjach tej osoby z innymi ludźmi. Wcześniej byłeś porąbanym świrem z korbą na punkcie BMW, które jest jak członek rodziny. Pierwsze auto rozpamiętujesz i żałujesz, że musiałeś sprzedać - mogłoby stać pod kocem, tylko po to.. Aby czasami usiąść i poczuć jak pachnie i strasznie źle odpala ;). Z BMW to przeważnie jest tak, że posiadałeś 5 różnych modeli, znasz je jak tylną kieszeń w spodniach żony... A jak jesteś naprawdę dzik, to i torebkę ogarniasz. "Ten gość na punkcje BMW ma korbę od zawsze" i w kontekście tego - nikomu nie wytłumaczysz, że kupiłeś Macana z pasji do oleju.

 

I ja chyba tej granicy nie chcę przekroczyć :), nie chciałbym być obok Chodakowskiej czy innej "prasówki", która skeszowała się i kupiła drogą zabawkę. Bo to nigdy nie jest rozumowane przez pasję.

 

 

 

Jeśli nie miałeś jeszcze M power'a, to zdaję się, że masz wspaniały level do wbicia :twisted:. Ja kupiłbym M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybszy o ile i gdzie.

Ja bym wolal AMG, tyle ze raczej CLS niz E. Brzmienie AMG 63, w kazdej budzie, mnie kupuje calkowicie.

A moze warto poczekac na 4-drzwiowa wersje AMG GT?

 

Panamera jest tez swietna, te ulamki sekund tu czy tam, co kto lubi, dla mnie to niemal bez znaczenia na tym poziomie i na publicznych drogach. Na torze mozemy sie sprzeczac, sporo - o ile nie najwiecej - zalezy od opon. Tyle ze na tor zadne z tych aut nie jest idealne.

 

W sumie zazdroszcze, calkiem pozytywnie, mozliwosci takich dylematow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.