Skocz do zawartości

M5 (F90)


Badger

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 118
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wiesz co patrząc na nasze „zwykle” hamulce w m550i do M5 napewno brałbym ceramikę! Chyba, ze auto ma tylko wyglądać a nie jeździć :wink:

A tak poważnie jak kupujesz auto, które ma 600-620 KM i masz zamiar je wykorzystywać na naszych drogach to byłaby dla mnie jedna z pierwszych pozycji „must have”.

Dodatkowo oczywiście pakiet serwisowy plus tak żeby wymiana tarcz i klocków była po stronie BMW jakkolwiek będziesz jeździć :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpie żeby BMW w pakiecie serwisowym, który kosztuje 20k wymieniło Ci hamulce ceramiczne. Poza tym żywotność jest przewidziana wg. producenta na 300kkm.


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A ja troche z innej beczki. Czy ktos kto mial zwykla 5 oraz m5 ma porownanie w kosztach utrzymania? Wczoraj sie nudzilem i popatrzylem troche na mobile.de i 3 letnie m5 chodza po 50-65 tysiecy euro, czyli praktycznie cena nowej 530i. Jesli koszta nie byly by porazajace to po zakonczeniu leasingu zamiast nowego auta rozwazylbym takie rozwiazanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze raczej będzie ciężko zajechać, zresztą jak patrzę w konfigurator to pakiet serwisowy jest do 100 tys km, a gwarancyjny do 200 tys km, więc wykańczając tarcze szybciej raczej będzie to wiązało się z niezbyt normalnym użytkowaniem. A to też byłoby można zweryfikować po ilości zużytych klocków hamulcowych, jeśli by co miesiąc wymieniało to raczej uznają że ktoś jednak użytkuje dość intensywnie i że tarcze zużyte są z tego powodu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
To I tak dobrze ze pyta. Niestety ale bazujac na doswiadczeniu znajomych bardzo ciezko jest sprzedac uzywane auto w cenie w ktorej mozna do woli wybierac w nowych salonowych. Jak by auto kosztowoalo ponizej 100 kilo to bylo by duuuzo latwiej I Dotyczy to praktycznie kazdej marki I modelu. Wracajac do auta jak wrazenia m5 porownujac do 550i?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
No właśnie powielam prośbę o porównanie :wink:

 

:cool2:

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dopiero wróciłem z urlopu, M5 przejechałem zaledwie 300 km, auto jest w trybie "docieranie" do 2 tys km. Zalane jest jakąś mazią, tak powiedzieli w salonie. Mam podjechać pomiędzy 1,5 - 2tys km na wymianę oleju i wgranie softu. Wtedy będzie można dopiero coś napisać. Pierwsze wrażenia po przjechaniu 300 km : jest znacznie twardo niż w M550i.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.