Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mały śrubokręcik, penceta i babski pilniczek do pazurów, najlepiej taki giętki papierowy.

dzieki kolego. jak zrobie to napisze jakie efekty :)

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Kolego zamknąć drzwi zamknąłem ale mam zamknąć na centralny (przycisk przy awaryjnych)?

Bo drzwi mam zamknięte, ale nie na 'zamek' :)

Edytowane przez Miiły94
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego zamknąć drzwi zamknąłem ale mam zamknąć na centralny (przycisk przy awaryjnych)?

 

Chodzi o zamknięcie drzwi jako elementu karoserii, a nie o ryglowanie zamka :D

 

Opisz jak kodowałeś, czy znalazłeś dobry sposób.

 

Tu masz temat co i jak:

 

viewtopic.php?f=15&t=35245&hilit=wymiana+baterii+w+kluczyku

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Zamknąłem drzwi jako część karoserii, włożyłem przekręciłem na 1 stacyjke czyli tylko airbag mi się włączył 2/3 sek wyjąłem trzymałem strzałkę i trzy razy nacisnąłem logo "LOCK".

Potem wysiadłem, zamknąłem samochód i otworzyłem powtarzając czynność tylko, że logo trzymałem a strzałke 3 razy nacisnąłem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli jak rozumiem zrobiłeś raz trzymając wciśnięte logo + 3 razy otwieranie, a później na odwrót, oczywiście po wcześniejszym przekręceniu kluczyka w pozycje "1" i nic to nie dało... No to stawiam na problem z baterią. Rozbierz kluczyk, zobacz, czy bateria się nie oderwała, jak wszystko jest OK, to sprawdź napięcie na baterii. Jeśli nic się nie oberwało, a napięcia nie ma, to wymieniaj baterię. Jak wszystko jest OK, nic się nie oberwało, jest napięcie, to coś się spaliło na płytce. Tu już potrzeba bardzo dobrego speca do naprawy, chyba taniej wyjdzie kupienie używanego kluczyka, przełożenie elektryki do Twojego i zakodowanie immobilajzera, choć to też kosztuje..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A taka mała czarna kosteczka wewnątrz kluczyka to nie jest czasem immo? Jest osobno z elektroniką pilota.

 

Oczywiście masz rację, ale tylko i wyłącznie w starszych kluczykach, kwadratowych, a kolega ma 2004 rocznik, to już nowy kluczyk, romb, tam tej kosteczki nie ma, tam jest cewka na płytce.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
A taka mała czarna kosteczka wewnątrz kluczyka to nie jest czasem immo? Jest osobno z elektroniką pilota.

 

Oczywiście masz rację, ale tylko i wyłącznie w starszych kluczykach, kwadratowych, a kolega ma 2004 rocznik, to już nowy kluczyk, romb, tam tej kosteczki nie ma, tam jest cewka na płytce.

 

No właśnie dlatego nie byłem pewien, w z3 mam kluczyk starego typu i tam musiałem widzieć kosteczkę, w e46 mam już romb, czyli wszystko jasne :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic się nie martw, gorzej nie zrobisz.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Witam koledzy. Jeśli samochód odpala to nie jest wina kluczyka (fakt jeśli akumulatorek pada to i tak imo działa) ale nawet nie wiem jak rozwalona bateria (akumulatorek) to i tak trochę się naładuje więc otwieranie drzwi, klapy powinno działać zaraz po wyjęciu kluczyka. Jeśli nie działa to jest wina w 99% modułu komfortu w aucie są w nim styczniki, które niestety śniedzieją i przestają działać. Jest sposób na to aby działały znowu, ale nawet czasem to nie pomaga i trzeba oddać do naprawy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale te styki są w kluczyku, tak?

 

A rozbierałeś w końcu kluczyk, czy czekasz, że jakimś cudem sam się naprawi?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic Ci się nie rozkoduje, immobilajzer działa niezależnie od baterii.. Samo też się nie naprawi. Rozbierz, posprawdzaj czy jest napięcie na baterii i czy w ogóle bateria łączy się z płytką, to jest najprostsze co możesz zrobić i jeszcze raz NIC W TEN SPOSÓB NIE ROZKODUJESZ!!!

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
akumulatorek tam jest nie bateria.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic Ci się nie rozkoduje, immobilajzer działa niezależnie od baterii.. Samo też się nie naprawi. Rozbierz, posprawdzaj czy jest napięcie na baterii i czy w ogóle bateria łączy się z płytką, to jest najprostsze co możesz zrobić i jeszcze raz NIC W TEN SPOSÓB NIE ROZKODUJESZ!!!

 

 

Chyba, że przy rozcinaniu kluczyka rozwali cewke.

 

BTW: czym ten kluczyk skleić żeby się nie rozpadał. :duh: Próbowałem już 3 różnych kleideł i wytrzymują parę tygodni.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

chińczyka jak delikatnie otworzysz to bez klejenia.on nie jest klejony tylko wciskany.wrzuciłem linka wyżej.

a jak nie masz to kup obudowę i będzie git.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • 1 rok później...
Opublikowano

Cześć!

Chce wymienić baterię zabieram się do tego ale mam obawy ze moze sie rozkodowac pilot .

 

Chce wymienić w pilocie od kluczyka i pilocie od immo i tego immo się boję najbardziej, ostatnio 2 godz probowalem odpalić auto po chwilowym odlaczeniu aku. Immobilizer firmy Protector Bsi to taki pilocik który jest aktywny i gdy wsiadasz do auta wyłącza ochronę immo czasami już muszę wciskać guzik który na nim jest by go wspomóc z powodu słabej baterii.

Znalazłem instrukcję tego immo ale jest dla mnie mało zrozumiała

 

Czy ktoś z was posiada/posiadał/zna się na tym?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Możesz zwrócić się do elektronika, żeby wymienił baterię i na czas wymiany podpiął zewnętrzne zasilanie do pilota z zasilacza regulowanego - nie dojdzie do utraty kodu ;)
Opublikowano
Ja wymieniałem baterię w pilocie. Człowiek zajmujący się elektroniką wymienił mi baterię (koszt 100zł). Po wymianie nic nie trzeba było kodować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.