Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dobrze zrozumiałeś :cool2: Rozebrałem kluczyk i wymieniłem akumulatorek, ale w dalszym ciągu kluczyk nie działa za dobrze. Może będą musiał jeszcze raz zakodować klucz tylko zastanawiam się, jakim programem można to zrobić. Wolę zrobić to programowo, bo nie mam pewności czy za pomocą kombinacji przycisków klucz wczyta się poprawnie (może być padnięty jakiś przycisk).
  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No tak ale jeśli będzie zaprogramowany poprawnie to wtedy zamknie Ci sie i otworzy zamek.Więc masz pewność że guziki działają w pilocie.

 

 

"Kodowanie kluczyka (inicjalizacja pilota) w przypadku, gdy wymiana baterii w kluczyku trwała dluzej niż 1 min - cop spowodowało rozkodowanie kluczyka- obowiązuje rownież przed użyciem nowego nadajnika (kiedy np. poprzedni miał usterkę):

1. Wsiasc do samochodu i zamknac drzwi

2. Wlozyc kluczyk do stacyjki i przekrecic na pozycje nr1 (zapala sie kontrolka AIRBAG) maxymalnie na 5 sek. i wyjac kluczyk z powrotem

3. Nacisnac i przytrzymac przycisk otwierania. Nie puszczajac tego przycisku nacisnac krotko, trzykrotnie w ciagu 10 sek przycisk zamykania

4. Puscic przycisk otwierania jesli proba sie udala to centralny zamknie sie i otworzy zaraz.

 

W razie braku reakcji centralnego ryglowania trzeba ponownie przeprowadzić inicjalizacje pilota.

Jeżeli posiadacie inne kluczyki z pilotem (łącznie do 4 szt. do tego auta!!), trzeba je równiez inicjalizować, każdy w ciągu 30 sekund po poprzednim. Nie wolno przy tym poruszyć zamka kierownicy!! "

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
cześć , RADZIOMLAWA, chłopie jesteś wielki miałem ten problem do dzisiaj ale znalazłem twój post i mi się życie odmieniło,zrobiłem tak jak napisałeś i problem znikł dzięki za podpowiedzi pozdrawiam :lol: :D
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=3884

 

 

to jest akumulatorek który ładuje się w stacyjce. tamto była zwykła bateria nie polecam bo z tego co wiem to może podziała ale szybko się rozladuję a akumulator ładuje sie w stacyjce i jest żywotniejszy :norty:

 

 

no i taki link bardzo przydatny polecam!!

 

http://www.maxbimmer.pl/threads/14795-Wymiana-akumulatorka-kluczyka-E46-polift

Opublikowano
podepne sie pod temat. ostatnio upral mi sie kluczyk i nic nie działa. tzn nie zamyka ani nie otwiera podejrzewam że coś sie spalilo choć ja nic na płytce nie widze. teraz pytanie jak kupie uzywny pilot to da rade przelutować imobilajzer? czy moze uda sie naprawić ten pilot? jak myslicie?
Opublikowano

musisz spróbować naprawić ten zanieś do magika i powiedz co się stało jeżeli nie to imobilaizer to taka kosteczka wystarczy ją przełożyć tak mi sie wydaje lecz nie mam 100%

pewności ...

Opublikowano
no bo w tym drugim kluczyku "rozbieralnym" to imobilajzer to była taka mała "pestka" a w tym kluczyku to jest wlutowane w tą płytke. no zobacze.
Opublikowano

jesli ktos widzial rozebrany klucz to jak niby ta bateria ma się ładować ze stacyjki ? wireless ?

przecież płytka nie jest w żaden sposób połączona z grotem

  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam. Mam pytanie odnośnie wymiany baterii w kluczyku, ponieważ jak kupiłem bmw to już nie działał.. Co może się stać? czy mogę go przypadkiem rozkodować ? :)
Opublikowano
Z tego co wyczytałem na innych forach jak szukałem o wymianie baterii to nie wymienia się jej jest tam ponoć akumulatorek który ładuje się gdy kluczyk jest w stacyjce Może spróbuj wsadzić kluczyk do stacyjki żeby się naładował i sprawdź czy działa
Opublikowano

Ale fakt faktem jak jeżdżę to powinien się naładować już nie raz, nie sądzisz ?

2 h jazdy i potem jest nie używany a i tak nie działa :).

To może coś być jeszcze przyczyną poza baterią?

Opublikowano
Racja myślałem że wgl nie chce odpalić i autko ci stoi co ci sie dzieje z tym kluczykiem otwieranie drzwi nie działa? czy cos innego? skoro ci jeździ i odpala autko to znaczy że zakodowany jest
Opublikowano

Mógł się właśnie rozkodować, trza tam jakąś kombinację wciskania przycisków zrobić znajdziesz gdzieś w sieci też to miałem.

edit : Jakub immobiliser (w kluczyku) a pilot do zamka to 2 różne rzeczy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możesz mieć ułamaną blaszkę łączącą akumulatorek z płytką, tu musiałbyś rozebrać kluczyk i sprawdzić, albo może wystarczy zwykłe kodowanie, było o tym sporo. Wpisz w wyszukiwarkę "kodowanie kluczyka". Prosta i szybka sprawa.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Jeśli chodzi o zamek od drzwi to racja całkowita Nie wiedziałem jakie są objawy z początku myślałem że nawet odpalić nie chce więc mój błąd
Opublikowano
tez mam problem z kluczykiem. raz działa a raz nie działa. myślę ze to wina padniętego akumulatorka. wie ktoś może gdzie można zamówić nowy albo jak się uporać z tym problemem ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Byłem. Próbowałem i nic. z 10 razy próbowałem. na wszelkie sposoby i nic :(.

 

Ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł?

 

Tak tylko z ciekawości, zamknąłeś drzwi jak kodowałeś kluczyk? Ja tak kiedyś kodowałem też z 10 razy, aż w końcu zamknąłem drzwi i udało się za pierwszym razem :mrgreen:

Jeśli wszystko zrobiłeś dobrze, to rozbierz kluczyk i sprawdź czy bateria jest podłączona, czy nic tam się nie urwało, tak też miałem, ale lutownica w rękę i można samemu wszystko naprawić.

Może oczywiście paść bateria/akumulatorek, tu macie aukcję:

 

http://allegro.pl/bateryjka-akumulatorek-lir2025-bmw-e46-e39-kluczyk-i3802044256.html

 

tez mam problem z kluczykiem. raz działa a raz nie działa. myślę ze to wina padniętego akumulatorka. wie ktoś może gdzie można zamówić nowy albo jak się uporać z tym problemem ??

 

U Ciebie mogą być do wyczyszczenia mikrostyki w kluczyku, da rady je przeczyścić i pilot znów będzie dobrze działał.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Mały śrubokręcik, penceta i babski pilniczek do pazurów, najlepiej taki giętki papierowy.

 

Tu temat z podpowiedzią jak się zabrać za kluczyk:

 

viewtopic.php?f=15&t=160455&p=1148164&hilit=wymiana+baterii+w+kluczyku#p1148164

Edytowane przez Krzysiek BMW Jabłonna

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.