Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Więc tak mam pacjenta 2002 316, n42b18 zaczęło chodzić jak czołg i straciło moc (zatkany smok) wrzuciłem n42b20 oba silniki paliły ,teraz nie chce...zgłupiałem.

Kręci, jest paliwo, iskra, próbuje zaskakiwać ale dość słabo, słychać że wali w wydech, zalewa świece. Zero błędów na silniku, zmieniłem cały zestaw ecu/ews/kluczyk identyczna sytuacja. Regulator ciśnienia podpiety do puchy filtra, jedyna rzecz to nie ma założonej rurki do wietrzenia zbiornika zatkane paluchem nieiwiele zmienia. Na odlaczonej przepływce wogole nie próbuje zaskakiwać. Kompresja jest na 4 garach.

 

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

Opublikowano
Rozrząd dobrze ustawiony? Lewe powietrze? Niekoniecznie z kolektora a z odmy np? Odepnij wąż od odmy przy kolektotorze i tam też zatkaj paluchem. Wtyczki wszystkie powpinane?
Opublikowano
Sprawdź wężyki od kolektora dolotowego czy wszystko podłączone. Miałem w swojej podobny objaw po wymianie czujnika położenia wału. Silnik odpalał i gasł , prychał kichał itp. Okazał się że jednego węża od dolotu nie podłączyłem. Po podłączeniu ożył.
Opublikowano

Dzięki panowie za odpowiedzi, dziś miałem chwilę podmienilem selenoidy od vanosa z drugiego silnika i zapalił, chodzi ładnie równo więc to chyba będzie to :)

 

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.