Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.zaczely sie zapalac kontrolki od 4x4 abs reczny i kontrola trakcji.niedawno wymienialem lozysko w lewym tylnim kole i po tygodniu sie zapalily kontrolki i pala sie caly czas.jaka moze byc przyczyna bo auto jezdzi bez problemow.do tego napiecie na akumulatorze na zgaszonym 12 a odpalonym 14.7 to dobrze czy raczej za duzo ?
Opublikowano
Ją z tymi kontrolami mam podobnie po podpięciu pod komputer wyskoczyło z 10bledow od alternatora poprostu u mnie szaleje tak że raz jest za małe raz za duże napiecie
Opublikowano

Ja jak zaczynam podroz to na poczatku mam ladowanie do 14.9 a potem spada do 14.5 po jakichs 30 min jazdy. Ale uzywam go 2 razy na tydzien wiec akumulator ma czas zeby sie troche rozladowac.

Wyczytalem ze poczatkowe ladowanie 14.7 czy nawet 14.9 to nie jest problem, wazne jest zeby ladowanie spadalo wraz z naladowywaniem sie akumulatora.

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
No wiec te 14.9V przy slabszym naladowaniu i 14.5V przy normalnym naladowaniu akumulatora to wartosci ok czy nie?
to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
O ile pamietam 14,4 powinno byc.

 

To jest ladowanie idealne w idealnych warunkach, ale jest to wypadkowa temperatury akumulatora i stanu jego naladowania i pewno 100 innych rzeczy.

Mam inny alternator ktory laduje gdzies z 0.5v mniej i nie wiem ktory jest dobry, wiec jak jest jakis spec tutaj i powie ze te poczatkowe 14.9v jest niebezpieczne to wymienie na ten drugi.

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
Dzisiaj pojezdzilem troche wiecej i napiecie w ciagu 3h jazdy systematycznie spadalo z 14.9V do 14.3V wiec chyba raczej wszystko jest w porzonsiu.
to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
U mnie regeneracja alternatora i wymiana aku nic nie dała... Ciągle wyświetla błędy. Nie mam pojęcia co już może być. Napięcie przy starcie od 12,8 wzrasta do 14,3 czasem 14,5. W czasie jazdy przy hamowaniu (w momencie zrzucania biegu) spada na chwilę do 13,5 a następie wzrasta znów do 14,5. W czasie jazdy skacze napięcie i wywala błąd. Może klema IBS?
Opublikowano
W połowie ub roku u mojego kolegi w 3l benzynie z 2005r problem też się pojawiał do tego stopnia, że kontrolki niemal cały czas się paliły na desce i przyczynami były czujnik abs (jak pamiętam- chyba z przodu) i uszkodzony kabel masowy. Wymienił obydwie rzeczy i po problemach. Wymieniał je razem, więc nie wiem, czy na pewno obie były przyczynami zapalania się kontrolek.

-------------------

Artur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.