Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i prosze o pomoc. Moim problemem jast wypadanie zaplonow na zimnym silniku. Cylinder 4 5 6.Obroty faluja i czuc wibracje w calym aucie silnik glosno stuka.Wywala kontrolka silnika.

Po rozgrzaniu silnika objawy ustepuja. Standardowo pozamienialem swiece i cewki miejscami a kiedy to nie pomoglo wymienilem na nowe. Podmienilem przeplywomierz i wymienilem sondy lambda z banku 2 za i przed katalizatorem.

Dodaje wynik skanowania Carly for BMW

Faultcode: Misfire cyl. 5

Faultset 1:

(appeared at: 187904.0km)

Lambda Integrator Group 2:

-30.47 %

Load value for misfire detection:

48.44 %

Engine speed:

608.00 rpm

engine temperature:

25.50 °C

 

Faultcode: Misfire detection cylinder 4 in third Firing order

Faultset 1:

(appeared at: 187904.0km)

Lambda Integrator Group 2:

-30.47 %

Load value for misfire detection:

48.44 %

Engine speed:

608.00 rpm

engine temperature:

25.50 °C

 

Faultcode: Misfire detection error summation

Faultset 1:

(appeared at: 187904.0km)

rail pressure:

145.41 hPa

Voltage cl. 87:

13.41 V

ambient temperature:

12.75 °C

Counters recognition bad road:

0.00 -

 

Faultcode: Misfire cyl. 6

Faultset 1:

(appeared at: 187904.0km)

Lambda Integrator Group 2:

-14.06 %

Load value for misfire detection:

30.47 %

Engine speed:

672.00 rpm

engine temperature:

47.25 °C

Panowie pomocy i z góry dziękuję.

Opublikowano

To są typowe błędy na wypadanie zapłonu w cylindrze. Masz instalacje LPG? Jakiej firmy masz cewki i świece? Miałem podobne problemy co Ty natomiast u mnie wymiana cewek i świece pomogła. Cewki na Beru i świece Boscha. Jaki masz kod silnika u siebie? N52, M57, M54? Jak odpalisz auto i szarpie silnikiem to jak dodasz gazu do 2000rpm i puścisz to ustaje czy nadal jest tak samo?

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Dzieki za odpowiedz. Nie mam lpg. A swiece tez boscha. Kod silnika N53. Jak dodam gazu i puszcze to nadal jest tak samo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź np. INPĄ pracę wtryskiwaczy.
Opublikowano
Ok to jak masz silnik N53 to na pewno gazu nie masz :) a co do cewek to jakiej masz firmy? A nie masz przypadkiem mokrych cewek od oleju albo jednej chociaż? Ja na cylindrze drugim miałem tez trochę oleju na cewce i po wymianie uszczelki pokrywy zaworów wszystko sie uspokoiło. Co do cewek to na przyszłość kupuj firmy Beru bo są najlepsze do tych silników. Szczerze mówiąc nie wiem co mam Ci doradzić bo te błędy co podałeś praktycznie zawsze wskazują na cewki, które padają w tych autach po pewnych przebiegach. Ogólnie problem jest dość znany więc jeżeli to nie cewki to poszukanie w innych tematach raczej coś Ci podpowie bo ja się więcej nie zagłębiałem w ten temat gdy cewki mi pomogły.
Opublikowano

Wtryskow osobiscie nie zprawdzalem ale podobno sa ok. Przynajmniej tak mi magicy powiedzieli. No i czy to mozliwe ze padly by wszystkie trzy w tym samym czasie? Moze masz racje ,sprawdze sam.

Co do cewek to tez bosha i sprawdzalem je tydzien po wymianie poprzez podmianke. I jak co rano cylinder 4 5 6 wypada. Szukalem tez nieszczelnosci ale moze ja juz slepy jestem.

Dzieki daski i patrykerr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.