Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie. Jutro chcialbym jechac obejrzec oto cudo https://www.olx.pl/oferta/bmw-540-rezerwacja-do-niedzieli-CID5-IDhvZBP.html cena moze nie powala, ale moze ktos samochod zna badz byl juz ogladac. Reszta jest w linku i sa nawet jakies filmiki doslal mi sprzedajacy kilka zdjec samochodu. Poradzilby ktos cokolwiek? Zaznaczam, ze jestem tutaj nowy i prosilbym o nie usuniecie mojego postu. Dzieki wielkie za pomoc, pozdawiam Patryk.
Opublikowano
Auto wygląda ok,miałem kiedyś taki egzemplarz.Musisz pojechać i zobaczyć.W tej cenie na pewno coś tam będzie do zrobienia i miej świadomośc ,że v8 to nie jest tanie auto w utrzymaniu,ale przyjemnośc z jazdy wynagradza wszystko :P
Opublikowano
540i za 10.000 i coś tam do zrobienia :mrgreen:

To będzie wrak.

 

Za 10 to ona nie jest, silnik i skrzynia chodza dobrze z tego co mi wiadomo po filmikach i opowiesci sprzedajacego. Nie oczekuje igly bo to nie ten przedzial cenowy rzecz jasna, ale z wygladem rowniez nie jest tragicznie. Chodzi mi o obiektywna ocene, a nie mowiac odrazu ze to bedzie wrak.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie obraź się, ale jeśli szukasz e39 540i za 10 tys to cię po prostu nie stać na utrzymanie tego samochodu.

Oglądałem dla klienta kilka sztuk za 11-15 tys i drugi raz tego błędu nie popełnię.

 

A Ci którzy mówią że kupili zdrowy samochód w takiej cenie po prostu okłamują sami siebie.

Opublikowano
przebieg 407217 km może dla silnika i skrzyni to nic ale zawieszka,uszkodzony czujnik temperatury pokazuje -40 stopni będą do roboty na pewno,trzeba mieć kolejne 10tysi w rezerwie żeby porwać sie na to auto
Opublikowano (edytowane)
Przy tej cenie to dobrze , że światła świecą. Tutaj nie będzie coś do zrobienia tylko kompleksowa robota i nie zdziwię sie jak i 10 tyś na doprowadzenie do stanu dobrego to będzie mało , cudów nie ma owszem auto rocznikowo leciwe ale serwis tego modelu jest nie adekwatny do tego co można uzyskać więc w tej cenie to praktycznie tylko z nazwy jest 540i. Edytowane przez Bartek1982Sce
Opublikowano
540i za 10.000 i coś tam do zrobienia :mrgreen:

To będzie wrak.

Oj tam oj tam,może akuratnie nie będzie tak żle :D A tak na serio to ciekawe czy ktoś juz robił w tym aucie rozrząd ,bo przy tym przebiegu powinien.W tym aucie jak się posypie pare rzeczy ,to musisz przygotowane drugie tyle co na zakup.

Opublikowano
... A tak na serio to ciekawe czy ktoś juz robił w tym aucie rozrząd ,bo przy tym przebiegu powinien.

M62 to pancerny silnik i żadnych rozrządów wymieniać w nim nie trzeba, jedynie wystarczy ściągnąć michę i sprawdzić dokręcenie pompy oleju. To była ,,Pięta Achillesa'' tego silnika, jak również M60 :mrgreen:

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

M62 to pancerny silnik i żadnych rozrządów wymieniać w nim nie trzeba

 

Ty tak na serio czy jaja sobie robisz?

Opublikowano (edytowane)
Skąd ty masz taką wiedze,chyba,że żartujesz.W tych silnikach często ulegają uszkodzeniu ślizgi,które są plastikowe :cool2: Edytowane przez szybki4450
Opublikowano

M62 to pancerny silnik i żadnych rozrządów wymieniać w nim nie trzeba

 

Ty tak na serio czy jaja sobie robisz?

 

Skąd ty masz taką wiedze,chyba,że żartujesz.W tych silnikach często ulegają uszkodzeniu ślizgi,które są plastikowe :cool2:

 

Tak, ja tak na serio, a Wy ?

To nie M62TU, który wymaga sporych kosztów przy eksploatacji.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Plastikowe ślizgi uszkadzają się zarówno w wersji bez vanosów jak i z vanosami.

W silnikach bez vanosa wytrzymuje po prostu dłużej.

 

 

Pogadaj z kims kto rozebrał tego dziesiątki sztuk a nie opierasz się na jednym egzemplarzu.

Opublikowano
żaden rozrząd nie jest wieczny i to jest fakt. Koenigsegg podobno pracuje nad nowym typem rozrządu w którym tradycyjne rozwiązanie ma zostać zastąpione elektroniką.
Opublikowano
nie tylko moją opinia ale też słyszałem że nasze forum wyjątkowo obfituje w ekspertów :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.