Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dawno mnie tu nie było :)

W marcu nabyłem BMW f20 118I 170KM Estoriblau, pełen M-akiet łącznie z hamulcami M-performance :lol:

Interesuje się od jakiegoś czasu doposażeniem mojego autka w parę drobiazgów jak rozszerzony licznik, Navi NBT EVO, kierownica M-paket z liftu oraz gałkę sport (Automat 8HP).

Może ktoś już przerabiał któryś z tematów?

Pierwsze pytanie jakie mi chodzi po głowie to odnośnie rozszerzonego licznika, a mianowicie czy wystarczy go przełożyć i zakodować czy wymaga głębszej ingerencji. Myślę że powinien współpracować z nawigacją professional :think:

Drugie pytanie jak to wygląda w doposażeniu nawigacji NBT EVO? Nie znam się na tym szczerze ale szperałem po niemieckim forum i wyniuchałem :reading2: że doposażają NBT EVO z monitorem 10.25'' pochodzącym z nowego BMW X5,X6,F15 czy F16 :lol:

zajebiście to wygląda :dance:

Ale czy jak już jest business czy wystarczy włożyć NBT evo i zakodować??????? :think:

Ok teraz temat kierownicy myślę ze nowa która ma takie same funkcje już chyba wystarczy przełożyć, bez kodowania :) ?

jeżeli ktoś tutaj się takim czymś zajmuje to proszę o kontakt lub wskazówki :)

Pozdrawiam!

Opublikowano

Hej,

no to czekamy na zdjęcia ja mam F21, czyli 3 drzwi w tym samym kolorze co Ty, tylko 120D i również z hamulcami ///M. Pięknie to wygląda z tym kolorem :cool2:

Rozszerzony licznik z tego co gdzieś czytałem to wydaje mi się, ze wystarczy przelożyć i zakodować, glowy jednak nie dam sobie uciąć. ( mogło to dotyczyć dodatkowych opcji licznika, już nie pamietam )

Navi - nie mam pojecia.

Kierownica - tak wystarczy przełożyć bez kodowania, jeśli to bedziesz robic sam to pamietaj, o odłączeniu aku, zeby Ci poduszka nie strzeliła.