Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Moje wartości testu DPF wykonane DIS'em

 

idle: 6,9 mbar (max 35)

2000rpm: 22,9 mbar (max 75)

cut-off: 70,9 mbar (max 200)

 

Jak widać wynik jest dobry. Jednak mam problem z informacją na wyświetlaczu w aucie który wskazuje na czerwono wartość ujemną "DIESEL FILTR -1600km".

O co chodzi ? Jak to wyzerować ?

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dieselfilter a Partikelfilter to są dwa róźne filtry.

Jaki masz dokładnie komunikat ?

Napisz jaki silnik ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

Ale to było proste... ;)

Reset w zegarach wykonany z poziomu BC - DPF 200000 km na plusie !

Dzięki za pomoc

 

Temat do zamknięcia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma sprawy
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Ale to było proste... ;)

Reset w zegarach wykonany z poziomu BC - DPF 200000 km na plusie !

Dzięki za pomoc

 

Temat do zamknięcia.

 

Ja tez mam ten bład i u mnie niestety nie pomaga wykasowanie przez BC, caly czas pokazuje sie na nowo, kilometrów nie mam napisanych w ogóle.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki masz przebieg auta ?
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
U mnie pomogło jak na ślepo powiedziałem przez rheingold że założyłem nowy filtr a został stary
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Ja tez mam ten bład i u mnie niestety nie pomaga wykasowanie przez BC, caly czas pokazuje sie na nowo, kilometrów nie mam napisanych w ogóle.

Ty kolego masz zapchany PDF trzeba podpiąć pod komputer i uruchomić wypalanie .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

Ja zanim dokonałem kasowania w BC wymusiłem wypalanie przez DIS - może to ma znaczenie,

albo tak jak pisze kolega Pirek92 - ustawić że mamy nowy DPF, w DIS też jest taka procedura serwisowa replacement particulate filter

Opublikowano

 

Ja tez mam ten bład i u mnie niestety nie pomaga wykasowanie przez BC, caly czas pokazuje sie na nowo, kilometrów nie mam napisanych w ogóle.

Ty kolego masz zapchany PDF trzeba podpiąć pod komputer i uruchomić wypalanie .

 

W jaki sposob? Moglbys to opisac?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

DIS

Service Function -> Diesel Electronic -> Pariculate Filter -> regenetation particulate filter - > test sheduler i zielona strzałka dalej

potem zapłon PYK/PYK i dalej zgodnie z instrukcją w programie.

Warunki do rozpoczęcia procedury wypalania:

temp. silnika min 75*C

min 2000RPM / 70km/h

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.