Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

zastanawiam się nad kupnem jednego z tych trzech aut(używane - cena do ok 150k). Czy ktoś z Was ma doświadczenia/ skale porównawczą tych modeli?

miałem kilka 335i - 135i jezdzi podobnie?

Z góry dzięki za wszelkie komentarze

Opublikowano

A45 brzmi obłędnie, fajnie chodzi, jednak jest małe, twarde i ma silnik 2.0

 

VW Golf R - no przepraszam ale o czym mowa...... odpuść to wciaz golf

 

M135i xDrive - wiekszy potencjał na tuning niz A45, 3 litry to 3 litry - ale mniej agresywny i wyglada gorzej :)

Opublikowano

Co do golfa sie nie wypowiadam, bo nie jeździłem

 

A45 AMG

+najmocniejszy

+genialny na tor

+ladny (co kto lubi)

-turbo dziura, w miescie albo sie slamazarzysz niczym maluch albo jezdzisz na wyzszych obrotach, charczac, sapiac i strzelajac z rury

-twardy tak ze na studzienkach zeby wylatuja

-caly czas widzisz ten tablet z biedry przyklejony na srodku deski....

-informacja od znajomego z Mercedesa, silnik niestetyt potrafi padac juz po roku

 

BMW M135i Xdrive

+silnik - świetny dźwięk, sprawdzona, wytrzymała jednostka, łatwo poddająca się tuningowi, duza elastyczność od niskich obrotów

+adaptacyjne zawieszenie M- w trybie comfort bez problemu radzi sobie z nierownymi polskimi drogami

+iDrive - bez porównania ładniejszy i lepiej działający niż system Mercedesa

-wygląd

-wolniejszy od A45 (ale tuning do 380k rozwiązuje problem)

-nie jest to nadal BMW M..

 

Miałem podobny dylemat, wziąłem BMW i nie żałuję ani chwili.

Opublikowano

co do A45 - jak sie wezmie Command Online to nie wyglada jak tablet z biedy

 

problem w tym ze wieszksoc bierze ten Harman Becker czy cos takiego i to wyglada świńsko

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

15k dopłaty za sam ekran w przedlifcie to chyba trochę dużo, prawda? ;) Ja swoim jeżdzę od 03.2015, zrobiłem mocne 35kkm i nie dzieje się nic. Na początku były problemy z turbinami, wymieniono je po 2014 roku i od tamtego czasu spokój. Zdarzają się pojedyncze przypadki uszkodzeń skrzyni, ale to też jest pokrywane przez Merca bez problemu. Zgadzam się, że twardy, zgadzam się, że tablet w środku to kupa. W polifcie mozna za 8-9 stówek dokupić sobie lepszy i większy ekran.

 

Moim zdaniem w tym segmencie, budżecie i zestawieniu, nie ma lepszego auta. Wszystkimi trzema zrobiłem dużo km, zawsze AMG wywołuje największe emocje. Jak chcesz poczytać o A45, wrażenia z jazdy m135i to zapraszam na FB @mikis525 :)

Opublikowano

Może nowy Focus RS ? Kolega właśnie nabył i jest bardzo zadowolony ..do tego autko wygrywa w niejednym teście razem w zestawieniu aut które podałeś.

Miło strzela z wydechu,napęd na 4 łapy do tego ciekawy design...

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
15k dopłaty za sam ekran w przedlifcie to chyba trochę dużo, prawda? ;) Ja swoim jeżdzę od 03.2015, zrobiłem mocne 35kkm i nie dzieje się nic. Na początku były problemy z turbinami, wymieniono je po 2014 roku i od tamtego czasu spokój. Zdarzają się pojedyncze przypadki uszkodzeń skrzyni, ale to też jest pokrywane przez Merca bez problemu. Zgadzam się, że twardy, zgadzam się, że tablet w środku to kupa. W polifcie mozna za 8-9 stówek dokupić sobie lepszy i większy ekran.

 

Moim zdaniem w tym segmencie, budżecie i zestawieniu, nie ma lepszego auta. Wszystkimi trzema zrobiłem dużo km, zawsze AMG wywołuje największe emocje. Jak chcesz poczytać o A45, wrażenia z jazdy m135i to zapraszam na FB @mikis525 :)

 

 

Możesz coś więcej opisać o MB ? Widzę, że cały czas jeździsz tym A45 AMG, ale na Twoim facebooku udało mi się znaleźć tylko jeden post dotyczący M135 vs A45.

Bardzo mnie zaciekawił ostatnio ten Mercedes oglądając po YouTubie na prawdę można znaleźć bardzo dobre opinie o nim, a w niedługim czasie planuje zmianę swojej 120 i w grę wchodziła m135/m140 ale A45 też mi się kiedyś podobał a na dzień dzisiejszy to powiem, że jestem nim bardzo zainteresowany, najlepiej jakieś za i przeciw A45 i to samo o M135.

Opublikowano

Praktycznie we wszytskich testach ,ktore czytalem wygrywa BMW. Moim zdaniem tylko m135ixdrive. Trzy najwazniejsze sparwy:

1. silnik 3.0l konkurencja sprzedaje 2 litrowe wyżyłowane sliniki ( zarówno merc ,golf audi s3 -silniki 2 litrowe) - chcesz kupic samochod uzywany- nie licz na to, ze kupując samochody o takiej mocy poprzedni kierowca "nie cisnąl"

2 skrzynia zf - konkurenca nie ma startu- ta skrzynia we wszystkich trybach jest bezblędna

3 x drive- jako jedyna staly naped na 4 kola ze stosunkiem 0% -100% na koło. u konkurencja masz przednionapędowe samochody z dolącznoym tylem. standardowo w bmw tyl 60% przod 40 % , drift absolutnie mozliwy w trybie sport+

własciwie to dyskwalifikuje konkurencje

plus

bmw w srodku jest wieksze od merca

jest wygodniejsze- adaptacyje zawieszenie powoduje ze w trybie comfort jest komfort- merc na nasze drogi jest zdecydowanie za twardy

stusnek jakosci do ceny -placisz za technologie (silnik, skrzynia, xdrive ) ktora byla montowana w serii 3,4,5,X3,X5 znaczy w samochodach i za 500 000 PLN

Opublikowano
Jeśli chodzi o focusa to niestety RSy mają poważną wadę w konstrukcji silnika tzn szpilki wyrywają się z gniazd, a te pękają temat znany w ford polska z tego co wiem problem dotyczy każdego focusa rs
Opublikowano

Mnie interesowało do tej pory tylko BMW M135/M140 niedawno coś zacząłem myśleć o MB, ale jednak pooglądałem sobie dalej filmy na YT i trochę doczytalem jeszcze, jednak zostaje przy tym ze następne auto to M135/M140 ze względu na rwd i 3.0. Do tego dochodzi kwestia gustu, ale jednak mi akurat BMW bardziej się podoba w środku i na zewnątrz ( w czarnym kolorze BMW LCI to mały bandyta )

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano
Będziesz zadowolony na pewno, jednak nie wyobrażam sobie teraz m135/140 bez szpery z tyłu myślę że bez problemu będzie się dało przeszczepić szperę z jakiejś rozbitej m2
Opublikowano

Tez jestem tego pewien, wiem ze się zakocham jeszcze bardziej w niej jak w dotychczasowej jedynce. Będzie na miejscu to będzie się myśleć, ale szpera by się przydała i na takiej modyfikacji na pewno nie poprzestanę :cool2: ja to samo chciałbym zrobić z m140/m135 kupić i ja zostawić tak długo jak się da tym bardziej ze następna jedynka ma być fwd :(

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

Nawet nie ma co się zastanawiać. Tylko M140i rwd. Żadne tam AWD. Myślałem, że będzie przy takiej mocy problem na wodzie. Nic takiego. Tak samo szybkie jak M2. Może ciut lepiej trzyma się w zakrętach ale jakie tam kapcie. Ja mam M zawieche i pomimo, że na długich prostych trochę buja i skacze za to "oddźwięcza" się w zakrętach. Najchętniej to bym w ogóle nie wychodził z samochodu. Uspakajające brzmienie ( nie narzucające się), także świetnie jeździ się wolno. (M2 ze względu na ogromny hałas w środku dla mnie tylko do krótkiej zabawy się nadaje, na dłuższych trasach nie zdzierżę, tak więc na ten moment nie dam się przekonać, chociaż próbowali).

Nie chce już żadne 2.0, z którym miałem troszkę kłopotów. I nawet jak w poprzednich samochodach wszystko robiłem by wyłączać ASD, tu jakoś nie przeszkadza, jakby go nie było. Tylko wydech zmienię na Performance i może szpera ( ale tutaj nie mam doświadczenia). Chociaż ciągle mnie ciągnie do M240i LCi. Bo wygląd mało sportowy i nie chcą mi zjeżdżać z drogi. Spalanie 11-12. Więc też rewelacja jak na tę moc i moment. Poprzedni podobnie palił, a i cichszy jest sporo od czwórki ( tutaj zdziwienie). Pozdrawiam p. Paner z Frank-Cars za cierpliwość do mnie.

Opublikowano

Jak budżet pozwoli to pewnie będzie to m140i i jednak ta opcje najbardziej mnie kusi oraz oczywiście rwd. Wiem dokładnie o czym mówisz bo u siebie w f21 tez mam zawias M :cool2: Hah ja ze swojej tez najchętniej bym nie wychodził mimo ze to tylko 2.0 184 to jednak daje masę zabawy i przyjemności z jazdy a posiadając m135/m140 (to to pewnie dopiero daje radość z jazdy) to już w ogóle bym za nic w świecie nie chciał opuszczać pojazdu :D wiem o co chodzi to moje drugie auto i drugie z 2.0, ale jednak jeździłem trochę 3.0 i tez na pewno następne auto musi być 3.0 i właśnie to musi być m135 lci/m140. 2 tez jest piękna, ale to już nie na moja kieszeń będzie, co jak co ale jedynka tańsza jest znacznie a co do zjeżdżania to chyba zależy od koloru, jaki masz ? Bo ja jeżdżąc e87 nikt bardzo nie zjeżdżał mi a teraz gdy jeżdżę f21 to jestem w szoku jak często ktoś zjeżdża nawet gdy tego nie chce. Dokładnie spalanie jest mega spoko, peugot mojej ciotki 2.0 143 pali 14 l :shock:

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

Kolor Estoril . Mimo, że czwórka też była w tym kolorze, to jednak przy czwórce bardziej chętnie zjeżdżali.

A propos może przejmiesz mój leasing, a ja wezmę sobie dwójkę ( chociaż cenę jak widziałem mocno podnieśli- wyszło wstępnie 259 tys za moją konfigurację :mad2: )

Opublikowano
Kolor Estoril . Mimo, że czwórka też była w tym kolorze, to jednak przy czwórce bardziej chętnie zjeżdżali.

A propos może przejmiesz mój leasing, a ja wezmę sobie dwójkę ( chociaż cenę jak widziałem mocno podnieśli- wyszło wstępnie 259 tys za moją konfigurację :mad2: )

 

Jeśli czasowo będzie nam to podobnie wychodzić to wtedy coś pomyślimy :cool2: poszło PW.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Dla niektórych to auto jest jako trzecie czyli nie potrzeba full wyposażenia, ale wiadomo ze lepiej mieć więcej niż mniej z wyposażenia .
Opublikowano
Branie absolutnie wszystkiego też jest trochę dyskusyjne. Jak tak patrzyłem na konfigurator to mógłbym wziąć praktycznie wszystko, ale znajdą się elementy, które po prostu nie chce lub nie potrzebuję. Szkoda tracić pieniądze :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.