Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Pojawił się problem jak w tytule. Podczas rozpędzania od zera w zakresie 1000-1200obr oraz w czasie jazdy w tym samym zakresie obrotów silnikiem zaczyna telepać-przerywać-dławić. Po przekroczeniu tego pola na obrotomierzu problem znika. Gdy silnik jest rozgrzany problem występuje sporadycznie(komp pokazał błąd vanos bank 1)Żeby znaleźć problem rozebrałem cały rozrząd (przy okazji wymieniłem napinacze na obu głowicach reszta była nowa zakładana pół roku temu z vanosami. Wymieniłem odmę i przepustnicę(zaadaptowana). Przepływka ma trzy miesiące (ori),czujniki położenia wałka i sondy mają 6 miesiecy(też ori). Na tą chwilę nie ma błędów a fura nie lata. Znalazłem podobne a wręcz identyczne tematy ale niestety autorzy nie opisali jak poradzili sobie z problemem. Moc jest,setka minimalnie ponad 7 sekund. Dodam jeszcze że gwałtowne dodanie gazu na postoju też powoduje chwilowe przebieranie- przydławienie.
Opublikowano
Nie masz rur od dolotu uszkodzonych? Pewnie to sprawdziles ale warto zapytać. Wtedy przeplywka ma często nieprawidłowe wartości i to nie jest wina w jej tylko w dolocie lub nieszczelności separatpra oleju i jego połączeń /rurek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedyne co mi przychodzi na myśl to elektrozawór vanosa niedomagający. (nie na tyle wysłużony, żeby błędem rzucać, ale opóźniający pracę zamiany faz rozrządu)?
Opublikowano

Miernikiem u mnie pokazywała dobra oporność a jednak byla padnieta. Warto od kogoś podmienić bo cewki tanie nie są jeśli ma się jeszcze więcej garkow.

 

Tloczek od vanosa sprawdzales? Lekko chodził?

Opublikowano

Może rzeczywiście będzie ta cewka. Tylko bądź mądry jak są trochę uszkodzone. Albo ryzykuj i kup 8 używanych za ok 20zl sztuka i potem na nich jeździć albo kupić nowe te co są uszkodzone. Ja też miałem problem z jazda z niskich obrotów i była cewka ale kupiłem 2 na podmiane i metoda prób i błędów je zmieniałem.

 

Później dopiero kupiłem nowe te co były uszkodzone. Najgorzej było jak z niskich obrotów dawałem więcej gazu. Jak robiłem to płynnie nie nie miałem czkawki

Opublikowano
U mnie jest podobnie. Mierzyłem teraz cewki,ale mam chyba miernik do d.. bo wychodzi że wszystkie są złom. Dotykałem zewnętrznych pinów i na wszystkich mi pokazał 002,lub na innym ustawieniu 019. Mam jedną w 100% walniętą do porównania i na niej pokazuje tak samo. Nie wiem o co chodzi.
Opublikowano
u mnie jak byla uszkodzona cewka pierwsze co bylo to wypadanie zaplonu na kompie i od dolu przerywal jak dodawalem gazu na zimnym jak rozgrzal sie tego nie bylo,sprawdz czy wszytskie fajki masz czyste nie uwalone olejem.
Opublikowano

Dzisiaj zamrugał mi chek,z miejsca podpinka pod komputer i wyszło misfire several cylinder. Skasowałem błąd i silnik chodził idealnie,niestety po godzinie znowu zaczyna fiksować. Wydaje mi się,że albo nawala pompa paliwa lub problem leży gdzieś na kablach. W sieci znalazłem takie tłumaczenie tego problemu:

Faulty spark plug (s)

Faulty ignition coil (s)

Clogged or faulty fuel injector (s)

Intake air leak

Fuel injectors harness is open or shorted

Fuel Injectors circuit poor electrical connection

Ignition coils harness is open or shorted

Ignition coils circuit poor electrical connection

Insufficient cylinders compression

Incorrect fuel pressure

Opublikowano
Czyli wypadanie zapłonu na kilku cylindrach tłumacząc dosłownie błąd, który Się pojawił. Tłumacząc dalej listę, którą wstawiłeś przyczyn może być wiele: uszkodzona świeca zapłonowa,błąd cewki zapłonowej,uszkodzony wtryskiwacz oraz niewłaściwe ciśnienie paliwa. Więc do sprawdzenia jeszcze elektryka oraz wspomniana wcześniej pompa paliwa
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Nie wiem o co chodzi ale na tą chwilę wszystko chodzi,a nie zrobiłem nic. Jedyna różnica to temperatura na dworze.
Opublikowano
No teraz jest w miarę ciepło i może bardziej sucho(nie wiem jaka aura w Twojej okolicy) więc wszelkie niedomagania układu zapłonowego mogą chwilowo nie występować
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.