Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Czy ktoś miał taki komunikat i o co kaman?Od wczoraj zauważyłem że zegarek rowniez się resetuje ale

ma to coś z tym wspólnego.Po ustawieniu ponownie godziny kasuje się z powrotem(dzisiaj z rana)

Czy powinienem wymienić aku czy cos powoduje wyświetlanie komunikatu ???

 

Komunikat z obrazkiem auta na podnośniku:

Vehicle battery have been switched off.Reset date and timeif necessary.

In the event of recurrence,have the system checked by BMW service

 

W tamtym roku zmieniałem min.olej dokładnie 07.2013 i pokazuje że juz - 20 km..

Tylu km nie nalatałem.

Pytanie czy to coś ma z tym wspólnego czy nie skasowali licznika oleju(jestem pewny że to zrobili)

Opublikowano

1. Siada ci akumulator, albo gubi kontakt. Moze nie styka ci ktorac klema ?

2. Po utracie pradu w aucie resetuje sie pamiec - znika wskazanie zmiany oleju i zegarek. Olej ozna ustawic recznie.

 

Co mozesz zrobic:

- sprawdz kable, akumulator pod katem czy nie ma jakis przerwan w kablach i czy wszysktie klemy sa ciasne, niezasniedzile itd

- podladuj aku i sprawdz co bedzie jutro

- sprawdz czy nic nie kradnie pradu

- sprawdz alternator

I podstawa podlacz do kompa i zobacz co ci impa podpowie :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Możesz też sprawdzić napięcie akumulatora miernikiem + sprawdź po odpaleniu samochodu, czy jest ładowanie
Opublikowano

Właśnie sprawdziłem i klemy jak aku jest jak nowy..śruby też sprawdzone..

 

Po włączeniu zapłonu raz pojawił się komunikat : Ignition switched on! wtf ?

Jak by coś to pomogło.

 

Muszę też zająć się klapą a dokładniej szybą co sama się otwiera..jakiś czas był spokój i znów się pojawiło do tego jeszcze

jakies komunikaty nowe..masakra..bede musiał podjechać do serwisu BMW i obadam ile tu ta przyjemność kosztuje.

Dlatego zawsze lepiej sie poradzic bo nie wiadomo na jakiego mechanika się natrafi.

Opublikowano
Sprawdzałeś na akku, czy pod maską - spróbuj pod maską przez chwilę monitorować napięcie - zobacz podczas odpalania do ilu V spada
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Wszystko wskazuje na "tylni przycisk od tylnej szyby"..krzaczył i powodował rożne błędy..

...od wymiany i po sprawdzeniu ponownym zero błędów tak jak powinno być..pozdrawiam

  • 2 lata później...
Opublikowano
Od miesciaca pokazuje mi sie blad vehicle battery ( opisany ze slaby akumulator) i pytanie moje czy blad pokazujacy ze jest slaby akumulator moze tez oznaczac ze jest za duze napiecie na akumulatorze?? Mierzylem napiecie i przy odpalonym aucie jest napiecie 14.8 czyli raczej za duze. Na samym zaplonie jest 11.7. Uwazam ze jest to wina regulatora ale dlaczego blad pokazuje ze jest niski poziom bateri. Moze cos jeszcze jest na rzeczy. Auto to bmw e90 320i z idrive. Z gory dzieki za pomoc. Pzodrawiam
  • 6 lat później...
Opublikowano
Witam, odkopie temat. Pacjent E60 2003r. Sprawa trochę dziwna autko miało już słaby Aku. Kilka podjazdów do sklepów na mieście i ciężko odpalało. Po trasie i całej nocy postoju dawało radę jeszcze. Ale zdecydowałem się na zmianę oddałem auto do warsztatu na wymianę Aku z rejestracją. Po około 5 dniach po dłuższym postoju około 4 godzin. Wyskakuje komunikat VEHICLE BATERY. I teraz moje pytanie brzmi czy to nowa usterka czy raczej wymiana Aku nie poszła ?. Dodam że mimo tego komunikatu auto odpala bardzo ładnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nowy nie znaczy naładowany.

spacer.png

Opublikowano
Rozumiem. Śmigam co dziennie około 80km na trasie. Chyba powinien się już doładować przez 2 tygodnie. Sugerujesz aby go podładować ?
Opublikowano

Norbi91 - wygląda to raczej na źle zarejestrowaną wymianę w IBS.

Sam nie wiem do końca czy wymiana w IBS wywołuje od razu reset, więc po fizycznej wymianie na naładowany akumulator, dla pewności robię zawsze reset, wymiana, reset.

Jeżeli zleciłeś wymianę komuś kto wie co to rejestracja akumulatora to chyba o pojemności i typie akumulatora nie ma co się rozpisywać.

Sugeruję najwyżej zerknąć czy masz w ogóle IBS - 2003r i M54 - nie wiem jak w E60, bo w E90 pewnie by go wcale nie było.


Zdecydowanie ładowanie, jeżdżenie itp, nie spowodują pozbycia się komunikatu o akumulatorze.


Moje E92 od wakacji jeździ sporadycznie(staram się przejechać raz w tygodniu, ale nie zawsze wychodzi) stoi pod wiatą, pomimo ładowania prostownikiem, czy przejechaniu ostatnio trasy >100km zachowuje się jakby akumulator był padnięty/nienaładowany.

Łatwo to poznać bo już po pierwszym uśpieniu nie działa keylesgo, godzina jest zresetowana itd.


Fakt że akumulator jest najgorszy z moich dieseli wrzucony, jednak zaraz po naładowaniu i rejestracji około roku temu zachowywał się jak nowy, do pierwszego faktycznego rozładowania, co mogłoby się zdarzyć również na nowym akumulatorze.


Celowo nie wymieniam akumulatora w zimę, bo tym samochodem zimą nie jeżdżę, nowy aku czeka już na wiosnę, wtedy go systemowo wymienię i zresetuję w IBS.


Ponieważ to benzyna to odpala nawet na maksymalnie zdrenowanej baterii, w dieselu takie numery raczej nie przejdą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.