Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem tutaj nowy i jest to mój pierwszy post.

 

Zanim zacznę rozbierać swój czytnik może ktoś wie jakie oznaczenie lasera znajduje się w nawigacji MK3.

Dopiero co sprowadziłem auto do kraju, nie korzystałem w nim jeszcze z nawigacji ale chciałem pozbyć się od razu szwabskiego języka i wgrać nasz język. W efekcie czego skasował się cały SOFT i ekran świeci na czarno. Wkładając CD z nowym softem, od czasu do czasu jak jeżdżę samochodem wyświetla się okienko startowe AKTUALIZACJI SOFTU. Niestety po krótkiej chwili wyskakuje okienko, że CD działa nie poprawnie i prosi o wyjęcie płyty z napędu. Nagrywałem już kilkanaście różnych płytek innych producentów, korzystając z różnych programów, a także pobierałem softy z innych źródeł. Płytę bardzo długo mieli w napędzie zanim coś wyskoczy na ekranie, dla tego mam pewność, że pomoże jedynie wymiana lasera. \

 

Jestem w stanie go samodzielnie wymienić, tylko chciałbym sprawdzić jaki jest koszt zakupu nowego lasera. Żeby porównać koszt z ofertą uzyskaną z serwisu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moje zdanie jest takie, abyś darował sobie wymianę samego lasera i od razu kupił oryginalny napęd w ASO BMW. Ja najpierw zakupiłem za jakieś 150 zł laser, oczywiście zamiennik a nie SANYO jak jest w oryginale, tylko że ja mam MK4. Oryginalnego Sanyo nie znalazłem wymiana samodzielna. Podziałał rok z kawałkiem i padł. Następnie zakupiłem za 400 zł kompletny napęd i śmiga już ponad dwa lata jak dobrze pamiętam. Polecam od razu zakupić napęd, oszczędzisz nerwow i kasy.
Opublikowano (edytowane)

poważnie w aso napęd kosztuje tylko 400zł ?? jeśli tak to nie warto naprawdę się bawić.

Dzisiaj w czasie jazdy odpaliła mi się instalacja softu, zakończyła się powodzeniem. Zatrzymałem auto wyciągnąłem CD, ręcznie przekręcając zębatkę bo guzikiem nie chce wychodzić. zrobiłem restart tak jak było napisane na ekranie. Po czym ekran dalej został cały czarny... i nawet nie jest ta nawigacja potrzebna tyko bym chciał co kolwiek widzieć na ekranie tak jak zanim zacząłem bawić się w jej spolszczenie.

Edytowane przez mgrlutek
Opublikowano
Moje zdanie jest takie, abyś darował sobie wymianę samego lasera i od razu kupił oryginalny napęd w ASO BMW. Ja najpierw zakupiłem za jakieś 150 zł laser, oczywiście zamiennik a nie SANYO jak jest w oryginale, tylko że ja mam MK4. Oryginalnego Sanyo nie znalazłem wymiana samodzielna. Podziałał rok z kawałkiem i padł. Następnie zakupiłem za 400 zł kompletny napęd i śmiga już ponad dwa lata jak dobrze pamiętam. Polecam od razu zakupić napęd, oszczędzisz nerwow i kasy.

 

 

Dostałem włąsnie odpowiedź z ASO, za napęd chcą 1099zł

Opublikowano
Do Mk3 są kosmiczne ceny.Po odłączeniu całkowitym navi powinno wszystko zacząć działać.Musiałeś złe odłączyć
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to rzeczywiście masakra. Całe szczęście że mam MK4 :D pozostaje wtedy powalczyć z tym laserem :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.