Skocz do zawartości

Bmw e46 2001 325i m54b25 Stuki w silniku i falowanie obrotow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bmw e46 2001 325i m54b25

 

 

Po odpaleniu zimnego silnika obroty faluja, silnik chce zgasnac i slychac dziwne stuki w silniku dochodzace raczej z gornej czesci silnika po prawej stronie (mozliwe ze pochodza z pod dolotu powietrza do silnika). Ale po okolo minucie wszystko sie uspokaja i auto jedzi bez problemu. Na rozgrzanym silniku jest podobny efekt tylko ze jest mniej stukow i falowanie obrotow uspokaja sie juz po 20-30 sekundach.

 

Bledy znalezine na komputerze to 18 NW_A - Fehler

 

Prosze obejzec wideo

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakim komputerze? Trzeba podpiąć auto pod komputer z inpa, bo to co podałeś nic nie mówi. Skąd jesteś? Może ktoś z okolicy poratuje.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Tak. Podpiolem auto pod laptopa z INPA i wyskoczyl taki dziwny error.

 

Nr blendu jest 18. a potem pisze

 

NW_A FEHLER

 

Error frequency 255

logistic counter 40

 

A potem pokazuje rozne wartosci takie jak obroty silnika, napiecie, itd.

 

Jeszcze jedna sprawa ze pod czas tej pierwszej minuty jak silnik drrzy to podswietla sie kontrolka oleju na zolto.

 

Jestem obecnie w Szwecji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czujnik położenia wałka rozrządu wylotowy.

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=104672

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dziekuje za podpowiedz.

 

Czujnik wałka rozrządu wylotowy właśnie wymienilem.

Okazało się mnóstwo oleju we wtyczce. Pewnie niemal kontaktu. Ale został wymieniony i błąd z komputera zniknął.

Ale problem nadal się objawia.

 

Po odpalenie trzęsie się i chce zasnąć. Jak wcisnę zbyt szybko gas to zgaśnie. Ale jak wcisnę powoli pedał gasu to podejdzie na obroty i już się nie trzęsie. Ale jak próbuje ruszyć to szarpie autem. No i podczas tego zaświeci się kontrola oleju na żółto. Ale po minucie wszystko się uspokój i auto jest jak nowe. Pomocy co to może być ?

 

wideo

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.