Skocz do zawartości

E90 330xd '06 Titansilber [przeróbka dolotu na 335d str. 15]


zielony90

Rekomendowane odpowiedzi

Auto piękne, dopieszczone, bardzo mi się podoba. Jedyne co średnio mi się widzi to te jasne skóry, ale to tylko przez to, że zdecydowanie mniej praktyczne niż takie jak moje czy czarne.

 

Dzięki wielkie za miłe słowa :) Kolor skóry Terra jak dla mnie najlepszy do E90


 

340 koni z DPF-em to niezły wynik :cool2:


A jak z montażem tego IC a'la Wagner?

 

Dzięki! Usłyszałem, że moc między 330-340 koni, ale dopiero jak dostanę wykres z hamowni będzie wiadomo dokładnie :) Ja bym nawet wywalił ten DPF, ale w Czechach i Niemczech gdzie jestem dość często, już parę razy słyszałem od znajomych o kontroli. Nie będę ryzykował.


Cooler podszedł P&P, stwierdziłem, że na max 350 koni ten FMIC wystarczy w zupełności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 213
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kto ci robil strojenie?? I jak?? Przeciez to trzeba na hamowni syroic inaczej wychodza gorki? Gotowiec?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto ci robil strojenie?? I jak?? Przeciez to trzeba na hamowni syroic inaczej wychodza gorki? Gotowiec?

 


Gotowiec. Zadzwoniłem do kilku chip-tuningów we Wrocławiu. Firmy z pierwszych pozycji jak wpiszesz w goglach:) Raz usłyszałem, że ktoś się nie podejmie, innym że zniszczyłem samochód i żebym jak najszybciej wsadził seryjne turbo, w sumie w jednym zgodzili się podjąć, ale usłyszałem, że to 2-3 dni roboty i 3-3,5k. Szczerze mówiąc dałem sobie spokój, wgrałem gotowca i tyle. Myślałem, że z programem do hybrydy będzie luz, a za każdym razem słyszałem litanię i bóg wie co jeszcze.

Edytowane przez zielony90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
  • 2 tygodnie później...
Panowie, za 2 tygodnie biorę ślub i jadę swoim autem. Mógłby ktoś mi doradzić jakie preparaty kupić, żeby auto ładnie wypucować? Chodzi mi o polerkę listew shadow line i o lakier głównie. Chyba, że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To temat rzeka... jaka masz maszyne do polerowania lakieru?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja ręka na ten moment:P ale mogę coś kupić, tylko powiedzcie co :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lo kurde zalezy jaki budzet ja mam tego dziadostwa za jakies 15kzl w domu hahahah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich!

W końcu jest! :P udało się! :)

Sory za ujęcia, ale lepszych niż u babci świeżo po myciu nie chciało mi się robić :P



29046016847_cc04a737a3_c.jpg

29046016987_e76a06b4dc_c.jpg

29046017127_aa9d4461c2_c.jpg

43078283115_4291fed801_c.jpg

43078280585_ae7119658c_c.jpg

43078281275_9de15b8c7b_c.jpg

29046016097_590e29b31f_c.jpg


Jeszcze jedno ujęcie z sąsiadem. Chyba go trochę zainspirowałem...też bierze się na ostro z doposażaniem :D


43265285714_7015294f23_c.jpg

29046014807_399bd5db8f_c.jpg

30115329098_a8ea7d74f4_c.jpg

29046014417_4e2b29a997_c.jpg

30115327808_b23254139e_c.jpg

30115331038_75f50bd433_c.jpg


Auto jedzie jeszcze na "dopieszczenie" za tydzień. Wszystko jest zamontowane i złożone, ale nie wszystko jeszcze działa tak jak powinno. Mam więc dwa pytania.

Pierwsza rzecz, to czy ten radar nie jest za wysoko?

43078279285_397847ff78_c.jpg


Druga, nie świeci mi zewnętrzny ring w lewej lampie. Miał ktoś już tak? Mam się bać?


29046015737_af431c832d_c.jpg

43078278405_ffc3b7069c_c.jpg

29046014107_a9d6c6ae5a_c.jpg

29046017427_79e30fbbc7_c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i teraz całość wygląd jak należy :cool2: Ciężki temat z tymi lampami Xenon Dynamic LCI. Nie dość, że mało to wszystko Poznań/Wrocław. Nie chcę się naciąć wysyłkowo, ale chyba będę musiał zaryzykować. Co do ringów - Wydaje mi się, że niestety nic z tym już nie zrobisz :/


Gratulacje przeróbki i aktualnego wyglądu auta! :twisted:

Moje galerie:


Jest :) BMW F30 // 335XI // BLACK

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=167&t=397494


Była :( BMW E90 // 330D // M-PAKIET

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=339724

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda świetnie ! gratulacje akcji i zmiany na LCI :)


Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że na jakimś DIY ze zmiany ringów lub montaży demon eye wyglądało, że ringi zewnętrzne składają się z 2 elementów. Na fotkach właśnie wygląda jakby jedna połowa nie świeciła.


Radar faktycznie wygląda jakby był za wysoko... a działa poprawnie czy nie sprawdzałeś ?

Galeria: E91 320D LCI M-Pakiet 2009r.



2010-2016 E46 Touring 320D 136km 2000r.

2016-2017 E91 318i LCI 143km 2008r.

2017 E91 320d LCI 206km|393Nm 2009r.


kod zniżkowyna 5€ do Carly: XAZHF8

http://yanosik24.pl/widget/64583.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema! Radar wyglada srednio i coś to do kupy nie jest złożone jak być powinno. Ja mam co prawda preCLI i bez mapka ale u mnie to jest wycentrowane względem tej oslony. Zerknij sobie u mnie w galerii. Słaba jakość ale jak klikniesz i powiesz coś tam widać. Masz już acc odłożone do wyposażenia? I skalibrowany radar?

Co do ringow może być uwalony swiatlowod albo przytopiony tak gdzie wchodzi zarowka. Nie wiem jak w lci ale u mnie była tam taka osłonka termiczna takie szkiełko jak go nie ma i jest zwykla zarowka( robi się od niej za cieplo) to się zaczyna topić. Jak zakładałem led markery to musiałem to wyjąć bo z tym nie dało założyć tylko ze led nie oddaje ciepła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Co do ringów.. Standard ;) Więc nie masz się czym przejmować :/ z własnego doświadczenie wiem, że w dynamic-ach gorzej świeci ten zewnętrzny ring niż w zwykłych lampach , a i tam wygląda to nie zbyt dobrze :/ Po wałkowaniu tematu w poprzedniej e90 i teraźniejszej, taka konstrukcja lampy (światłowodów) i nic z tym nie zrobisz. Jedyne wyjście to rozklejanie/rozcinanie (niestety w e90 LCI jest twardy klej, nie reagujący na wysoką temp.) lampy i wkładanie ledowych ringów, najprawdopodobniej będę działał w tym temacie u siebie :8)

---------------------------------Moja galeria------------------------------------


https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=339720&p=2477504#p2477504 jest


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=306494 [*] była

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Chciałem napisać swoje spostrzeżenia po jakiś 1,5tyś kilometrów.

Na początek chciałem pożegnać się w przedliftem i wrzucić jakieś ciekawsze zdjęcia :P

Na początek zdjęcie ze ślubu. Innego póki co nie mam, przystrojone były tylko klamki- trzeba się przyjrzeć :D

42758152750_f265de2168_b.jpg


Zdjęcia z zimy. Tygodniowo robiłem około 1000km, auto myte 2 razy w tygodniu, jednak mimo wszystko brudzi się szybko :)

42758154190_eaaf1b8b56_b.jpg

43658030195_14bdd567cb_b.jpg

43658031615_c7269a1ccf_b.jpg


Teraz coś bardziej aktualnego:


Decyzja co do DPF była jedną z lepszych jakie można podjąć. Spalanie spadło o jakieś 1-1,5 litra. Na zdjęciu niżej widać spalanie jakie miałem po przejechaniu kilkunastu kilometrów na autostradzie przy prędkości 140km/h. Co prawda ostatecznie wzrosło do 6,6 po przejechaniu 150km, jednak mimo wszystko takie wartości w samochodzie z 4x4 i 340 koni są wg mnie imponujące. Dźwięk się trochę poprawił, o reakcjach na gaz itp nie będę się wypowiadał, bo za dużo się pozmieniało żeby być obiektywnym. Teraz dymienie. Nie zauważyłem czarnej chmury za sobą w lusterku, nikt znajomy też za mną nie jechał, więc nie wiem co się dzieje w okolicy końcówek przy pełnym bucie :P Byłem za to na stacji diagnostycznej. Wynik dymienia to średnia z 3 pomiarów. W dwóch pierwszych wyszło 0,02, w trzecim 0,01. Norma to 0,5 :P Delikatnie zmienił się zapach spalin. Końcówki od środka czarne, jednak ranty i końcówki od zewnątrz czyste. Broniłem się przed tym rękami i nogami, chciałem nawet kupić DPF od jakiejś mocnej wersji(pewnie większa średnica i mniejsze opory), nie zrobiłem tego i nie żałuję ani trochę.


Aktywny tempomat:

Ustawiony został na oko, muszę jeszcze podjechać do ASO żeby ustawili radar jak należy, ale działa to super!

Parę kilometrów i już rozgryzłem co i jak, nie gubi samochodu z przodu na zakrętach, na motor trafiłem raz i auto zareagowało poprawnie, fajnie utrzymuje odległość, na autostradzie na zakrętach wie czy samochód który jedzie wolniej jedzie na naszym pasie czy nie i przy włączeniu kierunku i skręcie kierownicą nie wyhamowuje, tylko wie co zamierzamy zrobić.

43658035635_413b20fe2f_b.jpg


Lusterko FLA: Mało jeździłem w nocy, ale tyle co jechałem działało tak jakbym sobie tego życzył.


Strojenie:

Tak jak namówił mnie krzysiek555 udałem się do Przemka z Ecu Perfect we Wrocławiu. Co tu dużo mówić, polecam z czystym sumieniem :D Przemek jest staranny, nie robi niczego na odwal, będzie siedział nad autem aż będzie idealnie. Wyszło 340 koni i 680nm. Wrzucam wykres:

43658026155_a5a3e2bd62_b.jpg


Dodatkowo skończone zostały tematy typu lampki w tylnych boczkach, lampa z uszkodzonym ringiem została wymieniona.

Polecam po raz kolejny chłopaków z BMW MTC Serwis Wrocław. Wszystko działa idealnie, po raz kolejny stanęli na wysokości zadania :D


Teraz będę jechał na regulację wysokości lamp i regulację radaru.

W październiku będę chciał pojechać na korektę lakieru, usunięcie obić, wgniotek i przyciemnianie tylnych szyb.

W listopadzie/grudniu wkładamy navi cic i grzaną kierownicę.

Z doposażaniem będzie to chyba już koniec, bo nie ma już za bardzo co dokładać :D

Aż tak dziwnie, że już za bardzo nie będzie co zmieniać, żona się na pewno ucieszy :P

Może ktoś z was by coś jeszcze zmienił? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duza dmuchawka pieknue ciagnie az do konca czad! Podoba mi sie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wyszło coś koło 12-12,5s od 100-200 km/h




Szczerze mówiąc liczyłem jednak na coś koło 11s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Przede wszystkim najlepsze życzenia na nowej drodze życia! Mam nadzieje wesele się udało.


Co do samochodu to z tego co zrozumiałem dokładałeś wyposażenie grzania foteli. Jeżeli to prawda - dałbyś znać jak bardzo skomplikowana jest ta operacja? Co trzeba wymienić?


Pozdrowienia!

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Przede wszystkim najlepsze życzenia na nowej drodze życia! Mam nadzieje wesele się udało.


Co do samochodu to z tego co zrozumiałem dokładałeś wyposażenie grzania foteli. Jeżeli to prawda - dałbyś znać jak bardzo skomplikowana jest ta operacja? Co trzeba wymienić?


Pozdrowienia!

 

Prucie foteli, dołożenie mat, doprowadzenie zasilania i wymiana listwy na tą ze sterowaniem grzania foteli :cool2:

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich!

Jako, że właśnie stuknęło mi 100tys za kierownicą mojego auta i dokonały się jakieś kosmetyczne zmiany, postanowiłem zrobić małe podsumowanie.

Pierwsza rejestracja to sam koniec lutego 2016, przebieg 139 600. Obecnie jest koniec października 2018 i przebieg 239 600.

44831697564_3c1566831f_b.jpg


W 2 lata i 8 miesięcy przejechałem 100 tys kilometrów. Czy bunia kiedyś zawiodła?

Przez cały ten okres czasu można wspomnieć o dwóch sytuacjach.

Niedługo po zakupie wywalało mi błąd ładowania, olewałem to, aż tu w drodze nad morze po wywaleniu błędu zaczęły mi przygasać zegary, zjechałem z autostrady, zgasiłem, odpaliłem, wszystko wróciło do normy. Po powrocie u mechanika okazało się, że to regulator napięcia.

Druga zdarzyła się tydzień przed wyjazdem do Włoch na wakacje... wsiadam pod domem, chce odjechać... a tu nie odpala :D Okazało się, że po prawie 13 latach ducha wyzionął akumulator :P Wymieniony na nowy i auto śmiga dalej.

Auto na pewno nie jest idealne, ale jestem bardzo zadowolony. W gruncie rzeczy nigdy nie zawiodło, jest całkiem mocno pomodowane, nie ma ze mną lekko, jednak zawsze dostawało wszystko co najlepsze, nigdy nie Januszowałem i nie żałowałem czegokolwiek. Może być oszczędnym rodzinnym sedanem(o czym niżej), potrafi też całkiem nieźle zapierdalać :D Nie licząc wnętrza które mogłoby być obszerniejsze, ciężko byłoby znaleźć coś lepszego w podobnym roczniku :) Wg mnie to na prawdę udany samochód.

Teraz powrót do tego co porobiłem w środku w ostatnim czasie:)

Zdałem sobie sprawę, że mam mieszek ręcznego i dźwigni zmiany biegów z innej parafii. Teraz jest w końcu tak jak być powinno:

44831836724_c42ffd6538_b.jpg

44831750144_69fb65e817_b.jpg

44642704065_b661ef4720_b.jpg


W ramach "100tys" kupiłem też podstopnice i pedały m pakiet. Liczę na kolejne udane 100tys :D


43739462400_e39de774b2_b.jpg

45506581632_28ccc3bb9f_b.jpg


Co dalej?

Na wiosnę wpadnie CiC

Na wiosnę planuję także wizytę w Car Spa i doprowadzenie go z zewnątrz do stanu perfect ( zostawię tylko na pamiątkę wgniotkę na dachu po tym jak żona przed wejściem na salę weselną rzuciła kieliszkiem do tyłu...no i trafiła...:)


Jako ciekawostkę pozwolę sobie przekopiować swój post z wątku o spalaniu :)


E90 330D 2006 z Xdrivem i manualem. Hybryda 340km/680nm, DPF/EGR OFF

Wyjazd z mojego miasta w poł-zach Polsce do Włoch, jakies 1300km. Ja z Żoną+ pełen bagażnik.

Postój w jedną i drugą stronę w tym samym miejscu, mniej więcej w połowie drogi.

Do Włoch, po przejechaniu 680km spalanie, prędkośc średnia i zasięg+ zdjęcie paragonu po dotankowaniu do pełna:


45222509041_0060a38abc_b.jpg

30283531707_6380dd94e9_b.jpg

45222489931_75b9016552_b.jpg

45172518022_dc1033fa5d_b.jpg


Tutaj to samo, tylko z Włoch do tego samego miejsca co powyżej gdzie dotankowywałem na drugą połowę drogi.


45222481921_60a4c9d4ee_b.jpg

45222472701_d98bb0e192_b.jpg

45172535052_e7cf5b8dd8_b.jpg

31349032888_95e2d59023_b.jpg


Dodam tylko, że po dojechaniu na miejsce we Włoszech spalanie spadło do 5,9. W drodze powrotnej, po dojechaniu do domu spalanie wynosiło 6,3.

Droga do Włoch: Przez Niemcy 130-140, Austria i Włochy przepisowo+tam gdzie w Niemczech ograniczenia też przepisowo. Dodam jeszcze jakies 30minut stania w korku pod Monachium.

W drugą stronę również przepisowo, jednak w Niemczech około 160-170 tam gdzie można bo mi się już chciało być w domu :P Stąd spalanie trochę wzrosło. Zdjęć po dojechaniu na miejsce w jedną i drugą stronę nie chce mi się szukać po wiadomościach, możecie wierzyć mi na słowo. Jazda może nie emerycka, ale delikatna. Bez bezsensownego butowania. Wg paragonów, komputer zaniża o 0,2-0,3L, ale wynik wydaje mi się i tak zajebisty...szczególnie patrząc na moc i 4x4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Przede wszystkim najlepsze życzenia na nowej drodze życia! Mam nadzieje wesele się udało.


Co do samochodu to z tego co zrozumiałem dokładałeś wyposażenie grzania foteli. Jeżeli to prawda - dałbyś znać jak bardzo skomplikowana jest ta operacja? Co trzeba wymienić?


Pozdrowienia!

 


Sorry, że dopiero teraz :)

Wymieniłem całe fotele. Prucie jest bez sensu, najlepiej po prostu kupić nowe.

Dziękuję bardzo za życzenia! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
ehhh a mnie wiecznie 10l wychodzi :) piknie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie jak spalanie, w 335d+ przy 390koniach też miałem takie, to akurat ciekawe że te diesle czy 400koni czy 231 jak ma seria 330 to tyle samo palą praktycznie.

Rekord bodajże 1000km z kawałkiem na baku w trasie,a średnia długo jak nie kasowałem to niecałe 9l przy normalnym korzystaniu z mocy a nie muskaniu pedału, to nie 318d :)

Z tym czasem 12s 100-200 co podałeś to troche poleciałeś optymistycznie, nie chce Cie smucić ale to jest 14s mierzone tak jak trzeba i każdy to podaje w internetach czyli Racelogic ;)

W skrócie 100-200 RL to 105-210 na liczniku bmw. W 335d przy 390kucach miałem 9,5s po liczniku a 11,0 na RL a w isie przy 437koniach 9,2RL a po liczniku 8...tak to wygląda

Disel fajny bo mało spala mimo dynamicznej jazdy natomiast do zapier....i zabawy to zdecydowanie mocna benzyna się lepiej nadaje bo jest szybsza, dużo wiekszy fun z jazdy i 2x wieksze spalanko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.