Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mały upload, doszła kierownica i uchwyt ręcznego m-pakiet :)

 

30969201494_f07b27ab00_c.jpg

31809921885_2e70acd598_c.jpg

31772596206_03010d4650_c.jpg

30969199624_b9fdcddff3_c.jpg

 

Zmiany na duży plus i pod względem wizualnym i użytkowym. Jednak co m-pakiet, to m-pakiet :)

Edytowane przez zielony90
  • Odpowiedzi 213
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Gdzie i jakie, kupiłeś żarówki do ringów? Możesz podesłać jakiś link:-)

 

Nawet się nie zastanawiaj, tylko zakładaj Mpakiet lift- (jeśli chcesz być z autem na dłużej).

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Opublikowano

Szczerze mówiąc nie pamiętam dokładnie jakie. Pamiętam, że w tym sklepie: http://jafra.com.pl/ Zadzwoń i na pewno Ci doradzą jakie będą dobre :)

No właśnie nie wiem... autem będę jeździł jeszcze 2-3 lata i będę chciał zmienić na F30. Potem będzie nim jeździć moja żona, a ona nie widzi żadnej różnicy między liftem,przedliftem itd :D Nie wiem czy jest sens :)

Nawiązując do wcześniejszych postów na tej stronie, w środku z m-pakietu nie mam tylko gałki zmiany biegów, ale nie jestem przekonany, żeby ją wymienić. Długość jest zapewne taka jak ta z 1er, a ciężko znaleźć w normalnej cenie i dobrym stanie, plus przeszkadza mi znaczek M na niej :) Nie bluźnię tutaj ,tylko jak dla mnie żeby mieć M, trzeba mieć czym jechać, a do tej pory najwięcej e90 w m-pakiecie jakie widziałem, to były 320d :P Mam na myśli głównie znaczki M w każdym możliwym miejscu :)

Opublikowano

Dzięki za info.

 

Oczywiście zrobisz jak zechcesz;-)

Moim zdaniem warto, tym bardziej że BMW zostaje w Twojej rodzinie :D

M-pakiet polift dużo odmładza auto, dodaje pazura.

 

Nie żebym się chwalił, ale wiele osób widząc moje E90 mówi że mam nowe auto.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Opublikowano
super wnętrze, biała skóra mega ale pewnie w eksploatacji ciężka do utrzymania w czystości tym bardziej że fotelik z tyłu :p

co do zderzaków to wrzuciłbym performance, zawsze to coś innego niż mpak

 

W praktyce utrzymanie białej skóry nie jest kłopotliwe. Nigdy specjalnie nie konserwowałem skóry, tylko od czasu do czasu czyszczę preparatem Colourlock. Przy przebiegu ok. 200 tys. km skóra w moim samochodzie wygląda następująco:

http://images82.fotosik.pl/251/d98edb804927bdaemed.jpg

http://images84.fotosik.pl/250/1e5c9e0f63817f40med.jpg

http://images82.fotosik.pl/251/de660954d7765436med.jpg

Opublikowano

wygląda fantastycznie, zawsze podobały mi się jasne skóry, ale nigdy nie miałem stąd przypuszczenie o trudzie utrzymania jej w takim stanie jak u Ciebie

 

super wnętrze, biała skóra mega ale pewnie w eksploatacji ciężka do utrzymania w czystości tym bardziej że fotelik z tyłu :p

co do zderzaków to wrzuciłbym performance, zawsze to coś innego niż mpak

 

W praktyce utrzymanie białej skóry nie jest kłopotliwe. Nigdy specjalnie nie konserwowałem skóry, tylko od czasu do czasu czyszczę preparatem Colourlock. Przy przebiegu ok. 200 tys. km skóra w moim samochodzie wygląda następująco:

http://images82.fotosik.pl/251/d98edb804927bdaemed.jpg

http://images84.fotosik.pl/250/1e5c9e0f63817f40med.jpg

http://images82.fotosik.pl/251/de660954d7765436med.jpg

Opublikowano

Również używam preparatów Colourlock i nawet jak się boczek podbarwi na niebiesko od spodni, wystarczy przetrzeć szmatką i na kolejny miesiąc jest spokój. Nie ma przy tym zbyt dużo roboty :)

Stwierdziłem, że utrzymanie jednolitej koncepcji jest w sumie niegłupie. Żeby środek był m-pakietowym poliftem został do wymiany licznik, start-stop i gałka zmiany biegów. Tylko kurde... zdałem sobie sprawę, że fotele są przedliftowe. Do lifta brakuje im tylko kilka miesięcy, ale jednak jest to przedlift. Więc kompletny polift i tak odpada :P Jak jest z wycieraniem się przycisku start-stop w polifcie ? Bo słyszałem, że szybko się wyciera ?

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Witam po dłuższej przerwie!

Oto co zostało poczynione od ostatniego wpisu:

-wymiana zawieszenia na Bilstein B12 Pro kit

-wymiana przycisku start/stop na poliftowy

-wymiana drążka zmiany biegów na m-pakiet

-wymiana listew progowych na m-pakiet

-wymiana listwy tunelu środkowego i schowka na szlifowane alu do kompletu z resztą listew(okazało się, że były w e90 3 różne style listew ze szlifowanym alu)

 

34103065736_a29ec3d68a_c.jpg

33301127694_b3c4c299de_c.jpg

34103066626_2538b24315_c.jpg

33332508793_1e9931ac20_c.jpg

34103062336_bf17be9691_c.jpg

 

Zdjęcia jakości średniej, ale to ostatnie w zimowych kapciach, a chciałbym żeby można było porównać przed i po wymianie zawieszenia. W ciągu kilku dni będzie w końcu sesja porządnym aparatem i w końcu na letnim komplecie opon. Powoli także zabieram się na m-pakiet poliftowy zewnętrzny i w najbliższym czasie wpadnie klapa, lampy i zderzak z tyłu :)

Edytowane przez zielony90
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Witam!

Opis wrażeń po zmianie zawieszenia skopiuję z odpowiedniego wątku.

Jestem już 5 tys i 2 miesiące po zmianie zawieszenia na Eibach B12 Pro Kit. Zawieszenie wcześniej seryjne, na dodatek podwyższone, bo przecież xdrive. Parę dni przed wymianą byłem na stacji diagnostycznej i przy okazji poprosiłem o druczek ze stanu amortyzatorów. Wszystko 83-85%(jeszcze fabryczne amortyzatory) , dopiero po wymianie okazało się, że np. prawy przód nie miał w ogóle tłumienia kompresji przez co łatwo było go dobić, a tylne były w stanie agonalnym. Do meritum. Samochód się obniżył, niestety tył trochę bardziej niż przód o jakieś 0,5cm. Samochód zrobił się bardziej zwarty, zawieszenie jest sztywniejsze i bardziej sprężyste. Lepiej wybiera nierówności, ale z drugiej strony tamto nie było w zbyt dobrym stanie jak się potem okazało, więc nie mam dokładnego porównania. Na oponach zimowych (225/45/17 Conti TS860) komfort był całkiem niezły. Jak ktoś dużo jeździ po lokalnych drogach w nie najlepszym stanie, to poszedłbym w te stronę. Po zmianie na letnie( 235/40/18 Michelin PS4) komfort...prawie go nie ma :P Jest dużo bardziej twardo, ale 80% moich tras to autostrady i drogi krajowe, więc nie narzekam. Odczucie twardości na wszelkiego rodzaju nierównościach mogę porównać do fabrycznego zawieszenia z letnimi RunFlatami 18". Mogę na pewno powiedzieć, że samochód prowadzi się w końcu tak jak chciałem, bo po kupnie w zeszłym roku byłem trochę zawiedziony. Samochód był twardy, a na zakrętach wychylał się, spodziewałem się czegoś innego po BMW. Teraz na zakrętach się praktycznie nie wychyla, można teraz jechać duuużo szybciej. Jeżeli chodzi o prędkości autostradowe, samochód jest bardzo stabilny, poprawiło się także zachowanie przy dużej prędkości przy silnym bocznym wietrze np. przy wyjeździe zza ekranu akustycznego. Polecam zmianę każdemu, nie licząc mniejszego komfortu, nie widzę żadnych minusów.

 

34106975640_91052eaff2_c.jpg

34492037695_e3067f7e65_b.jpg

34107161920_04f6a4d871_c.jpg

34361924931_e0c3a43537_c.jpg

34107226330_6369307230_c.jpg

 

opona 235/40/18 na feldze 8,5 cala:

33682394523_4a1a73daef_c.jpg

 

tutaj na feldze 8 cali:

34492343405_a618b775b5_c.jpg

34107282830_458a661f18_c.jpg

 

chyba ostatnie zdjęcia z takim tyłem, po weekendzie tył będzie już poliftowym m-pakietem :)

34451357136_b4a8c46a1e_b.jpg

34451393786_5111355213_b.jpg

34107329200_5c4f7a4e53_b.jpg

 

wspomniane listwy m-pakiet:

33682561343_54504ca15f_c.jpg

33650342674_5389356544_c.jpg

 

środek, do poliftowego m-pakietu został do wymiany już tylko licznik :) gałka m-pakiet ma taką samą długość jak sportowa z 1'er, różnią się tylko poszyciem ;)

34492520265_c98b687dd2_c.jpg

33682603683_91d58019b3_c.jpg

34451516336_7352b2e2d9_c.jpg

33682650803_5f53df54a7_c.jpg

 

cieszę się wymianą tyłu. zgrywa się to z kolejnym wjechaniem w tył przez panią rozmawiającą przez telefon...

34332390672_39616781ec_c.jpg

34107487260_2cecf5afa2_c.jpg

33682077593_09d49e1f99_c.jpg

Edytowane przez zielony90
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Witam po dłuższej przerwie!

Co nowego?

-Wymienione progi na poliftowe(póki co)

-Tył zrobiony na polift w m-pakiecie :)

-Dołożone otwieranie klapy z pilota

-Dystanse przód 5mm na stronę

-Doposażenie w półkę tylną z elektryczną roletą

-Wygłuszenie słupków A i B

-Wymiana pasków wielorowkowych w silniku- normalnie szok. Silnik mniej wibruje, klima lepiej działa. Moje były mocno zużyte, polecam sprawdzić u siebie.

 

Co w najbliższym czasie?

-Licznik. Wtedy środek będzie ukończony.

-Regulacja wszystkich drzwi. Drzwi kierowcy były źle ustawione, zabrałem się samemu za regulację i tak wyszło, że w środku może i jest cicho, ale szpary nie są wszędzie równomierne :) To samo tyczy się drugiej strony.

-Regeneracja pompy wspomagania- niestety po wymianie pasków na krótko zaczęła mniej rzęzić, a po jakimś czasie znowu jeszcze bardziej.

-Powoli wymiana przodu na polift w m-pakiecie! :) Najprawdopodobniej zacznę od lamp.

 

Jako ciekawostkę mogę napisać, że ważyłem auto na wadze, która ma dokładność do 10kg. Masa samochodu ze zbiornikiem jakieś 90%, bez kierowcy wyszła 1750kg... trochę dużo. Przód 920kg, tył 830kg co daje 52,5% na przód i 47,5% na tył. Całkiem nieźle jak na ciężki silnik i Xdrive :) W audi A4 b7 3.0tdi Quattro sedan znalazłem informacje o 61% przód... przepaść. Tutaj 90kg różnicy między osiami, tam jakieś 400kg.

 

Teraz kilka pytań do was Panowie :)

Zastanawiam się nad hybrydowym turbo, teraz auto pali mi średnio 7,5L na 100km. Głównie drogi krajowe i autostrady. O ile może mi wzrosnąć spalanie ? Wiadomo, więcej koni, konie muszą pić, ale przy spokojnej jeździe bez butowania ile może wzrosnąć? Boję się po prostu, że będę chciał pojechać z żoną i dzieckiem na wakacje i z tych 7-7,5L zrobi mi się 10 i nie będzie się dało zejść niżej. Nie chodzi tu kompletnie o koszta, ale o gadanie żony i to ,że teraz mogę na jednym zbiorniku do rezerwy przejechać 700-800km. Tankowanie to dla mnie strata czasu i nie widzi mi się odwiedzanie stacji co 500km jak w benzyniaku. Nie po to wziąłem diesla :)

Druga rzecz, co powie moja skrzynka rozdzielcza na takie 350km i 650-700nm ?

 

Następna sprawa to doposażanie. Z golasa zrobiłem swój samochód całkiem przyjemnie wyposażony. Chciałbym, dopisać do mojego numeru VIN kody dodatkowego wyposażenia, które znajduje się teraz w moim aucie. Ile to kosztuje, czy to wielki problem i gdzie można coś takiego zrobić?

 

PS. Nagrałem także kilka filmików z przyspieszeniem, linki w podpisie :)

 

Przód bez zmian:

36517424890_58b2e26d1a_b.jpg

36079804414_4913a2d0aa_b.jpg

 

Tył teraz prezentuje sięduuużo lepiej :)

36106038143_066bfa5386_b.jpg

36106037423_09ee31735d_b.jpg

36106034603_b98fa9fbfa_b.jpg

36106032973_e4e388fd72_b.jpg

36106030913_ea0b0e498c_b.jpg

36106028903_83de22d3a6_b.jpg

36079806314_1018a94445_b.jpg

 

Tylna półka:

36517422460_f7ef0ed1c3_c.jpg

 

Środek póki co bez zmian :)

36743637062_ab16d241a7_c.jpg

36106020643_139af19b08_c.jpg

 

Zalałem pod korek i niestety i mnie dopadł przetarty wężyk...

36774257881_395c9f76a6_c.jpg

Edytowane przez zielony90
Opublikowano

1750 kg to sporo, ciężkie auto :o Napęd jednak swoje waży, diesel 6cylindrowy swoje też.

 

Tył średnio mi się podoba, ja bym zostawił w oryginale, ale to właścicielowi ma się podobać :cool2:

Opublikowano

to ten Xdrive chyba tyle waży bo jak ważyłem niedawno sprzedaną e90 335d koła 19cali to wyszło z 1/4baku 1610kg czyli ponad 100kg różnicy...

nie baw się w hybrydy bo 350km max zrobisz a mogą pojawić się problemy z autem tylko lepiej sprzedaj i bierz 335d jak ci brakuje mocy, tam sam program +wydech odetkany i umnie było 390kucy

tył fajnie że na poliftowy ale nie masz wrażenia teraz takiego mieszańca tył/przód polift/przedlift ? ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Teraz musisz koniecznie przód w LCI i w dodatku w M pakiet plus kierownica M Pakiet, aby miało to ręce i nogi, bo niestety teraz to słabo wygląda... Niestety, jedna zmiana pociąga drugą. LCI wygląda dużo świeżej, szczególnie z tyłu.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
...kierownica M Pakiet, aby miało to ręce i nogi, bo niestety teraz to słabo wygląda...

 

z tego co widzę kierownica M pakiet już jest, brakuje tylko blendy mpakietowej, jest inna. Pozostało jeszcze trochę rzeczy do zrobienia:

 

- przód mpakiet LCI,

-maska LCI,

-shadowline,

- koła mpakiet,

-lusterka LCI,

-lampy przód LCI.

 

Najważniejsze to realizować swoje plany i czerpać z tego satysfakcję :cool2:

Opublikowano

 

Tak szczerze mówiąc, to pozazdrościłem Ci i zamówiłem rozpórkę na kielichy, już na nią czekam :D Jestem mega ciekaw czy poczuje jakąś różnicę :)

 

Panowie, spokojnie! Teraz na wakacje nie miałem czasu, wczasy itp. Chłopaki u których robię auto też zarobieni po uszy, ale do końca września powinno się udać i przód też będzie polift z mpakietem+ dołożę czujniki parkowania :) Bo tak jak pisał

trochę mi obecny stan rzeczy przeszkadza :)

Kierownica jest m-pakiet, blenda jest z x1, ale akurat to bym zostawił, bo podoba mi się jak jest. Nie licząc licznika(i blendy gdyby się czepiać) to środek jest już skończony. Shadow line..hmmm.. ostatnio myślałem nad nim w kwestii, że coś bym sobie zmienił/ulepszył w samochodzie, ale nie jestem do niego przekonany. Na spacegrau w m-pakiecie lci wygląda obłędnie, ale na titansilber ? Na żywo nie widziałem i właśnie mam odczucie, że będzie gorzej niż chrom :) Szczerze mówiąc, to myślałem nad sprzedaniem go i kupnem np LCI 335i, ale najzwyczajniej w świecie mi się to nie opłaca. Jestem strasznym pedantem i nie mógłbym nim jeździć ze świadomością , że cokolwiek jest nie tak. Dlatego jest zrobione absolutnie wszystko, co wykazywało choćby minimalne oznaki zużycia, przez oleje, paski, po sprzęgło, dwumasę, zawieszenie,kończąc na poduszkach pod silnikiem i komplecie spinek do tapicerki. Do tego zabrałem się za przeróbkę na LCI i obawiam się, że nikt by mi nie dał tyle, żebym chociaż wyszedł na zero :) Kończąc ten wywód, skończy się chyba na tym, że ten egzemplarz zostanie ze mną na zawsze. To moje pierwsze prawdziwe auto( Lanos to nie samochód ;) )plus do tego mam zamiar zbierać 3er i powoli rozglądam się za e36 cabrio :D

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Póki co zmienione:

-dystanse 10mm przod i 25mm tyl

-listwy boczne shadow line

-regulacja drzwi

-rozporka na przodzie

-blenda na kierownice m-pakiet

 

Co do przeróbki, to jestem już umówiony na 22-26 stycznia, zostawiam auto na cały tydzień i ma być już wszystko skończone :) Także, na pewno coś wrzucę :)

Do kupienia zostały tylko lampy, wszystkie graty już mam. Chyba, że wyjdzie jakaś niespodzianka, chociaż chciałbym mieć to już za sobą... Po tym będę polował na boczki z roletkami, deskę navi z kubkami, jakieś car spa i drążki stabilizatora z USA, bo innych do xdrive nie ma :)

Edytowane przez zielony90
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dzisiaj w końcu auto trafiło do warsztatu i w piątek powinno być skończone :) Pełnej przeróbki na polifta w m-pakiecie jednak póki co nie będzie, trzeba poczekać jakiś miesiąc, może dwa na ładne zdrowe lampy. Lamp szukałem długo, zaznaczam, że w żadnym razie nie kierowałem się ceną w wyborze. Na zdjęciach na aukcji lampy nówki sztuki, to samo mówił opis i rozmowa z handlarzem. Otwieram paczkę, zaglądam, a tam to:

 

39836904231_2c77afb78d_b.jpg

25963707668_05edfd9bed_b.jpg

39836904871_71d4feac17_b.jpg

25963709078_48224f49a6_b.jpg

28058015139_3b91e35687_b.jpg

38938301155_6e5b61fd6b_b.jpg

 

Myślałem, że w Polsce przeszliśmy już przez etap wciskania takiej ściemy, całe szczęście, że kasę dostałem z powrotem, jednak dopiero teraz, po ponad miesiącu od zakupu. Najlepsze jest to, że lampy odesłałem i miałem dostać inne zgodne z tym co było na aukcji. Dostałem to samo, tylko z wyciągniętym dużym farfoclem z pierwszego zdjęcia. Masakra :P

Opublikowano
Handlarze nigdy się chyba nie zmienią :oops: to jest inny typ ludzi. :duh:
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Witam po dłuższej przerwie!

Miała być pełna przeróbka, niestety z lampami wyszło jak w poście z poprzedniej strony... nie licząc wspomnianych lamp mam wszystkie graty, żeby zrobić z niego pełnego polifta, wraz z doposażeniem w ACC przy okazji:) Jak tylko trafią się lampy w ładnym stanie, kończymy temat przeróbki na LCI i ACC. Teraz samochód z zewnątrz prezentuje się tak:

26584365778_930c37d209_b.jpg

25584083297_ac88d237e9_c.jpg

39559085765_5ece3cfb1b_b.jpg

39744838964_613a311c7e_c.jpg

38644619100_c60263e071_c.jpg

39560603675_f049717ab3_c.jpg

40411411892_f56f44ddb9_c.jpg

40411427122_c23d657742_c.jpg

40456595761_3fdf0b44c9_b.jpg

38646126410_49918f0be3_b.jpg

39560580185_351d8a9ebe_c.jpg

39744595454_4704cbdf92_b.jpg

39558848805_82da131ec2_b.jpg

40411364382_614a6341d2_b.jpg

25583898537_65a8982226_b.jpg

26584151718_1b58c32e48_b.jpg

 

Mam wrażenie, że samochód na zdjęciach nie prezentuje się tak dobrze jak na żywo, bo w rzeczywistości wygląda po prostu mega! Nawet z tymi lampami wygląda na prawdę dobrze :)

Co ciekawe, poliftowa maska jest jakieś 20kg lżejsza. Ewidentnie różnice mas czuć, szczególnie po pierwszym otwarciu maski po przeróbce :P Wychodzi, że przód jest teraz cięższy od tyłu tylko o 70kg :P

 

Od ostatniej wrzutki zdjęć, z zewnątrz zostało zrobione:

-dystanse 10mm przód i 25mm tył

-listwy boczne shadow line

-regulacja drzwi

-rozporka na przodzie

-dołożenie PDC Przód

-progi m-pakiet

-przód polift m-pakiet(no prawie)

-nerki m-performance

-pomalowany na czarno tylny dyfuzor

 

W środku:

40455236311_58ec04a03b_b.jpg

38644696410_0379bfebe2_b.jpg

40455207851_399f8d178a_b.jpg

Lampki będą działać wraz z nowym modułem FRM przy nowych lampach

 

39559025435_284272b8c3_b.jpg

Po zaciągnięciu wszystkich roletek...prawie jak S-klasa :P

 

26584272428_55d626146e_b.jpg

Jak z fabryki :)

 

39559006285_f91f63ec77_b.jpg

39744751004_30f345fefd_c.jpg

39558983075_33fe31f3b4_b.jpg

25583951287_1005e12099_b.jpg

39558929285_72d646bf87_b.jpg

 

W środku zostało zrobione:

-licznik polift

-w końcu działa roleta tylnej szyby

-roletki w tylnych boczkach

-głośniki w tylnych boczkach

-lampka nóg w tylnych boczkach

-lusterko z asystentem świateł drogowych FLA

 

Ogólnie boczki zostały stare, kupiłem zniszczone boczki z roletkami i te roletki przełożyłem. Jest trochę roboty, ale wygląda jak z fabryki :) Posiłkując się DIY na e90post, wyciąłem miejsce na głośnik i na lampkę. Zdjęć jak zwykle nie zrobiłem, bo zapomniałem.. ale jak ktoś będzie potrzebował, to wyjaśnię co i jak.

 

Nowe felgi style 193 również czekają już na wiosnę ;) Co dalej?

Jak tylko trafią się przednie lampy zamykam temat polifta LCI i ACC. Może i w tym miesiącu, kto wie... wszystko zależy od Panów manelarzy :P

Jak skończę od razu biorę się za kompletowanie gratów do:

-Deska z kubkami i navi Cic(a może i NBT, kto wie)

-Listwy Glacier silver alu przy okazji

 

Myślę, że temat nawigacji zostanie zamknięty do maja.

Później w planach mam:

-Drążki stabilizatora UUC do xdrive- przy okazji wymienię cieknący wężyk od odpowietrzenia zbiornika...

-Car Spa...trzeba zrobić porządek z lakierem :)

W międzyczasie niestety rozrząd i turbina... ale nie ma tego złego, przy hybrydowym turbo będzie więcej mocy :D

Po tych wszystkich rzeczach ,nie licząc szyberdachu, chyba nie będzie specjalnie co już dokładać :norty: :norty:

Za 2-3 lata planuję M340i, więc wtedy chyba też nastąpi koniec projektu :)

Pozdrawiam!

Edytowane przez zielony90
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Świetna robota! Ciekaw jestem jak pójdzie Ci z zakładaniem ACC - podobno nie jest łatwo to skalibrować.
3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.