Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

cześć

 

mam pytanie odnośnie wlotów powietrza w e60 po lift sedan.

 

Miałem niestety ostatnio małą kolizję i połamał mi się przedni zderzak. Stwierdziłem że jak mam wymieniać to wstawię sobie m-pakiet na przód....

Wszystko układało się prawie po mojej myśli... Odebrałem samochód, przyjechałem do domu i okazało się że nie było wstawionych wlotów powietrza do chłodzenia tarcz..

 

Kupiłem więc sobie te wloty oddzielnie i chciałem je zamontować - kupiłem takie - do m-pakietu oryginalne:

 

http://www.getem.pl/zdjecia/4664.jpg

 

 

według kształtu powinny pasować w zderzak co się zgadza -

 

 

wlot.jpg

 

Ale niestety zostały tam wloty które są fabryczne, pomyślałem że nie ma problemu, wymontuje stare i wstawię nowe, ale...

Jak widać na zdjęciach te wloty które mam oryginalnie są zaślepiane, i tam są małe siłowniki, które zamykają te wloty lub otwierają (nie mam pojęcia kiedy się otwierają/zamykają bo wątpię żebym miał mierzoną temperaturę tarcz)

 

Wygląda to tak - na wyłączonym silniku:

 

 

wlot_otwarty.jpg

 

 

Jak włączę silnik, wlot na tarcze od razu się zamyka:

 

 

wlot_zamkniety.jpg

 

 

a tak wygląda mechanizm który to robi:

 

 

silownik.jpg

 

Moje pytania są takie:

Jeżeli montowaliście m-pakiet co zrobiliście z wlotami powietrza ? Czy też u Was były takie zaślepiane wloty, które się otwierają lub zamykają ?

Wymontować to zupełnie i wstawić te przelotowe od m-pakietu nie zaślepiane ?

 

Z drugiej strony szkoda wyrzucać taki mechanizm, bo skoro jest to pewnie jest po coś ;)

 

Na pewno coś z tym muszę zrobić bo są dziury więc śnieg, błoto i inne zanieczyszczenia wlatują mi tamtędy pod silnik, a od dołu jest przecież osłona na której wszystko zostaje.

 

dzięki za pomoc ;)

pozdrawiam.

Edytowane przez Zechs_Merquize
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałe ten sam dylemat jak montowałem Mpakiet i wkońcu zdemontowałem te siłowniki i zaślepiłem podciśnienie .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Źeby wszystko grało - po zdemontowaniu klap potrzeba zakodować do auta Mpakiet $715 i wtedy pompa abs nie będzie wysyłać sygnałów do klap .

Tutaj masz temat z tymi klapami

viewtopic.php?f=73&t=296785

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.