Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Moze mi ktos pomoc w rozkminieniu tej opcji?

W g30 Standardowo mam pakiet 7nh service inclusive 5lat (100.000km)

Dodatkowo dokupiłem BRI 07CK do 5 lat.

Teraz pytanie co dostaje w zamian?rozumiem ze za klocik i tarcze musze płacić w tym okresie? ile normalnie kosztuje pakiet bri07ck? Bo zapłaciłem 3500 a podobno kosztuje to ok6700.

Opublikowano

BMW Repair Inclusive

 

Przy zakupie pakietu naprawczego BMW Repair Inclusive Klient nabywa prawo do napraw usterek po po zakończeniu ustawowego okresu gwarancyjnego. Jeżeli w ramach okresu obowiązywania umowy lub określonego w umowie przebiegu konieczna będzie naprawa, to jej koszty zostaną pokryte.

 

Warunkiem uzyskania świadczeń w ramach pakietu naprawczego jest prawidłowa eksploatacja pojazdu oraz wykonywanie przeglądów, napraw i prac konserwacyjnych w autoryzowanej sieci dealerskiej zgodnie z zaleceniami producenta.

 

Pakiet ten oferowany jest w zależności od kraju na okres do 6 lat i przebieg do 200 000 km. Usługę BMW Repair Inclusive można łączyć ze wszystkimi pakietami BMW Service Inclusive, ale nie można jej wykupić oddzielnie.

 

Szczegóły dotyczące pakietu BRI mozna uzyskać w kazdym Autoryzowanym Serwisie BMW.

 

Cena uzależniona jest od pojemności silnika

 

Tu masz więkość:

https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/personal-services/service-inclusive.html

Opublikowano

Wyjaśnijcie mi proszę bo coś zle wykupiłem chyba ten pakiet.

Auto jest na gwarancji fabrycznej czyli ma Standardowo pakiet 7nh service inclusive 5lat (100.000km)

Dodatkowo dokupiłem BRI 07CK do 5 lat(200.000km)

Czy te pakiety się czasem nie nakładają na siebie i tak naprawdę zapłaciłem za coś co w większości czasu jest i tak na gwarancji a pokrywa jedynie dwa lata?

Opublikowano

I jeszcze najważniejsze pytanie.Czy jak auto jest na gwarancji to czy ta gwarancja obejmuje przez pierwsze dwa lata wszystko łącznie z klockami i tarczami?

Tak wynika z tego opisu a ja w x4 po pół roku wymieniałem płatnie tarcze i klocki .

 

"Gwarancja obejmuje wszystkie oryginalne części zamienne i akcesoria BMW AG i wynosi 24 miesiące. "

 

https://www.bmwstore.pl/pl/gwarancja

Opublikowano

Gwarancja nie obejmuje cześci ktore się zużywają naturalnie w ramach ich eksploatacji.

 

W ramach auta masz BMW Service Inclusive - BSI zwykły pakiet serwisowy czyli wymianę [/size]

Zakres prac serwisowych

 

• wymiana oleju

• kontrola pojazdu i przegląd standardowy

• serwis / wymiana filtra powietrza

• serwis / wymiana filtra paliwa

• serwis / wymiana mikrofiltra

• serwis / wymiana świec zapłonowych

 

Ty masz dokupioną BMW Repair Inclusive - BRI - rozszerzoną gwarancję.

Klient nabywa prawo do napraw usterek po po zakończeniu ustawowego okresu gwarancyjnego. Jeżeli w ramach okresu obowiązywania umowy lub określonego w umowie przebiegu konieczna będzie naprawa, to jej koszty zostaną pokryt

 

To o czym mówisz a czego nie masz najpewniej... to BMW Service Inclusive Plus BSI PLUS

Wymiana części eksploatacyjnych

• wymiana przednich / tylnych klocków hamulcowych (w przypadku normalnego zuzycia)

• wymiana przednich / tylnych tarcz hamulcowych (w przypadku normalnego zuzycia)

• wymiana sprzęgła (w razie potrzeby i normalnego zuzycia)

• wymiana piór wycieraczek (w ramach wymiany oleju silnikowego, max. raz w roku)

Opublikowano

Dzięki za objaśnienie.To prawda nie mam plusa*

Muszę to domówić koniecznie pytanie tylko jaki to koszt przy g30

Opublikowano

Ogólnie lepiej samemu

 

Pomijam ze np na fabrycznych klockach i tarczach tylnich wytrzymałem 18 tys km a na zamienniku z ATE już 55tys i komputer pokazuje jeszcze 15 tys do wymiany

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To co Ci pokazuje komputer, nie ma w tym wypadku nic do rzeczy.

Tyle samo bedzie pokazywał, niezależnie czy założysz oryginalne hamulce czy zamienniki - wskazania (teoretycznie obliczonego) przebiegu do wymiany bedą zależeć tylko od stylu jazdy.

 

Co do oryginałów - u mnie na tyle fabryczne klocki w F20 wytrzymały 80.000 km (!), w F10 niecałe 60.000 km (ale to dużo cięższe auto). Tarcze spokojnie wytrzymają jeszcze drugi komplet klocków...

Powyższe sprawia, ze moim zdaniem pakietu BSI Plus nie opłaca sie kupowac. Mi w żadnym aucie kalkulacja jego zakupu nie domykała sie ekonomicznie.

 

Wydaje mi sie, że jest wyjątek - jeśli ktoś jeździ naprawdę ostro oraz często i mocno korzysta z hamulców, wtedy byc moze opcja "Plus" ma sens. Przy normalnym użytkowaniu zakup "Plus'a" raczej nie domknie sie ekonomicznie (zwłaszcza że teraz praktycznie same skrzynie automatyczne, wiec korzyść z wymiany sprzęgła - co dodatkowo obejmuje pakiet "Plus" - traci rację bytu)...

Opublikowano
A komputer nie bazuje na faktycznym zużyciu z czujnika do hamulców? Jestem aktualnie na wymianie klocki/tarcze/czujniki/sprężyny itd i obowiązkowo musiałem kupić czujniki, po jednym na oś. Czy to jest tylko czujnik taki z efektem "dźwiękowym", żeby piszczało niemiłosiernie jak trzeba wymienić? :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Komputer nie korzysta z czujnika, bo jest to czujnik zwarciowy a nie zbliżeniowy.

Bazuje jedynie na algorytmie, o którym pisałem wyżej. Dla każdego auta jest wpisany przewidywany przebieg żywotności klocków (czasem jest inny dla różnych wersji silnikowych tego samego modelu). Po wymianie klocków i resecie ten przebieg pojawia się jako startowy, zaś to jak szybko go "ubywa" zależy od stylu jazdy.

 

Natomiast czujnik zaczyna "łapać" ok. 2000 km przed faktyczną wymianą.

Po protu tarcza zwiera dwa styki w czujniku, wtedy zaświeca się kontrolka i komputer zaczyna odliczać 2000 km do wymiany (ta wartość 2000 zastępuje tą, która była teoretycznie obliczona przez komputer).

 

P.S.

Czujnik trzeba wymienić jeśli choć delikatnie został przytarty - inaczej auto nie pozwoli na reset po wymianie klocków.

Jeśli był nietknięty - można spróbować założyć stary, choć to trochę druciarstwo :wink:

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Panowie, a może i Panie?

Mam pakiet serwisowy do 100k km - obecnie przebieg 96,5k km, a komputer do serwisu pokazuje 10 000.

 

Macie jakiś "patent", by zajechać jeszcze na wymianę oleju z pakietu w takiej sytuacji ?

Opublikowano

Poza przebiegiem liczy się też termin, więc nie jeździć i odliczać dni, sorry.

Inna opcja to jakimś cudem dojechać do wskazania 5000 dla oleju i mieć wyświetlony komunikat o innej potrzebie serwisowej np. vehicle check, płyn hamulcowy w ramach BSI.

Opublikowano
Panowie, a może i Panie?

Mam pakiet serwisowy do 100k km - obecnie przebieg 96,5k km, a komputer do serwisu pokazuje 10 000.

 

Macie jakiś "patent", by zajechać jeszcze na wymianę oleju z pakietu w takiej sytuacji ?

 

Hmmm, lepiej zrób sam wymianę oleju będzie to lepsze dla Twojego samochodu, a wydatek żaden. nie rozumiem, takiego podejścia. Przez ten czas co to rozkminiasz zarobił byś na ten olej zamiast się zajmować pierdołami:-)

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
Panowie, a może i Panie?

Mam pakiet serwisowy do 100k km - obecnie przebieg 96,5k km, a komputer do serwisu pokazuje 10 000.

 

Macie jakiś "patent", by zajechać jeszcze na wymianę oleju z pakietu w takiej sytuacji ?

 

Hmmm, lepiej zrób sam wymianę oleju będzie to lepsze dla Twojego samochodu, a wydatek żaden. nie rozumiem, takiego podejścia. Przez ten czas co to rozkminiasz zarobił byś na ten olej zamiast się zajmować pierdołami:-)

 

Po prostu jeśli braknie mi jakieś 1500 km do wymiany oleju za free to uważam, że warto zapytać.

  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam,


Czy posiadając pakiet BRI na 3 lata (był w komplecie z nowym autem) można dodatkowo dokupić 2 lata, tak żeby gwarancja była łącznie na 5 lat?


Pit

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,


Czy posiadając pakiet BRI na 3 lata (był w komplecie z nowym autem) można dodatkowo dokupić 2 lata, tak żeby gwarancja była łącznie na 5 lat?


Pit

 

Raczej nie, tyło przy kupnie auta nowego od razu trzeba wybrać bri na określony czas i nie można potem przedłużać

male-bmw-2.png
Opublikowano
Możesz przedłużyć, pod warunkiem,że od daty pierwszej rejestracji nie minęło ponad 3 m-ce .

 

Tylko tu chyba jest specyficzna sytuacja, ze jest już BRI, ale na 3 lata, a kolega chciałby na dłużej. Wydaje mi się, ze te 3 miesiące dotycza dokupienia BRI jako takiego, a nie przedłużenia jeszcze BRI do już zakupionego przy konfiguracji. Czy się mylę?

Opublikowano
Jak kupowałem w salonie X5 M to fabrycznie miałem już pakiet BRI 3 lata/200.000 km . Podczas przeglądu dostarciowego ( po 5 tygodniach od odebrania samochodu ) dokonałem rozszerzenia pakietu na BRI 5 lat/200.000 km . Podobnie miałem z X6 M . Możemy robić wszystko , pod warunkiem ,że nie minęły więcej niż 3 m-ce od daty pierwszej rejestracji pojazdu.
http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.