Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

To mój pierwszy post jestem tu nowy - proszę o wyrozumiałość ;)

E91 2006 pre-LCI 320D 163km M47N2

Ostatnio zauważyłem bardzo niską temperaturę pracy silnika. Na dworze ok. 0 st. po 1h jazdy temp. silnika 55 st. według wyświetlacza w kabinie.

Proszę o pomoc od czego zacząć, czy czujnik temp. czy termostat? Z tego co czytałem na forum optymalna temp. to 75-95 st.

Dodam, że ciepłe powietrze w kabinie pojawia się po 5min od odpalenia silnika.

Inpa nie pogazuje żedych błędów.

pozdrawiam

Opublikowano
Zakładając, że termostat jest uwalony (ciągle otwarty) o czym pisze kolega Madey1992 duży obieg powoduje długie nagrzewanie się silnika, no ale po 1h pracy silnik chyba powinien osiągnąć odpowiednią temp. ?
Opublikowano
Jak silnik ci sie nagrzewa do 90 ale wolno to masz uwalony termostat egr a jak nie osiaga temp 90 to glowny do wymiany, polecam wymiane obu bo robota ta sama, a spokoj na troche polecam ci jednak kupic ori bo inne padaja, behra mi padl po nie calym roku.
Opublikowano

Ja u siebie przez ostatnich 5 lat posiadania E90 trzykrotnie wymieniałem termostaty...

W jednej z tych sytuacji po kilkugodzinnej jeździe autostradą temperatura nie chciała przekroczyć 50 stopni C.

Opublikowano
Dzięki za podpowiedzi i sugestie. Auto właśnie jest na wymianie termostatów jak zrobię testy dam znać jak zachowuje się temp.
Opublikowano

OK myślę, że termostaty pomogły wymieniłem oczywiście 2(oryginały) + nowy płyn - wynik:

temp. zewnętrza -2 st.

temp. silnika po ok.10 min jazy 90-92 st.

Dziękuje wszystkim za pomoc

 

Teraz wraca temat DPF - wiem, że temat dot. innego problemy ale zapytam...

Dziś miałem na liczniku info filtr DIESEL DPF na żółto 60km wiec postanowiłem wypalić DIS-em(wcześniej się nie wypalał przez termostaty)

Warunki spełnione DPF Regenetation Active jadę ok 10min nagle laptop przechodzi w sat uśpienia! jadę dalej po ok 15min koniec prostej.

Włączam laptop ciągle jest Active - program sypie błędami zawiesza się - reset DIS.

Na liczniku wartość na minusie -600km :(

Pomyślałem, że coś się nie udało więc zleciłem nowe wypalanie DIS się połapał i zapytał czy "repeat function" wybrałem TAK

Jadę włączą się Active, po kilku min not active i tak do końca trasy - teraz na liczniku -1200km na czerwono :(

Proszę o podpowiedź czy w ogóle się coś wypaliło co teraz zrobić?

Gdzie sprawdzić ciśnienie IN-OUT DPF?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.