Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Znam się dobrze na innych rzeczach, akurat kwestia chip tuningu nie była dla mnie oczywista więc postanowiłem zapytać się fachowców na forum aby to zweryfikować :D Dziękuję za informację zwrotną, teraz już będę wiedział że auto po chip tuningu będzie paliło więcej :)
  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Panowie. Więc tak na chłopski rozum.... Jeśli mam n53 525i to trzeba wymieniać ten kolektor? Czy wystarczy ten soft i ma się 265 koni? Bo dalej nie rozumiem :shock:
Opublikowano
Rozmawiałem z kolesiem z vcentrum i samym programem mogą go zrobić na 243KM i plus 30n. Koszt to 1800 PLN w tym dwa razy hamowania. Czas zabiegu około 5 godzin. Więc te 265 KM to z palca wyssane :D
Opublikowano

No właśnie też tu zaglądałem. I piszą że z 218km zrobią 265km i jeszcze będzie mnie palił xD


cyt. " CHIP TUNING BMW 3 E90 325i N53 218 KM - elektroniczne zwiększenie mocy silnika BMW + mniejsze spalanie "


Pytanie czy ktoś był i korzystał?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

mam wrażenie że rozmawiam sam ze sobą w tym watku )))

wy różnicę kojarzycie miedzy ORI softem 3.0 jaki mozna wgrac w obecny sterownik z 2.5 od grzebanego tunerom flasha ?

Opublikowano
Niekojarzymy. I jeśli możesz to wyjaśnij różnice? Wymień za i przeciw skoro tak ostro to negujesz.... Przedstaw fakty. Skoro kolesie maja to poparte hamowanią to chyba coś w tym prawdy jest?
Opublikowano
No własnie , tylko negujesz a nic z tego nie wynika... Ja się na tym nie znam więc wyjaśnij proszę dlaczego warto pojechać z tym do Ciebie? zamiast zrobić to tam.
Opublikowano

Zrozumiałem to tak: Oni modyfikują tą mapę od 325i aby podnieść moc i nm a Ty wgrywasz po prostu oryginalną mapę od 330i (Ta różnica jest dla mnie jasna)


Pytanie brzmiało: Dlaczego oryginalna mapa od 330i będzie lepsza od tej zmodyfikowanej 325i skoro parametry są takie same???

Reasumując czy jest jakaś istotna różnica poza tym że ta pierwsza jest po prostu oryginalna czy jest coś jeszcze o czym powinniśmy wiedzieć?


oto mi dokładnie chodzi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

kolego TeamSky masz dużą wiedzą na temat BMW, ale na siłę próbujesz oczerniać innych tunerów (obserwuję posty od dłuższego czasu) sam chcialem do Ciebie z 330i podjechać, ale nie podoba mi się podejście - wszyscy są BE tylko nie Ty.


Tak się składa, że dzisiaj TC Performance dokonało czegoś niesamowitego :) 325i z silnikiem N53B30 zrobili z 218koni 297, gratulacje Panowie! :)

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolego TeamSky masz dużą wiedzą na temat BMW, ale na siłę próbujesz oczerniać innych tunerów (obserwuję posty od dłuższego czasu) sam chcialem do Ciebie z 330i podjechać, ale nie podoba mi się podejście - wszyscy są BE tylko nie Ty.


Tak się składa, że dzisiaj TC Performance dokonało czegoś niesamowitego :) 325i z silnikiem N53B30 zrobili z 218koni 297, gratulacje Panowie! :)

No cos Ty, przestan )) Tunery wykonują swoją czarną robotę po zniszczeniu silników, a mi ori wystarczy zadzialac . Od tego ze nie przyjechal - mi nie zimno i nie teplo. Ja tylko za prawde i tyle, a czarna reklame ja poprostu nienawidze. I nikogo tu nie zmuszam - wasza sprawa gdzie jezdic.

Opublikowano
Mnie interesuje informacja kogoś kto to już zrobił bo nie chce dla kilku procent mocy zjebać sobie silnika. Na to jest jakaś gwarancja czy coś? Bo słyszałem że niektórym po chipach się silniki rozwaliły. Dlatego wybrałbym oryginał ale na śląsk mam za daleko.
  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Hej to ja się dopisze z pytaniem mam e90 2009r sprowadziłem ja sobie z USA jest tomwersja 328i R6 automat napęd na tył z pośrednim wtryskiem i czym on się różni od wersji eu
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Kolega Bartek z tego co rozumiem ma N53 nie N52


Ja cały czas szukam kogoś kto ogarnie ten temat na razie bez efektu.


Kontaktowałem się z kolegą Dziquskiem i nie bardzo był "zainteresowany" tematem.

 

I Twoje szczęście kolego bo ja w firmie unCodeMyBimmer (bo w moim przypadku tak trzeba ich nazwać) byłem i odchrzanił mi takie góóówno, że brak słów !!! Autu oczywiście mocy nie przybyło, szarpało, nie przyspieszało równomiernie,jechało zdecydowanie gorzej niż na serii, tempomat nie działał :shock: i na koniec dodali wisienke w postaci strzałów z rury wydechowej o które nie prosiłem bo w 250 konnym sedanie to przerost formy nad treścią, może w ///M ma to sens , ale nie w 325i/330i...na litość boską... To co jest najgorsze to to, że gość zgarnął kasę (800 zł) i w najmniejszym stopniu nie poczuwa się do odpowiedzialności za te swoje (lub nie swoje) kocopoły.

Dzwoniłem, pisałem - cisza. Cóż tu więcej komentować?


A teraz do sedna. Każdy zainteresowany tematem w przypadku silnika N52B30 na sterowniku MSV70 może to sobie zrobić za darmo. Wbijacie na http://bimmerlabs.com/ tworzycie swój profil, wpisujecie VIN i chłopaki tworzą wam soft na ori 330i za darmo, dopłacacie im dopiero za performance tunes, wzrost mocy ponad normę, wyżej odcinka itd itp. W moim przypadku auto na tym sofcie jeździ cudownie nie ma najmniejszego porównania z 325i a jeszcze bardziej z tworem cmb!!! Idziak wmawiał mi, że mam padnięte disy, nieszczelność w dolocie itd... Ogólnie wszystko jest złe tylko nie jego soft. No jak sie okazuje - wszystko gra...tylko jego "tjunnn fajls" mozna sobie w buty wsadzić. Trudno by dwie nowe disy fabrycznie miałyby być zepsute, a dolot świeżo składany na nowych podzespołach nieszczelny :mrgreen:


Zapraszam do lektury https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1035058&page=90

Lista co w jakim sterowniku są w stanie zrobić----> https://bimmerlabs.com/help

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
OKej, dziękuję już czytam :) Czyli Ty wrzuciłeś kolektor + 2 disy od Europejskiego n52b30

Coś więcej się różni? Niedługo robię to u siebie

 

Tak ja zakupiłem kolektor ssący od 330i (n52b30), do tego od razu dwie nowe disy, świece, cewki i pompa paliwa ;) Tak żeby mi nikt nie zarzucił, że mocy NIMA z winy tych podzespołów , a nie "tjunera" :roll:

Koniec końców i tak w tłumaczeniach słuchałem iście debilnego pyerdolenia o nieszczelnościach w dolocie i wadliwych nowych disach :duh:

Potem miało być programowanie magiem zamiast kessem...bo wina spadła na kessa...

Finał jednak jest taki, że latam na sofcie stworzonym przez ludzi którzy rozumieją rzeczy których się podejmują :!:


Łap kolejne pomocne linki:

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=381371

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1035058&page=88

https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E90/FUEL-Intake_Manifold_Replacement/FUEL-Intake_Manifold_Replacement.htm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.