Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
heheh a to dobre, jak by nie było to konstrukcja E39 obchodzi w tym roku jubileusz 10 lat. Więc cała dekada minęła odkąd na drogach pojawiło się E39 . Więc jak piszesz że masz ultra nowoczesne auto , po prostu się ośmieszasz....

Co do leżenia pod samochodem...... To ja przy mojej starej i do niczego nie nadającej się E32 sam to wymieniam tylko żarówki :P

No ale jak bym miał super nowoczesne E39 to już tylko ASO, bo tam żeby wymienić żarówkę trzeba mieć doktorat, takie to bydle nowoczesne :D

Niki, następnym razem zanim coś takiego napiszesz to się zastanów dwa razy, albo przeczytaj jeszcze raz co powiedział/napisał przedmówca. Nie chciałbym Ci dawać ostrzeżenia.

Pozdrawiam

Admin

  • Odpowiedzi 106
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nie rozmawiamy tu o W126 560 SEL :lol:

a zapytam tak- ile tysiecy kilometrów przejechałes zdrową E32 ?

bo o tym ,ze pod wzgledem komfortu, wygody siedzenia i poziomu hałasu Twoje auto ustepuje takiej 20 letniej 730 juz nie napisałes...

nie sztuka wyliczac wady- kazde auto je ma. Trzeba tez pamietac i o zaletach, bo o to w tym temacie chodzi - o doradzenie " czy warto".

Jedzilem dosyc duzo e32, moj szef mial, kolega tez mial i nie mogl jej sprzedac pozniej przez 2 (!) lata... Prawda jest taka ze jest to auto stare, drogie w utrzymaniu i praktycznie nie do pozniejszej odsprzedazy. Wygoda owszem, ale nie kazdy szuka wygody prezesowskiego auta, ludziom wystarczy wygoda serii 3 (najlepiej sprzedajacy sie model BMW) bo licza sie takze inne funkcje auta. Pozdrawiam
Opublikowano
kolega tez mial i nie mogl jej sprzedac pozniej przez 2 (!) lata... Prawda jest taka ze jest to auto stare, drogie w utrzymaniu i praktycznie nie do pozniejszej odsprzedazy.

sprzedac mozna wszystko , kwestia ceny. Moge sie z Tobą załozyc o cokolwiek,ze sprzedam moje E32 szybciej niz w 2 lata za cene nieco ponizej sredniej rynkowej dla 740.

 

 

ludziom wystarczy wygoda serii 3 (najlepiej sprzedajacy sie model BMW)

najlepiej sprzedajacy sie bo najtanszy ( do niedawna) . Zreszta seria 1 to poki co wynalazek i ciezko cos powiedziec, jak to sie bedzie przez najblizsze lata sprzedawac. Sadze,ze jednak ludzie bedą woleli dołozyc pare groszy i kupic trójke.

 

Ale z moich obserwacji wynika,ze np jadac sobie autostradami przez Niemcy, najczesciej spotykanym nowym Bmw jest E60.

Opublikowano

Jam myśle że e32 osiągnęły aktualnie dno cenowe i ich cena nie będzie już raczej spadać a tak za 3-4 lata egzempalże super utrzymane zaczną być poszukiwane i ich cena będzie troszke rosnąc(zwłaszcza wersje 740 i 750i 750il)

Koszty utrzymania oczywiście ogromnie zwłaszcza że za dwa lata cena paliwka napewno przekroczy 5zł za L i koszt przejechania tym autkiem 100km wzrośnie do 100zł,, chyba nie każdego na to stac

 

Moj np robi u mnie już dożywicie :D i w życiu nie sprzedał bym go za 5tyś z dlatego też bardzo mało jest na rynku e32 w nienagannym stanie bo większość właścicieli którzy takowe ideały posiadają rezygnuje z ich sprzedarzy

 

Hmmmmmmmm jeszcze jedno mi sie wydaje że e32 to jedne z najmłodszych klasyków na rynku raptem niecałe 20lat a już wielokrotnie używa się na nie tego określenia,, ale może to tylko mi sie tak wydaje ciekawe co wy o tym sadzicie

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano

pewnie,że klasyk :roll2: zresztą można go chyba porównywać do odpowiedniej wiekowo audi a8 i mercedesa S w140

 

klasyk i w stosunku do podanych powyżej konkurentów za niską kasę

 

mieliśmy chłopakowi doradzić,pokazać zalety i wady e32 :idea:

a nie użerać się czy e39 jest lepsze/gorsze od e32 itd itp

 

moją też czeka dożywocie,bo ceny poleciały ostro w dół,każdy kto dbał o auto nie opchnie go teraz bo kasa się nie zwróci,a każdy grosz wydany na wóż mocniej do niego przywiązuje :mrgreen:

 

do autora tematu---w przypadku kupna pochwal się swym egzemplarzem

Opublikowano
pewnie,że klasyk :roll2: zresztą można go chyba porównywać do odpowiedniej wiekowo audi a8 i mercedesa S w140

 

A8 jest zdecydowanie najnowszą konstrukcją z tej trójki. Weszło w 1994 roku. To odpowiednik E38 a nie E32. Do klasyka jeszcze trochę mu brakuje chociaż to bardzo dobry samochód.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Ja tez nie mam zamiaru NIGDY sprzedawac swojego E32 ... to autko jest za piekne :wink:

 

dokladnie mam to samo

i dokladnie dla tego samego powodu ;-)

zh
Opublikowano

Witajcie w klubie:)

heh, też nigdy nie sprzedam mojej 740. W tym mieśiącu wpakowałem w nią 2000zł, nowe opony, nowe amortyzatory bilstein'a, poduszka pod silnik i elementy zawieszenia. Tak zadbanego auta poprostu nie ma sensu sprzedawać.

Opublikowano
pewnie,że klasyk :roll2: zresztą można go chyba porównywać do odpowiedniej wiekowo audi a8 i mercedesa S w140

 

A8 jest zdecydowanie najnowszą konstrukcją z tej trójki. Weszło w 1994 roku. To odpowiednik E38 a nie E32. Do klasyka jeszcze trochę mu brakuje chociaż to bardzo dobry samochód.

Moze chodzilo o V8, poprzednika A8 :idea:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Opublikowano
kolega tez mial i nie mogl jej sprzedac pozniej przez 2 (!) lata... Prawda jest taka ze jest to auto stare, drogie w utrzymaniu i praktycznie nie do pozniejszej odsprzedazy.

sprzedac mozna wszystko , kwestia ceny. Moge sie z Tobą załozyc o cokolwiek,ze sprzedam moje E32 szybciej niz w 2 lata za cene nieco ponizej sredniej rynkowej dla 740.

 

 

ludziom wystarczy wygoda serii 3 (najlepiej sprzedajacy sie model BMW)

najlepiej sprzedajacy sie bo najtanszy ( do niedawna) . Zreszta seria 1 to poki co wynalazek i ciezko cos powiedziec, jak to sie bedzie przez najblizsze lata sprzedawac. Sadze,ze jednak ludzie bedą woleli dołozyc pare groszy i kupic trójke.

 

Ale z moich obserwacji wynika,ze np jadac sobie autostradami przez Niemcy, najczesciej spotykanym nowym Bmw jest E60.

 

to prawda e60 spotyka sie co chwile. swoja droga jest piekne. Frank ja Ci w ciemno proponuje 15 000 zl , jesli sa poduchy, szyba czolowa oryginalna i silnik nie ma wiekszych problemow.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
pewnie,że klasyk :roll2: zresztą można go chyba porównywać do odpowiedniej wiekowo audi a8 i mercedesa S w140

 

A8 jest zdecydowanie najnowszą konstrukcją z tej trójki. Weszło w 1994 roku. To odpowiednik E38 a nie E32. Do klasyka jeszcze trochę mu brakuje chociaż to bardzo dobry samochód.

 

 

 

NO i co z tego ze weszlo najpozniej? skoro ma najgorsze zawieszenie przednie? z ktorego audi/vw samo sie wycofalo i juz nie stosuje 4 wahaczy, co chwile sie rozlatujacych w drobny mak w nowych modelach?

 

a e32 jest kostrukcja dawno zaprojektowana ale NIE PRZESTARZALA poniewaz wystarczy spojrzec na przednie zawieszenie E32 vs E38/E39 czym sie roznia? NICZYM. Wciaz Mcpehrson, dwa wahacze rodem z E32 , jedynie drazek srodkowy w e38 zespolono z drazkiami bocznymi ale to szczegol. A E65 myslicie ze co ma z przodu? wciaz zawieszenie na dwoch wahaczach wygladajacych na pierwszy rzut oka jak te z e32. A z tylu? w e65 jest identyczne rozwiazanie jak w e38. A w e38 jest tak naprawde to co w e32 tylko ze rozdzielono jedene podowjny wahacz w e32 na dwa pojedyncze w e38 i e65.

 

A EDC? PDC? ASC+T ? E32 ma to od 20 lat......

 

to co sie zmienielo w e60 e65 to nie konstrukcja, bo bmw wciaz stosuje ten sam schemat zawieszenia co w e32 bo po prostu jest to bardzo dobre rozwiazanie, tylko dodatki typu ESP, 30 poduszek powietrznych,dynamic drive ale W OPCJI , i wiele wiele elektronicznych gadzetow typu zmienna sila wspomagania etc.

 

jezeli bmw e32 konstrukcyjnie jest przestarzale to za takie same nalezy unzac e39 , e38 e60 i e65 poniewaz zastosowano tam identyczne konstrukcje.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
pewnie,że klasyk :roll2: zresztą można go chyba porównywać do odpowiedniej wiekowo audi a8 i mercedesa S w140

 

A8 jest zdecydowanie najnowszą konstrukcją z tej trójki. Weszło w 1994 roku. To odpowiednik E38 a nie E32. Do klasyka jeszcze trochę mu brakuje chociaż to bardzo dobry samochód.

 

 

 

NO i co z tego ze weszlo najpozniej? skoro ma najgorsze zawieszenie przednie? z ktorego audi/vw samo sie wycofalo i juz nie stosuje 4 wahaczy, co chwile sie rozlatujacych w drobny mak w nowych modelach?

 

a e32 jest kostrukcja dawno zaprojektowana ale NIE PRZESTARZALA poniewaz wystarczy spojrzec na przednie zawieszenie E32 vs E38/E39 czym sie roznia? NICZYM. Wciaz Mcpehrson, dwa wahacze rodem z E32 , jedynie drazek srodkowy w e38 zespolono z drazkiami bocznymi ale to szczegol. A E65 myslicie ze co ma z przodu? wciaz zawieszenie na dwoch wahaczach wygladajacych na pierwszy rzut oka jak te z e32. A z tylu? w e65 jest identyczne rozwiazanie jak w e38. A w e38 jest tak naprawde to co w e32 tylko ze rozdzielono jedene podowjny wahacz w e32 na dwa pojedyncze w e38 i e65.

 

A EDC? PDC? ASC+T ? E32 ma to od 20 lat......

 

to co sie zmienielo w e60 e65 to nie konstrukcja, bo bmw wciaz stosuje ten sam schemat zawieszenia co w e32 bo po prostu jest to bardzo dobre rozwiazanie, tylko dodatki typu ESP, 30 poduszek powietrznych,dynamic drive ale W OPCJI , i wiele wiele elektronicznych gadzetow typu zmienna sila wspomagania etc.

 

jezeli bmw e32 konstrukcyjnie jest przestarzale to za takie same nalezy unzac e39 , e38 e60 i e65 poniewaz zastosowano tam identyczne konstrukcje.

 

Masz problemy z rozumieniem tekstu, stanem trzeźwości czy nie chciało Ci się przeczytać całego wątku a musiałeś go skomentować ?????

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

Z badań TUV wynika, że E38 miała także problemy z trwałością zawieszenia (podobnie jak E32). Chyba to jest bolączką wszystkich nowych konstrukcji samochodów luksusowych. Trwały to był chyba tylko Mercedes W123 (tyle, że to nie ta klasa). Zresztą w nim za to sprężyny z tyłu nie dawały rady.

Co do A8 to klienci narzekali przedewszystkim na mały komfort przedniego zawieszenia (poprzeczne nierówności).

Opublikowano
za 2000 pln nowy komplet opon,nowe amorki i elementy zawieszenia?hmm...nie za tanio?

 

Poduszka pod silnik 150zł, łącznik stab. 40zł, dwie końcówki drążków 70zł, amotryzatory bilstein b4 na przód 760zł. Opony kupiłem okazyjnie na allegro, można powiedzieć że nie uzywane za 900zł. I jeszcze parę innych rzeczy. Do tego dojdzie jeszcze robocizna.

 

A to jeszcze nie konieć wydatków, niedługo trzeba zmienić tarcze i klocki :/

 

Z badań TUV wynika, że E38 miała także problemy z trwałością zawieszenia (podobnie jak E32). Chyba to jest bolączką wszystkich nowych konstrukcji samochodów luksusowych. Trwały to był chyba tylko Mercedes W123 (tyle, że to nie ta klasa). Zresztą w nim za to sprężyny z tyłu nie dawały rady.

Co do A8 to klienci narzekali przedewszystkim na mały komfort przedniego zawieszenia (poprzeczne nierówności).

 

Zgadzam się, e32 to ciągła walka z przednią zawieszką. poprostu nie wytrzymuje tych polskich autostrad.

Opublikowano

LUDZIE MOŻE DAŁEM CIAŁA Z TYM A8 :mrgreen: -może raczej powinienem napisać,że podobnie dobre odczócia/wrażenia emocjonalne mam patrząc na A8/w140

 

ALE WKOŃCU OD KIEDY JE -A8 ROBILI :?: ORAZ MERCEDESA W140 :?:

Opublikowano
a kiedy zaczeli?jak widac wiekszosc modeli od konkurencji bylo wypuszczanych na przemian.wszedl do produkcji mercedes w126 a nastepnie e32 i bylos usper hiper nowoczesne.potem w 91 roku wyszlo w140 i zabilo e32.gdy wyszlo na rynek e38 bylo duzo nowoczesniejsze niz w140 i tak w kolko to sie kreci.ale porownywac trzeba modele w126-e32, w140-e38,do w126 i e32 podchodzi audi v8.do modeli w140 i e30 porownujemy audi a8...bo jak mozna porownac auta np e32 i a8 ktore dzieli przepasc wiekowa (chodzi o wprowadzenie na rynek)...przy a8 e32 to juz zabytek...
Opublikowano
To prawda wyścig trwa już ładnych kilkanaście lat i to nie tylko w klasie samochodów lususowych. Faktem jest, że te stare różnicę pomiędzy tymi 3 markami jakoś ostatnio się dziwnie pozacierały. Najnowsza S klassa wygląda jak 7 E65. Szczególnie wnętrze, które napoczątku było tak krytykowane. To samo zresztą było z I-drive'em, a teraz ma go Audi (IMM), oraz Mercedes(też jakąś mądrą nazwe wymyślili na ten sam wynalazek).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.