Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam drogich kolegów,

mam pytanie do was.

 

Tydzień temu miałem wypadek rozwaliłem przód samochodu bmw e46 compact 2002 rok.

Uszkodzeniu ulegly swiatla, maska, zderzak i blotinki.

 

Czy jest mozliwosc zrobienie teraz przodu z innego modelu z coupe albo z sedana??

 

pozdrawiam

Opublikowano

Jest możliwość, choć chyba każdy Ci odradzi taki zabieg. Nawet, jeśli części do compakta są nieco trudniej dostępne.

Przede wszystkim taka przeróbka spowoduje, że ew. odsprzedaż w przyszłości okaże się niezwykle trudna.

Pomijając względy estetyczne.

Opublikowano

ale wartosc samochodu to jest okolo 19000tys pln.

czemu uwazasz ze odsprzedasz moze byc trudniejsza??

 

oraz model coupe czy sedan bardzie mi przypad do gustu. wiec jak mam przod zmaskarowany to czy nie bedzie to lepiej wygladac??

 

dzieki za odpowiedzi

 

i jak to moze byc koszt calej przerobki??

Opublikowano
CHolernie wiejski tuning :D chyba ze chcesz jezdzic w kominiarce heheh, daj se spokoj, wejdz na alledrogo i zobacz ze z czesciami do compacta nie ma problemu. Znajdziesz compacty w calosci, widzialem nawet ostatnio na lawecie ze zmasakrowanym tylem. Dzwon do typa, wypytaj o wszystkie czesci jakbys od niego wzial, na pewno bedzie rabacik i po problemie. Jeden koszt przesylki, czesci z jednego auta, przy odrobinie farta moze ten sam kolor. Nie rób wsi. Compact by zdecydowanie lepiej wygladal z lampami jak w innych wersjach nadwoziowych no ale coz.
Opublikowano

Widzialem, ze przerabiali e36 na e46.

 

Rozwniez comapct ma fajne te swialta tylnie ale nie biale tylko czerwone,

 

czemu uwazasz ze ingerencja w przod auta jest odrazu wsia. przeciez nie daje zadnego spoilera ani zadnych naklejek.

zmieniam to co BMW zrobilo zle :)

 

przeciez to sa swiatla to jest poprawa jakas wizualna

 

coupe kosztuje okolo 38000tys

natomiast compact 19000tys i roznica to jest wyglad zewnetrzny.

 

swialta z tylu jeszcze przejda wizualnie natomiast przod jest nie dokonca trafiony przez BMW.

 

prosze o jakies wyjasnie czemu to ma byc odrazu kojarzone z wsia. czy zmiana swiatel z przodu to jest odrazu wies??

 

pozdrawiam czekam na odpowiedz

 

jaki to jest koszt mniej wiecej ???

 

i kto uwaza ze jest to wies a kto nie???

 

dzieki za pomoc

Opublikowano

Ja już pisałem wyżej, efekt wizualny będzie wątpliwy. Niestety nie działa to w ten sposób, że zmiana świateł na ładniejsze od razu upiększy całe auto. Z podobnego powodu światła typu lexus full tjunink by allegro nie od razu upiększą e36, choć na lexusach pasują i są ich wizytówką. Albo inaczej - jeśli ładniejsze ma być lepsze (i zwiększyć wartość auta?) to najlepiej zaadaptować od razu przód od serii 1. Tak samo bez sensu.

Większość ludzi - nie tylko tu na forum - preferuje stan oryginalny aut. Compact jaki jest, każdy widzi, a zmiana, jaką zamierzasz zrobić, będzie wyglądała na powypadkowy ulep z wykorzystaniem pierwszego lepszego zestawu części, jaki się na szrocie nawinął. W końcu to nie tylko zmiana samych świateł.

Oto moja opinia. Dla mnie jest to wieś nie dlatego, że dane lampy są ładniejsze czy brzydsze, tylko dlatego, że chcesz zrobić hybrydę z dwóch różnych modeli. Zrobisz oczywiście, jak Ci będzie pasować. W końcu każdy jest panem swojego auta :D

Opublikowano

a jaki bylby to koszt tej zmiany???

 

widzialem jak osoba zmieniala e46 przed liftem na e46 po lifcie i sprzedal samochod odrazu.

 

nie ukrywajmy ze compact jest nie wypalem BMW, czesci osob sie podoba przepraszam jesli je urazilem.

 

kazdy jest panem swojego auta to prawda :)

 

zobaczymy przemysle temat.

 

ale po co wogole placic za coupe 38000 pln

jesli compact jest 18000 pln i koszt zmiany przodu i tylu ile moze kosztowac ?? 5000-6000pln.

 

a silnik jest ten sam.

 

to jest juz czysta matematyka.

 

dzieki za odpowiedzi

Opublikowano
widzialem jak osoba zmieniala e46 przed liftem na e46 po lifcie i sprzedal samochod odrazu.

Tak, ale ta osoba docelowo osiągnęła wygląd auta, jakie wyjeżdżało z fabryki (tyle, że później). A Ty chcesz wyprodukować całkiem nowe auto, jakiego nikt nigdy nie zaprojektował. Dlatego będzie to tak razić wyglądem.

ale po co wogole placic za coupe 38000 pln

jesli compact jest 18000 pln i koszt zmiany przodu i tylu

Jeszcze musiałbyś wspawać cały tył od coupe. Różnica w budowie karoserii między compactem i coupe jest chyba widoczna?

Takie podwyższenie wartości auta się nie uda. Jeśli tylko o to chodzi, to odpuść temat. Równie dobrze można by na tej zasadzie opitolić dach w coupe i sprzedać z zyskiem jako cabrio.

Opublikowano

zgadzam sie z toba, ze tylu sie nie da zrobic takiego jak w coupe. a jesli tak to jest to wysoka kwota.

 

natomiast prosze o odowiedz dlaczego uwazacie ze zmiana przodu auta, ingerencja w wyglad przodu samochodu jest odrazu razaca i nie dopuszczalna.

dlaczego tak jak niemiec to wymysli tak musi byc??

 

przeciez nie robie chce tego zrobic zeby zrobic na odwrot z e46 coupe compacta.

  • 3 lata później...
Opublikowano (edytowane)

Odgrzeję kotleta.

Chcę założyć przód od coupe do compacta.

Próbował ktoś takiej kombinacji?

Chodzi mi o to jak wygląda spasowanie elementów. Przymierzałem przymierzałem przód od compacta to sedan (przed-lift) i na linii błotnik-drzwi wychodzi straszna szpara.

Edytowane przez Banan55
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie, mógłby zarzucić duże foto, bo wygląda interesująco :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Raczej link pod którym znalazł zdjęcie :) Wyszukajcie sobie w google np e46 compact front swap - jest trochę zdjęć takich wynalazków.

http://i626.photobucket.com/albums/tt348/bmwm3forsale/IMG_0209.jpg

 

O gustach się nie dyskutuje ale jak dla mnie seryjny m-pakiet i ładne koło wystarczy compactowi.

Kupię komplet felg styling 270
Opublikowano
Nie chcę wdawać się w dyskusję na temat co jest ładne, a co nie. Interesuje mnie czy da się to poskładać bez większego rzeźbienia.
  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam wszystkich,siemanko siemanko ! :))

Przechodząc odrazu do rzeczy: Od kilku miesięcy jestem bd zadowolonym właścicielem e46 compact.Zadowolny bo za nie duże pieniążki mam troche luksusu(podgrzewane fotele,szyber,xenony itd) Tylko te przednie światła.. Myśle bardzo poważnie kupić zderzak i maske od zwykłej e46 i wymienić tak aby przód mojego compatca wyglądał jak w zwykłym E46 a orginalne części na sciane że w razie sprzedaży móc pokazać czy założyć orginały-rozumiecie.

Chce też zamontować kierownice wilefunkcyjną z tempomatem,pózniej jakiś ładny tłumnik albo końcówke,reszta rzeczy jest dla mnie jasna więc nie bede pytać póki co ale powiedzcie mi co myślicie o tej zmianie przodu??fajnie by to wyglądało i do tego ringi założyć.Proszę pomózcie mi bwm u maniacy :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja jestem za :8) zobacz na bmw-sport czy nie było takiego projektu i wtedy podpytaj o problemy przy takiej zmianie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
ok założe tam konto i po pytam chłopaków w tym temacie.A póki co,jak myślicie czy to dobry-fajny pomysł na takie zmiany-tuningi? czy wystarczyłoby po prostu zmienić maske ze zderzakiem czy to już grubsza filozofia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.