Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Zabieg wykonany. Wymienione płyny i filtry i termostaty. Spalanie spadło o jakieś 1,5 litra i auto pięknie łapie i trzytma temperaturę. Pozdrawiam.

 

 

Zedytuj 1 post i temat ... - rozwiązanie. Łatwiej dla szukajki.

 

Cieszę się ze się udało.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

  • Odpowiedzi 159
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam. Zabieg wykonany. Wymienione płyny i filtry i termostaty. Spalanie spadło o jakieś 1,5 litra i auto pięknie łapie i trzytma temperaturę. Pozdrawiam.

Czyli jest dobrze :)

 

P.S. Jeśli można zapytać - gdzie kupowałeś / wymieniałeś?

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
Kartonik się wkładało w Warszawie, mój drogi.

 

No przecież Rado jest z Warszawy :D

 

spalanie przy 200 km/h i temperaturze -15 stopniach wacha mi się od 9-10 l , oczywiście chwilowe bo nie zawsze się da tyle jechać , ale 160 nie schodziło z zegarków . firmówka odmówiła współpracy to chociaż bete przepale , jak się ma właściwą temperature silnika to zewnętrza temperatura nie ma za dużo wpływu na spalanie , po śniegu nie jechałem .

 

ale oczywiście znowu benzynowcy popiszą że to niemożliwe :)

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

będe jechał moge cię zabrać , w następnym tygodniu bede jechał prawdopodbnie, oczywiście że cały czas nie było 200 jak pisałem , świetną trase zrobili do Radomia ,

 

jak dla mnie to niepotrzebne sa autostrady - takie drogi w zupełności wystarczą

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano (edytowane)

Zarezerwuj sobie 1 dzień i jedź zobaczysz na własne oczy , nie chce mi się tłumaczyć kolejny raz , zrobili teraz tam taką trase że zapinasz 200 i jedziesz nie musisz ani hamowac ani przyśpieszać a przynajmniej teraz tego typu manewry masz 10x mniej , takie spalanie wcale nie jest dziwne jak dla mnie

 

pare zdjatek ciekawy byłem temperatury silnika , spalanie to takie jakie w danym momencie było albo pedał był wcisniety albo nie ,

 

http://img229.imageshack.us/img229/5220/20100126718.jpg

http://img51.imageshack.us/img51/1779/20100126719.jpg

http://img706.imageshack.us/img706/9553/20100126720.jpg

http://img685.imageshack.us/img685/8894/20100126721.jpg

 

temperatura silnika mi spadała jak jechałem poniżej 180 , powyżej była na normalnym poziomie

Edytowane przez Rado_!

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Kartonik się wkładało w Warszawie, mój drogi.

 

No przecież Rado jest z Warszawy :D

 

spalanie przy 200 km/h i temperaturze -15 stopniach wacha mi się od 9-10 l , oczywiście chwilowe bo nie zawsze się da tyle jechać , ale 160 nie schodziło z zegarków . firmówka odmówiła współpracy to chociaż bete przepale , jak się ma właściwą temperature silnika to zewnętrza temperatura nie ma za dużo wpływu na spalanie , po śniegu nie jechałem .

 

ale oczywiście znowu benzynowcy popiszą że to niemożliwe :)

 

Jasne że niemożliwe. Jest dużo za duże.

W takich samych warunkach zapakowany sprzętem narciarskim po dach wykręcilem równo 10,5 litra na dystrybutorze.

Opublikowano

Chłopaki, czytam te przepychanki od jakiegoś czasu i powiem szczerze że to już nawet nie jest śmieszne :(

Jak ktoś kupuje 3 litry to chyba jest dużym chłopcem i wie co robi i ile to pali (albo ile potrafi spalić) :)

Oczywiście że jak jedziesz na tempomacie to będzie palił mało, mój palił 7-8 przy 150km/h na tempomacie (średnie spalanie na autostradzie A1 przez 90km), ale co z tego skoro to są wartości które ciężko uzyskiwać na codzień w Polsce? :roll:

Rado_!, z całym szacunkiem do Twoich umiejętności eco-drivingu, ale proszę skończ te swoją krucjatę... :evil:

Zarejestruj się na motostat i pokaż nam liczby - średnie spalanie, to będzie o czym gadać.

Jak widzę spalanie kolegów z za Odry to 330d potrafi palić tam ok 7-8 l/100km, ale o Polsce to mało realne i śmiem twierdzić że poza nielicznymi przypadkami (Rado_!), średnie spalanie (czyli to co nas naprawdę interesuje) będzie oscylować w granicach 10 litrów (+/- 1.5l, bardziej na + :-) ).

Nie mówie tu o "pałowaniu" ani o skrajnym eco-drivingu (bo wtedy spalanie zależy tylko od warunków i naszych umiejętności).

 

/H

Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:

http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
RADO masz zepsuty termostat , u mnie przy -20 wskazówka jest w pionie po 5km i już tak zostaje obojętnie jak bym jechał.
Pozdrawiam
Opublikowano
RADO masz zepsuty termostat , u mnie przy -20 wskazówka jest w pionie po 5km i już tak zostaje obojętnie jak bym jechał.

 

Ewidentnie po zdjęciach widać, że się trzęsie w aucie z zimna. :D

Na teście wyjdzie max 60-70 stopni.

Opublikowano (edytowane)
zapytam się swojego mechanika , przy normalnych temperaturach tak do -10 wskazówka jest wpionie , Edytowane przez Rado_!

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
zapytam się swojego mechanika , przy normalnych temperaturach tak do -10 wskazówka jest wpionie ,

przy sprawnym termostacie ona zawsze jest w pionie bez względu na temperaturę otoczenia !

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zapytam się swojego mechanika , przy normalnych temperaturach tak do -10 wskazówka jest wpionie ,

przy sprawnym termostacie ona zawsze jest w pionie bez względu na temperaturę otoczenia !

I do tego z nawiewów bucha gorące powietrze.

Pozdrawiam
Opublikowano
Duzy termostat do wymiany. Ponieważ trzeba mały zdjąć żeby dojść do dużego, proponuję mały też.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

oki to wyjaśnijcie mi jak to z tymi termostatami jest

 

jest obecnie -6 stopni , jechałem z ursusa do raszyna - jakieś 10 km , mała prędkość bo się nie da rano szybciej , przed raszynem już miałem wskazówke temperatury w pionie

 

http://img163.imageshack.us/img163/5674/20100128738.jpg

 

to jak to jest ? tak jak mówiłem do -10 jest oki powyżej tej temperatury czasmi mi wskazówka opada w trasie tak jak to pokazałem na zdjęciach wcześniej , to albo działa albo jest zepsuty jak dla mnie

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Rado_! nie patrz na wskazowke bo ta soi w pionie od 70 stopni w góre. włacz test zegarow i bedziesz mial dokladna temp. po 5 km powinna byc 88-92 stopni. termostat w dieslu padaja co 100-150 tys km. a w prakttyce wyglada to tak, że maksymalnie padaja przy 250 tys km (wskazowka nie idzie do pionu), wczesniej niedomagają i tego nie zauwazysz - jedynie ukryte menu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prawdopodobnie któryś termostat delikatnie puszcza wodę na chłodnicę i przy -20 silnik nie może przez to uzyskć odpowiedniej temperatury, to tak jak byś uchylił sobie okno w domu przy +5 a przy -20 ciekawe jak szybko byś zamarzł,
Pozdrawiam
Opublikowano

oki ale teraz mam oki , idzie do pionu, jedynie problemy miał przy -15 zwyż , rozmawiałem ze swoimi znajomymi dislowcami i każdy mówił że we wtorek mieli problemy z temperaturą , co tu dużo szukać

w firmowym oplu przy -5 jak jade w korku wskazówka nie dobije nawet przez pół dnia do pionu , jak się wkręci na obroty powyżej 3 tys dopiero dobija do pionu - auto pół roczne wiec napewno to nie wina termostatu , po prostu disle produkują mniej ciepła od benzyniaka

 

wiec może przy okazji wymienie te termostataty tak na wszelki wypadek , ale teraz to zanim combo nie odpale nic nie będe ruszał

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja ci tłumacze że u mnie wskazówka przy -24 była w pionie po paru kilometrach a na eście zegarów temperatura silnika była 90stopni , pamiętaj o tym że w e46 wskazówka już jest w pionie od 75 stopni, bzdurą jest że ma tak być jak ty piszesz, opel to opel , ale w bmw jak jest wszystko sprawne nawet przy -40 powinno być 90 stopni , to termostat za to odpowiada i jak jest uwlony to masz jak masz.
Pozdrawiam
Opublikowano

Dobra zrobie test zegarów , zaraz poczytam jak to zrobić , test 7.0 jak widze

 

jak będzie 90 stopni to co ?

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Dobra zrobie test zegarów , zaraz poczytam jak to zrobić , test 7.0 jak widze

 

jak będzie 90 stopni to co ?

 

 

To wrzuć torebkę Liptona i napij się herbaty...

Opublikowano
potwierdzam zdanie kolegow masz cos nie tak z termostatem u mnie nawet przy -25 jest w pionie po 5 km i tak trzyma caly czas

bmw e46 330d automat 204 ps

bmw e46 320d manual 150 ps

a3 110 ps ahf

suzuki gsxr 1000 k3 175 ps 0-200 7sek :P

bylo a6 c5 2.5 tdi quattro ake -mile wspomnienie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.