Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ps. Wcześniej pytałem gdzie z autem sie udac?? (św teresy to dobry pomysł?)
  • Odpowiedzi 159
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Test zegarów jest tym czego szukasz (a dokładnie test 7.0) :search:

Za pomocą testu zegarow zobaczysz prawdziwą temperaturę silnika (co do stopnia).

 

Tu masz opisane jak zrobić test zegarów:

http://img5.imageshack.us/img5/9013/ukrytemenubmw.th.jpg

Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:

http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png

Opublikowano
Bardzo prosze zeby napisał mi ktoś jak zrobić ten test zegarów. Jestem totalnie zielony w mechanice.
Opublikowano
Ps. Wcześniej pytałem gdzie z autem sie udac?? (św teresy to dobry pomysł?)

A konkretnie co chcesz sprawdzić?

 

Nie znam ani braci z Św. Teresy ani chłopaków ze Zgierza, więc w tej kwestii nie pomogę niestety.

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
Chce wymienic płyny i filtry i ten termostat. Ale nie chce zeby mi ktos cos pomieszał w samochodzie. Jeszcze tak sczerze przyznam nie wiem co kupiłem. U niemca pod domem troche było ciężko to zrobic. Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziekuje za zainteresowanie moim tematem.
Opublikowano (edytowane)
cos masz nie tak, uderz do Rado_! może coś poradzi, jemu pali cos kolo 5-6 litrow w trasie bez pałowania.

mi w tamtym roku, w miescie stop and go do roboty 2km i z powrotem przy temp -15 palił 16 litrów, a mam 2.0D :mrgreen:

 

rabiola bez wycieczek osobiostych - napisz gdzie tak napisałem, naprawdę zaczynają mnie nudzić prowokacje takich ...... , skoro na coś się powołujesz to zacytuj .....

 

na zimnym niedogrzanym silniku nikogo nie powinno dziwić takie spalanie ,w takie mrozy po prostu zasłania się część chłodnicy a nie pisze się bzdury o termostatach , wcześniej przy wyższych temperaturach miałeś pewnie wszysko w porządku :) , Na takie mrozy dodatkowo jeszcze kupiłem za 25zł 0,5l specyfik do disla który nie powoduje zamarazania paliwa, wlewam 50 ml na 60 l paliwa , czyli to daje mi koszt 3 zł na bak, wczoraj miałem problem z zapaleniem disla , zaskoczył dopiero za 3 razem , dzisiaj pomimo niższej temperatutry odpalił za pierwszym razem :) dodam że kupiłęm dopiero na 3 stacji , wszysko wykupili wczoraj

 

zasłoniłem połówke chłodnicy i to wystarcza w zupełności by w mieście szybko temperatura doszła mi do 90 stopni , w te mrozy był problem długo to trwało , to samo miałem w firmówce ale tam to już byłem zmuszony bo wogóle silnik nie mógł mi dojść do właściwej temperatury - auto pół roczne - napewno to wina termostatu - zgłosze to do serwisu napewno niezłą polewke by ze mnie mieli :mad2: spalanie też było wysokie przy ciągłym niedogrzaniu silnika :)

 

powodzenia kolego w wymienianiu termostatów - wymienisz na nowe - bedziesz zadowolony bo jak tu niektórzy piszą mam wymienione na nowe tak na wszelki wypadek, nie wiem czy pomogło ale wymieniłem :)

Edytowane przez Rado_!

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
W dieslach to chyba macie żaluzję na chlodnicy, na pewno w 320d. Kartoniki są passe.
Opublikowano
rado zasłoń sobie szybe czolową kartonikiem :duh: Ja dolewam uszlachetniacza cały rok. A w 330d nie ma żaluzji bo sprawny wóz nagrzewa się dzięki podgrzewaczowi.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

Pali ci dos duzo tym bardziej ze to manual

 

Jam mam 320D w automacie i na trasie w wakacje auto załadowanie po sufit + 4 osoby i mala przyczepka i spalanie pokazał 6,5 litra

W miescie jest duzo gorzej ja jezdze po krakowie ale w lecie wychodzilo mi ok 10 litrow teraz ok 11.

 

W kazdym razie moj kumpel ma takie samo auto z tym ze z manualem i mowi ze 8 to max po miescie poza tym zawsze wiadomo ze automaty pala wiecej

Opublikowano
Pozdrawiam wszystkich właścicieli 330d , które palą im mniej w mieście niż w instrukcji. Trzeba uświadomić BMW AG żeby poprawili to. :duh:

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

Hehe... apropos spalania to zauważyłem inną ciekawostkę, mianowicie jak patrze na spalanie w komputerze i porównuje z tym co obliczę pod dystrybutorem, to wychodzi mi na to że komputer zawyża ok 1l/100km.

Dziwna sprawa... :-)

Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:

http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png

Opublikowano

troche dziwne bo na realoam widac, ze jest ale realoam bardzo czesto sie myli. w obudowie wiatraka, nie ma dziur nawet na mocowanie zaluzji :mrgreen:

może była w starszych modelach z przed 2004 roku. co do nagrzewania to osiaga po 5-10 min prace roboczą czyli 88-92stopnie przy temp -15 w zaleznosci od obciazenia silnika.

Opublikowano
Kupione filtry olej i dwa termostaty. Jutro wymiana. Jak sie cos poprawi lub pogorszy to napisze.
Opublikowano
rado zasłoń sobie szybe czolową kartonikiem :duh: Ja dolewam uszlachetniacza cały rok. A w 330d nie ma żaluzji bo sprawny wóz nagrzewa się dzięki podgrzewaczowi.

 

nie no pojade wymienie termostat bo to dziwne że przy -18 samochód mi się dłużej nagrzewa :duh:

 

no ale mója beta to przeciez stary klekot więc idąc twoim torem rozumowania trzeba wszysko wymienić - tak na wszelki wypadek - nie wiem czy pomoże ale napewno nie zaszkodzi :mad2:

 

tylko dlaczego firmowy pół roczny klekot ma przy -18 stopniach podbny problem ??? czy mądry i wszechwiedzący M330d wyjaśni mi ??? czy ten magiczny termostat się zepsuł zaznacze w pół rocznym samochodzie ???

 

posłucham się twojej rady i pojade zareklamować samochód :) bo według twojej opini powinien się ngrzewać :)))

 

fajna ta S4 nalepka :)

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
test w zegarach z temperaturą plus czas nagrzewania i bedziesz wiedział czy zepsute. Kartonik się wkładało w Warszawie, mój drogi.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
Witam. Zabieg wykonany. Wymienione płyny i filtry i termostaty. Spalanie spadło o jakieś 1,5 litra i auto pięknie łapie i trzytma temperaturę. Pozdrawiam.
Opublikowano
Kartonik się wkładało w Warszawie, mój drogi.

 

No przecież Rado jest z Warszawy :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.