Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam...wyskoczył check engine i auto drży, obroty lekko falują..obd2 wskazuje na błąd p0303...ktos sie spotkał z czymś takim?

 

...moim zdaniem wymień cewkę na trzecim cylindrze ..

 

Pzd

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam...wyskoczył check engine i auto drży, obroty lekko falują..obd2 wskazuje na błąd p0303...ktos sie spotkał z czymś takim?

 

...moim zdaniem wymień cewkę na trzecim cylindrze ..

 

Pzd

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tak po prostu ? A jeśli wtryskiwacz ? Ty mu oddasz pieniądze za cewkę ? ))))))))

Opublikowano
a jeżeli po niedługim czasie postoju auto działa bez problemu i dopiero po przejechaniu ok 50 km sytuacja się powtarza? co wtedy byłoby bardziej prawdopodobne?
Opublikowano
prawdopodobne trzeba zacząć od diagnostyki, a nie grać w grę o nazwie jaka to melodia

 

Temsky740 masz rację....

 

Kolego SirRedbull - poszukaj wątków n.t. INPA ( to chyba najprostsze rozwiązanie w temacie diagnostyki komputerowej - dostępna małym nakładem kosztów dla kazdego) lub jedź na kompa do kogoś z doświadczeniem np do kolegi Temsky740 :)

 

 

Pzdr

Opublikowano

Bylem na diagnostyce i wykazało takie błędy :

 

30E9 monitorowanie tlenku azotu w katalizatorze

2F11 przeslona chłodnicy w górze

29CF przerwy zaplonu w cylindrze 3

 

 

Świece wymieniłem na nowe wiec teraz wymienie cewkę w 3 cylindrze i jak nie przejdzie to chyba zamknę sie w sobie...co chłopaki sądzicie?

Opublikowano

Hej

 

Po to by na 100% potwierdzić wadliwą cewkę wystarczy zamienić ja miejscami ( z 3 na 4) i raz jeszcze sprawdzić błedy; błąd powinien przenieść sie na 4 cylinder.

Nie wiem ile Cię kasują za podgląd błędów, ale cewka w używce ( tylko diagnostyka) kosztuje jakies 40 - 50 pln; nowa od 130-150pln.

Jeśli rzeczywiście padła cewka auto będzie strasznie "kuleć" ; zawirowania z wolnymi obrotami rzędu kilkuset obrotów /min; będzie słabe , a w wydechu będziesz słyszał charakterystyczne pukanie spalin.

 

Sugeruje zabawe z IPNA ...przyda sie jeszcze wielokrotnie a inwestycja tylko w interfejs ( max 100pln) oraz chwila czasu.

 

błąd 30E9 - poczytaj tamaty powiązane - http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=248006

błąd 2F11 - viewtopic.php?f=70&t=185192&start=15

 

 

pozdro

BB

Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi...jutro rano zamienia mi cewki i okaże sie czy to ona...zamówiłem NGK za 180zl i ciagle mam nadzieje ze to jednak to...co do auta to jak juz pojawi sie check to właśnie traci moc i szarpie oraz trzęsie..zauważyłem tez ze olej spadł o jedna kreskę i nie wiem czy to ma cos wspólnego..dziwne jest to ze jak auto postoi to jedzie super...

Co do tej Inpy o której piszesz to byłbym zainteresowany tylko nic kompletnie o tym nie wiem..to jest program na PC i trzeba mieć kabel do podłączenia? Mam taki bezprzewodowy OBD2 i działa mi z telefonem ale funkcje ograniczone typu podglad wartości i kasowanie błędów ...gdzie to najlepiej kupić?

Byłem u innego magika i powiedział mi ze jeżeli to nie cewka to bardzo możliwe ze sonda nox..szukałem czegoś takiego i nie wiem czy złe szukam czy poprostu tak ciężko to dostać...ale narazie mam nadzieje ze to tylko ta cewka..jutro napisze co sie okazało..

Opublikowano

....no i lipa...cewka wymieniona i nic sie nie zmieniło...jest jak było..

Powiedzcie chłopaki czy jest jakaś mozliwosc obejścia tego czujnika nox? Albo obejsc jakoś cały katalizator? Wyciąć go może ale czy czujnik będąc uszkodzony nie będzie dalej powodował tego co teraz..słyszałem ze można komputerowo jakoś obejść nox ale czy to prawda..jakie koszty?? Mam załamke normalnie nie wiem co robić...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
....no i lipa...cewka wymieniona i nic sie nie zmieniło...jest jak było..

Powiedzcie chłopaki czy jest jakaś mozliwosc obejścia tego czujnika nox? Albo obejsc jakoś cały katalizator? Wyciąć go może ale czy czujnik będąc uszkodzony nie będzie dalej powodował tego co teraz..słyszałem ze można komputerowo jakoś obejść nox ale czy to prawda..jakie koszty?? Mam załamke normalnie nie wiem co robić...

Gdy boli cię nerka - ty ją będziesz ciąć ? Problem trzeba rozwiązać, a nie ciąć .

To jest to, o czym mówiłem na początku - diagnostyka potrzebna , a nie wymiana połowy auta.

Opublikowano
.. co masz na mysli diagnostyka? Dwóch magikow sprawdzalo bledy komputerem to nie o to chodzi? Kogo musiałbym znaleźć gdzieś w moich okolicach? Jaki musialby mieć sprzet? Moze znasz kogoś np z Gorzowa wlkp.?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
.. co masz na mysli diagnostyka? Dwóch magikow sprawdzalo bledy komputerem to nie o to chodzi? Kogo musiałbym znaleźć gdzieś w moich okolicach? Jaki musialby mieć sprzet? Moze znasz kogoś np z Gorzowa wlkp.?

Odczyt błędów - to nie jest diagnoza.

Może być świeca lub wtryskiwacz, może katalizator jest zatkany to prowadzi do wzrostu ciśnienia przed katalizatorem i może być przyczyną wypadania zapłonu w cylindrze, może być kompresja i tak dalej.

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.