Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Autko piękne ale...Próbowałeś wysłać mu maila? O ile się nie mylę to dostaniesz odpowiedź że mieszka w Anglii i wyśle Ci autko po wpłacie zaliczki, ale mogę się mylić. Są to oczywiście oszuści i autka nigdy nie zobaczysz
Opublikowano

myslalem ze ktos sie jeszcze wypowie tyle was tu jest a zadnen nic konkternego nie napisze boze ludzie to jest forum BMW

ja osobiscie jezdze TOYOTAmi i jak tam cos sie na forum pytam to dostaje profesionalana odpowiedz a tu?:D

 

wiec moze jednak ktos napisze cos mi o tym silniku 3.0 diesel ???

Opublikowano

Witam,

 

Jako że też jestem użytkownikiem Toyoty, nie moge za dużo powiedzieć na temat 330d. Ale informacje na temat tego modelu z pewnością znajdziesz na tym forum, np. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=27245&highlight= ... z pewnością było tego więcej, więc polecam "szukaczke" :search:. Więcej info możesz znaleźć też tu -> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=804

 

330d z mobile.de wygląda pięknie, aczkolwiek po zdjęciach nie można wszystkiego ocenić. Poza tym radzę się dobrze rozeznać, bo to może być jakaś ściema. Pozdrawiam

Glasurit Polska - Division of BASF - The Chemical Company

Profesjonalne dobieranie lakierów samochodowych.

Opublikowano
Widać od razu, że to ściema, było o tym na forum. Czy wy myślicie, że ludzie oddają idealne auta za darmo, są okazje, ale bez przesady.
http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png
Opublikowano
Widać od razu, że to ściema, było o tym na forum. Czy wy myślicie, że ludzie oddają idealne auta za darmo, są okazje, ale bez przesady.

Popieram... lipa totalna :duh:

 

PS. Nic nie "podbijam"...

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Opublikowano

heheh wiem ze to moze byc sciema ale rzucilem tylko linka zeby wiedziec o jakie autko mi chodzi :)

mam toyotke carine 2,0 133 PS no i chcialbym kupic cos mocniejszego

dlatego cala ta sonda na temat BMW

jezdzilem audi 1.9 tdi 130 PS wiem ze to nie zle chodzi jak na 1.9

forum BMW pod katem 330 tez przeczytalem

a np nie wiem 3 nie zostane zjedzony przez was

ale co jest praktyczniejsze wspomniana BMW 330d czy Audi a6 2.5 TDi 180 KM

w sumie moce sa podobne a pewnie ubezpieczniee bedzie tansze dla audiczki ??

prosze o pomoc dziekuje

Opublikowano

ale co jest praktyczniejsze wspomniana BMW 330d czy Audi a6 2.5 TDi 180 KM

w sumie moce sa podobne a pewnie ubezpieczniee bedzie tansze dla audiczki ??

prosze o pomoc dziekuje

 

jesli twoim kryterium jest ubezpieczenie to ja przepraszam ale zapytam: "ale o co chodzi?"

zh
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co do ubezpieczenia, to dowiedz się czy Audi będzie tańsze, gdyż ubezpieczając swoje auto w Warcie, pakiet na BMW był rzędu 5 proc. a na Audi, Toyotę czy Merca ok. 7-9 proc.

Na większość Twoich pytań odnośnie silnika znajdziesz odpowiedź w istniejących już postach- może stąd nie otrzymałeś odpowiedzi bezpośrednio, tym bardziej że niedawno pojawił się podobny wątek. Poszukaj moich i kolegi Ukasha wypowiedzi w wątkach o spalaniu.

 

A co do mocy to zależy jaką wersję silnika 3.0d w BMW będziesz kupował- silnik M57 ma 184KM, natomiast M57N 204KM. I tu już może pojawić się różnica w osiągach. A do tego A6 to jest inny segment aut niż E46- moim zdaniem bardziej obiektywne jest porównanie A4 z E46 lub A6 z E39/E60.

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

boze wy wszystko tak do sibie bierzecie:)

czytalem juz all z tego forum na temat 330d chodzilo mi o silnik o mocy 184 km

 

a jak jest z zawieszeniem w tych samochodach bo tego akurat nie znalazlem ??

 

i jak wogole z kosztami utrzymania tego BOLIDA??

co ile sie co wymienia ?rozrzad np ?

Opublikowano

hahaha

 

w tym przypadku rozrzad sie kontroluje i uwierz mi, ze w dobrym stanie bmw bedzie tansze od audi w dobrym stanie. ja robilem szczegolowe porownania dla vag, bmw i mercedesa. bmw wychodzi faktycznie najtaniej. mimo, ze mam kolekcje aut z wolfsburga to teraz szukam ladnego e39 w dieslu.

DIESEL POWER
Opublikowano

witam!

 

moje autko ma właśnie ten silnik, ale to 5-tka (e-39). wrażenia - generalnie bardzo dobre, choć są pewne 'ale'.

 

po kolei: jak kupiłem autko i parę pierwszych razy nim pojechałem, to co chwilę byłem zaskoczony, że leciutko naciskam na gaz - a tu od razu 50 na godzinę (przedtem jeździłem Jeepem, który pomimo ponad 5 litrowego silnika jednak nie miał takich przyśpieszeń).

 

obecnie, po przejechaniu około 30 tys. km, wymianie padniętej turbiny (2200 zł razem z robotą za regenerowaną z gwarancją) spalanie średnio w mieście 10-11 l/100 km, w trasie bez ograniczania się ale i bez dziury w podłodzde pod pedałem gazu (gdzie można średnio 130, autostrada 180) 9-10 l/100 km, minimalnie w trasie W-wa - Poznań podczas wleczenia się za TIRem w deszczu 90 km/h spalił mi 6,3 l/100 km.

 

jak wyjeżdżałem ostanio z parkingu, pytał mnie parkingowy jaka to benzyna, że taki cichy (oczywiście dieselek jest :8)

 

teraz 'ale' - bardzo ładnie przyśpiesza - byle nie próbować tego manewru startując od 120 w góre; co prawda oczywiście idzie do przodu, ale baaardzo wiele do życzenia pozostawia; natomiqast w klasycznej drogowej sytuacji z TIRem - wzięcie pojedynczego do chwila, ale dwa czy trzy razem - zaczynają się problemy... (bo właśnie na wylocie z wyprzedzania tego pierwszego mam około 120, no i dalej idzie powoli).

 

wszelkich fanów bezkrytycznych marki zapraszam do przejechania się w miarę nowym Porsche 911, choćby najsłabszym - stanie się jasne co mam na myśli mówiąc o kłopotach z przyśpieszaniem z większych szybkości...

 

ale poniżej poziomu Porsche - i tak zdecydowanie polecam ten silnik

Opublikowano
teraz 'ale' - bardzo ładnie przyśpiesza - byle nie próbować tego manewru startując od 120 w góre; co prawda oczywiście idzie do przodu, ale baaardzo wiele do życzenia pozostawia; natomiqast w klasycznej drogowej sytuacji z TIRem - wzięcie pojedynczego do chwila, ale dwa czy trzy razem - zaczynają się problemy... (bo właśnie na wylocie z wyprzedzania tego pierwszego mam około 120, no i dalej idzie powoli).

Hehe co dopiero mają powiedzieć użytkownicy Fiatów Panda i tym podobnych samochodów :D Ja mam 318i i nie mam większych problemów z wyprzedzaniem. Może masz coś nie tak. Przeczytaj ten temat odnośnie Dieslów http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=29414 Autorem jest znakomity fachowiec robertbmw. Między innymi jest tam napisane: "Autko na początku nie wykazuje żadnych problemów z wyjątkiem jednej rzeczy przy coraz to większej prędkości i wyższym biegu odczuwalny jest mniejszy wzrost obrotów silnika - tak jakby auto ciągło przyczepę z wysoką plandeka."

Opublikowano

ja jezdze jak widac w opisie mniejszym bratem 3.0 i to w dodatku w automacie. na poczatku odnosnie padnietej turbiny powiem tak jak ktos napisal w poradach - najwiekszym wrogiem BMW sa jego poprzedni wlasciciele, ktorzy nie potrafili sie z nim obchodzic. zreszta turbiny zazwyczaj koncza sie w okolicach 300 tys km, czasem troche wiecej.

 

odnosnie przyspieszenia to powiem tak, ze przy wyprzedzaniu nawet razu jeszcze nie korzystalem z kick down, a rozpedzenie od 140-180 nie stwarza problemu. raczej bym sprawdzil czy wszystko jest ok, bo moze faktycznie egr nie pozwala ladowac tyle ile powinna sprezarka.

 

i na koniec chce powiedziec, ze audi w manualu palilo mi wiecej niz 525 w automacie. jezdzilem cale dwa dnia po miescie (warszawa), tylko w godzinach szczytu i zdziwilem sie, ze 20l starczylo na 260km, czyli niecale 8l/100 km. faktycznie bardzo delikatnej jazdy, a mysle, ze zejde jeszcze nizej jak opanuje prowadzenie samochodu z autmatem.

DIESEL POWER
Opublikowano

 

jak wyjeżdżałem ostanio z parkingu, pytał mnie parkingowy jaka to benzyna, że taki cichy (oczywiście dieselek jest :8)

 

nie przesadzajmy. 3.0d nie chodzi tak cicho jak benzyna. Kultura pracy moze i jest porownywalna, autem nie trzesie jak typowym ropniakiem ale slychac ze to deisel

Opublikowano

proszę szanownych wielbicieli marki! (też się zresztą do nich zaliczam :wink: )

 

to, że mój samochód - dieselek jest w stanie rozpędzić się do 230 i jeszcze paru kilometrów i nawet górka nie jest mu do tego potrzebna, czy obrotomierz osiąga 5 tys/min, czy wreszcie że mogę wyprzedzić zasadniczą większość samochodów jadąc w trasie - to jeszcze naprawdę nie oznacza, że jest szybki. Jest tylko szybszy od wielu innych.

a ja kocham to uczucie wciskania w fotel, jak wduszę gaz w podłogę przy 160 - i dosłownie po paru sekundach już mam na liczniku 240 a wskazówka PĘDZI dalej - i dlatego odsyłam do Porsche. i nie ma się co obrażać, bo oczywiście takie porównanie nie jest uczciwe - to jakby stawiać obok siebie do wyścigu wielkiego dostojnego doga i smukłego charta. Róznica 400 kg i minimum 150 KM.

 

ale do wygodnego podróżowania- rewelacja!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.