Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

VIN WBANB31030B067306

Prod. Date 2004-02-27

Type code NB31

Type 545I (EUR)

Series E60 (5 Series)

Body Type LIM

Steering LHD

Engine N62

Displacement 4.40

Power 245kw / 333hp

Drive HECK

Transmission Manual

Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Upholstery LEDER NASCA BEIGE (U6BA)

options

S217A Leather steering wheel

S229A Dynamic Drive

S255A Sports leather steering wheel

S261A Side airbags for rear passengers

S320A Deleted, model lettering

S339A Shadow-Line

S354A Green windscreen, green shade band

S403A Glass roof, electrical

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S430A Interior/outside mirror with auto dip

S431A Interior mirror with automatic-dip

S438A Fine wood trim

S441A Smoker package

S442A Cup holder

S453A Climate-controlled seats, front

S456A Comfort seat with memory

S465A Through-loading system

S496A Seat heating, rear

S502A Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC)

S522A Xenon Light

S524A Adaptive Headlights

S590A BMW LA wheel, star spoke 123

S601A TV function

S605A BTX/Telefon

S607A Personal computer (PC)

S609A Navigation system Professional

S612A BMW Assist

S620A Voice control

S638A Car telephone Professional

S676A HiFi speaker system

S698A Area-Code 2 for DVD

S761A Individual sunshade glazing

L801A National version Germany

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S8SAA Navigation access request,country-spec.

S8SBA Telematics access request,country-spec.

S8SCA Telematics access request,country-spec.

S8SPA Control unit COP

S915A Dummy-SALAPA

Standard equipment

S534A Automatic air conditioning

S540A Cruise control

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S563A Light package

S785A White direction indicator lights

S851A Language version German

Opublikowano

Dzięki za rozkodowanie vinu może ktoś oglądał autko

Może ktoś chce się wypowiedzieć czy warta swoich niedużych pieniędzy jak na za ten model.

Opublikowano
doliczysz opłaty i tak tanio już nie będzie,jeździłem taką wersją w manualu i łatwo spalić sprzęgło dlatego sprawdź dobrze czy nie szarpie i czy nie śmierdzi po energicznej jeździe,zdecydowanie polecam automat do tego silnika,
Opublikowano

Opłaty ok. 3000-3500 zł + na 90% do zrobienia uszczelniacze zaworowe, rurka płynu chłodniczego i wycieki, czyli w zależności od metody naprawy 3-6 tysięcy pakietu startowego. :wink:

 

Ach, no i obowiązkowo bmw check, przebieg (zwłaszcza przy takiej cenie) wątpliwy.

Opublikowano
Opłaty ok. 3000-3500 zł + na 90% do zrobienia uszczelniacze zaworowe, rurka płynu chłodniczego i wycieki, czyli w zależności od metody naprawy 3-6 tysięcy pakietu startowego. :wink:

 

Ach, no i obowiązkowo bmw check, przebieg (zwłaszcza przy takiej cenie) wątpliwy.

swoim 545i zrobiłem już 13tyś/km i nie robiłem żadnej z tych rzeczy i puki co nie ma potrzeby

nawet jak ma powyżej 200tysi to i tak nic dla tego silnika

Opublikowano
Prędzej czy później będziesz musiał, jak nie było robione... Albo po prostu dolewasz olej i tyle. To sa super silniki, bardzo trwale, nigdzie nie pisalem inaczej, tylko jak kazde maja swoje wady. To nie jest moj wymysl, tylko rzecz naturalna, o ktorej sporo mozna poczytac.;)
Opublikowano

również ciekawi mnie te auto i jak kolega mam ok 350 km.

 

PS. z tego co wiem to opłaty (cło) od silnika powyżej 2000 cm3 wynosi 18.6% więc nie wiem dlaczego opłaty miały by wynosić 3000-3500 zł skoro cena auta jest na poziomie ok. 34000 zł a nie 18 tyś zł.

 

A może już ktoś był i oglądał auto? :)

Opublikowano
PS. z tego co wiem to opłaty (cło) od silnika powyżej 2000 cm3 wynosi 18.6% więc nie wiem dlaczego opłaty miały by wynosić 3000-3500 zł skoro cena auta jest na poziomie ok. 34000 zł a nie 18 tyś zł.

 

Istotne za ile kupił, jakie ma znajomości z rzeczoznawcami ;-)

Opublikowano
...bo każdy ogarnięty sprzedawca nie zapłaci więcej akcyzy za takie auto. A Ty zamiast wziąć sobie do serca inne niuanse z tej dyskusji, przyczepiłeś się do akcyzy i wciąż jesteś zainteresowany takim autem. :mad2:
Opublikowano

Nie trzeba odpalać na zimno, żeby sprawdzić uszczelniacze... wystarczy żeby postał kilkanaście minut. Tak czy siak, myślę, że skoro już Dray sprawdzał, to raczej newralgicznych punktów nie ominął. :mrgreen:

 

Zresztą, bez sprawdzania stawiam skrzynkę, że są na wstępie do zrobienia.

Opublikowano
Kolega chyba nie wie czym DRAY się zajmuje...

 

Wiem :P

 

@DRAY

Dlatego to auto odpadło i kolega szuka dalej.

jest moc, będzie szmoc ;)
Opublikowano
Jaki by nie było za 30 dni akcyza na takie autko wyniesie 98 tysi jak bym miał forsę to sam bym kupił parę takich aut z silnikiem pow 4 litry :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.