Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki.

Moja wersja to 640D, szary Bernina z koniakową tapicerką, w M pakiecie.

Do tego pakiety innowacji, Business Class i First Class.

Zawieszenie pneumatyczne obu osi, systemy asystujące kierowcy Professional, fotele komfortowe, ogrzewanie kierownicy, przyciemniane szyby, M Shadowline o rozszerzonym zakresie i oczywiście gwarancję do 5 lat. Narazie nie brałem pakietu Service Inclusive, bo nie mogłem się zdecydować czy z plusem czy bez - ale to dobiorę przy odbiorze auta.

Co do terminów to na zamówieniu mam Listopad. Informacja od doradcy że realnie wrzesień-październik. Ale żadnych potwierdzonych informacji puki co nie mam.

Z tego co wiem to teraz idzie produkcja na lipiec...

  • Odpowiedzi 225
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Będzie ładne auto!


Dlaczego diesel? To taki konik na forum (jest x wątków o wyższości tego lub tamtego i wiele emocji budzą :D )


Ja wziąłem białe (metalik) 640i, z białą nappą, bez pakietu innowacji, serwis pakiet bez "+", bez czarnego grilla; reszta podobnie

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

Na początku chciałem białą tapicerkę, ale mam dzieci i jak zobaczyłem jak się ona potrafi brudzić to się lekko zniechęciłem (choć teraz mam beżową skórę + popiel i da się przeżyć). Jeszcze bardziej obawiałem się białych pasów - choć to dało by się załatwić pasami M.

Co do Diesla - miałem okazję pojeździć 740d i mi odpowiadało. Mimo to zastanawiałem się nad 640i, lecz w salonie, widząc moje wahanie przekonywano mnie do 40d (głównie momentem obrotowym, ale i spalaniem). Poza tym podobają mi się potencjalne możliwości tego silnika, czyli to co z nim zapewne zrobię po gwarancji. Żal tylko dźwięku który by się z jakimś akrapovic'em dało wykrzesać z benzyny...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też mam dzieciaki (3, 9, 13) i przeżyliśmy bez strat dwa lata z piękną bursztynową skórą w Volvo, więc nie bałem się białej. Lubię jasne siedzenia w połączeniu z czarną deską i czarnym sufitem (bez panoramy). Regularne przetarcie siedzeń jakimś kosmetykiem do czyszczenia załatwia sprawę (dżinsy, nawet flamaster). Białych pasów nie zauważyłem!... oj... to zmienię na m-pakietowe (będzie dresiarski pasek, ale przynajmniej czarne będą). Dobra uwaga!


A mnie do diesla skutecznie zniechęciły 4 lata jazdy 535xd (F10). Masa momentu, ok. Fajnie się dłubie, prawda (mój miał >360KM i ok 750Nm). Ale... tak na serio nie doświadczyłem dramatu w "niskim zakresie obrotów" po przesiadce na dwulitrową benzynę w Volvo (450 Nm). To sprawiło, że biorąc BMW, nie bałem się opcji benzyny

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

Być może Twój wybór (silnika) jest bardziej słuszny, zwłaszcza pod względem doświadczeń. Ja na zmianę jeździłem benzynami i dieslami, no i jakoś tak wyszło że zawsze te "ropniaki" mi bardzie pasowały, ale z drugiej strony, nigdy nie miałem auta o mocy ponad 300KM, więc wybrałem opcję bardziej "bezpieczną", przy założeniu moich skromnych doświadczeń.

Poza tym, szóstką chcę zastąpić SUV'a w wyjazdach na narty i kilkutygodniowych wyprawach po Europie, więc myślę że diesel się sprawdzi. Nie zmienia to faktu że korci mnie auto pokroju M3 z mocną benzyną.

A co do terminów - rozumiem że nadal nie masz potwierdzonej daty produkcji z fabryki? Z tego co usłyszałem to od tej daty potrzeba jeszcze 6-8 tygodni na transport, masz podobne informacje?

Opublikowano
Dzięki.

Moja wersja to 640D, szary Bernina z koniakową tapicerką, w M pakiecie.

Do tego pakiety innowacji, Business Class i First Class.

Zawieszenie pneumatyczne obu osi, systemy asystujące kierowcy Professional, fotele komfortowe, ogrzewanie kierownicy, przyciemniane szyby, M Shadowline o rozszerzonym zakresie i oczywiście gwarancję do 5 lat. Narazie nie brałem pakietu Service Inclusive, bo nie mogłem się zdecydować czy z plusem czy bez - ale to dobiorę przy odbiorze auta.

Co do terminów to na zamówieniu mam Listopad. Informacja od doradcy że realnie wrzesień-październik. Ale żadnych potwierdzonych informacji puki co nie mam.

Z tego co wiem to teraz idzie produkcja na lipiec...

 

Gratulacje, fajny config. Jestem ciekaw jak ten kolor się będzie prezentował na 6GT. Na g30 widziałem i bardzo ładnie to wygląda.

Opublikowano

Kilka postów popełniłem w tym wątku, decyzje podjąłem, ale się nie pochwaliłem. Wiec mały coming out :D


Chciałem nabyć 6gt lub 5 touring. Dealer strasznie „chciał” mi sprzedać X5. Niby dobra oferta na 6GT była, ale rata w CL czy w wynajmie, za sprawą niższej wartości rezydualnej, była wyższa niż dla X5. Cena zakupu 6GT czy 5T z silnikiem 3.0 jest bliska X5. X5 były niemalże od ręki, a nie za 8 miesięcy, i taniej. Wiec ja swój zakup ... odłożyłem. Także dlatego, że zastępując moje 5cioletnie F11 535d na nowe dostawałem cenę katalogową 470k(!), co dawało po rabatach solidną ratę. I te poczucie relatywnie niedużej zmiany...


Za to nabyłem pojazd (bo nie wiem czy samochód to dobra nazwa) jako daily i funcar, ktore przypłynęły w sporej liczbie do PL w marcu. Tesla Model 3 w wersji Performance, tzw. „tania” tesla. Wykonanie amerykańskie: byle jak polakierowane, byle jak poskładane, z kiepską póki co obsługą posprzedażną. Dostałem sedana wielkości z zewnatrz serii 3, przyśpieszającego 0-100 w 3,3s(!), fast turner. Nie byłem gotowy na „dużego” elektryka typu S, ale osiągi EV w każdych możliwych warunkach powodują, ze przyglądam się nowym pomysłom BMW (iX, i4) i konkurencji. Póki co ładowanie tylko w domu i raz na darmowym słupku w stolicy Podlasia, koszt przejazdu 100km to ok. 10zl. Zasieg w trasie to ok 2/3 zasięgu nominalnego, w przypadku T3 to realnie 300-400km, zależnie od prędkości. Mimo pewnej tandetności, twardych opon wersji Performance - BMW czeka na urlop, na co dzień - EV.


No ale wracając do tematu wątku: @burzalka, piękny konfig. Bernina jest w filmie BMW z premiery LCI, super! Ciężki wybór z wnętrzem - żona mówiła koniak, ale to twardsza dakota afair, trwała, ale mniej przyjemna. Jedno bym dołożył - skrętna tylna oś. To bardzo długie auto.

Przyjrzyj się elektrykom jako alternatywie M3. Serio.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Być może Twój wybór (silnika) jest bardziej słuszny, zwłaszcza pod względem doświadczeń. Ja na zmianę jeździłem benzynami i dieslami, no i jakoś tak wyszło że zawsze te "ropniaki" mi bardzie pasowały, ale z drugiej strony, nigdy nie miałem auta o mocy ponad 300KM, więc wybrałem opcję bardziej "bezpieczną", przy założeniu moich skromnych doświadczeń.

 

Żaden wybór nie jest "zły", albo "lepszy". Ważne, żeby był świadomy :)

 

A co do terminów - rozumiem że nadal nie masz potwierdzonej daty produkcji z fabryki? Z tego co usłyszałem to od tej daty potrzeba jeszcze 6-8 tygodni na transport, masz podobne informacje?

 

Cisza. Nie ma potwierdzenia. Co jakiś czas podpytuję "opiekuna" u dilera (ale nie chcę wyjść na up..dliwca ;) ) - ostatnio wczoraj. Status bez zmian ("nie został jeszcze wprowadzony do kolejki produkcyjnej")

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

Gratulacje, fajny config. Jestem ciekaw jak ten kolor się będzie prezentował na 6GT. Na g30 widziałem i bardzo ładnie to wygląda.

Początkowo chciałem któryś z niebieskich, ale widziałem szary Bernina na żywo - stoją takie 630'tki w salonach Inchcape we Wrocławiu i Poznaniu, więc wybór jak najbardziej świadomy.

 

@burzalka, piękny konfig. Bernina jest w filmie BMW z premiery LCI, super! Ciężki wybór z wnętrzem - żona mówiła koniak, ale to twardsza dakota afair, trwała, ale mniej przyjemna. Jedno bym dołożył - skrętna tylna oś. To bardzo długie auto.

Przyjrzyj się elektrykom jako alternatywie M3. Serio.

Długo się zastanawiałem nad skrętną osią. Pytałem doradców w kilku salonach (sporo się po Polsce najeździłem). Większość twierdziła że przydaje się to głównie na parkingu i bywa nieco dziwne na autostradzie. Podobnie w testach na YT raczej dziwne opinie są na ten temat - więc odpuściłem. Gdybym miał okazję się przejechać autem z taką osią to może bym się zdecydował - niestety miałem do dyspozycji jedynie 740D i na podstawie tego wybierałem silnik jak i zawieszenie pneumatyczne.

 

Żaden wybór nie jest "zły", albo "lepszy". Ważne, żeby był świadomy :)

 

W pełni świadomy to by ten wybór był gdybym mógł dostać 640d i 640i na kilka dni - niestety, jedyne czym udało mi się przejechać to: X740D (odczucia z tego ciężkiego autobusu raczej słabe), 530i (w tym nie poczułem emocji - tym bardziej banana na twarzy - omal nie wybrałem przez to Audi A7 TFSIe 55), 330e (to mi się spodobało, choć dla mnie nieco za małe) i 740D - którym bardzo dobrze mi się jechało - dlatego taki wybór, lecz do pełnej świadomości niestety nieco zabrakło możliwości testowania.

Notabene, BMW wygrało z Audi właśnie emocjami jakie we mnie wzbudziła 740D i kilka sztuk 6GT w których siedziałem w salonach. Plugin Audi bardzo fajnie się zbierał do 250 km/h, ale w fotel nie wgniatało (przyspieszenie takie 3-etapowe - elektryk, benzyna, benzyna + sprężarka), dla odmiany R6 w BMW daje takie "prawdziwe" przyspieszenie i uczucie lizaka dla małego chłopca.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Żaden wybór nie jest "zły", albo "lepszy". Ważne, żeby był świadomy :)

 

W pełni świadomy to by ten wybór był gdybym mógł dostać 640d i 640i na kilka dni - niestety, jedyne czym udało mi się przejechać to: X740D (odczucia z tego ciężkiego autobusu raczej słabe), 530i (w tym nie poczułem emocji - tym bardziej banana na twarzy - omal nie wybrałem przez to Audi A7 TFSIe 55), 330e (to mi się spodobało, choć dla mnie nieco za małe) i 740D - którym bardzo dobrze mi się jechało - dlatego taki wybór, lecz do pełnej świadomości niestety nieco zabrakło możliwości testowania.

Notabene, BMW wygrało z Audi właśnie emocjami jakie we mnie wzbudziła 740D i kilka sztuk 6GT w których siedziałem w salonach. Plugin Audi bardzo fajnie się zbierał do 250 km/h, ale w fotel nie wgniatało (przyspieszenie takie 3-etapowe - elektryk, benzyna, benzyna + sprężarka), dla odmiany R6 w BMW daje takie "prawdziwe" przyspieszenie i uczucie lizaka dla małego chłopca.

 

Oooo, to widzę najeździłeś się. Ja niestety mogłem przetestować 6GT tylko w wersji 620d, więc wrażeń z jazdy nie ma co chyba w ogóle komentować. Wiadomo, że bieda-wersję dostałem (nota bene jest to auto zastępcze, które warszawski Fus oferuje klientom oddającym Rolls Royce'y na przegląd :shock: )


Oprócz tego, miałem na jazdach X5 M50d, 730d (pneumatyka + skrętna oś) oraz 750d (Executive drive + skrętna oś). Wszystkie trzy implementacje diesla były poprawne i mógłbym z nimi żyć. Pewnie przywykłbym do tego brzmienia, etc. etc.


Ale przejażdżka G31 540i x-drive mojego brata przechyliła szalę bezapelacyjnie na stronę benzyny. Kultura pracy bezkonkurencyjna, a tego głównie oczekuję od nowego auta. Jestem przygotowany na spalanie 12-15 / 100w mieście i pewnie 12-13 w trasie. Tyle samo paliło moje dwulitrowe Volvo :duh:

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

Długo się zastanawiałem nad skrętną osią. Pytałem doradców w kilku salonach (sporo się po Polsce najeździłem). Większość twierdziła że przydaje się to głównie na parkingu i bywa nieco dziwne na autostradzie. Podobnie w testach na YT raczej dziwne opinie są na ten temat - więc odpuściłem. Gdybym miał okazję się przejechać autem z taką osią to może bym się zdecydował - niestety miałem do dyspozycji jedynie 740D i na podstawie tego wybierałem silnik jak i zawieszenie pneumatyczne.

Tak, opinie są różne. Ja jeździłem 750d z lneumatyką i skrętną osią tylną. Odebrałem je jako bardzo zwinne auto - nie czuć tej wielkości. Zdziwienie było tylko na wyjechaniu z salonu - w mocnym skręcie uczucie zarzucania tylu.

 

W pełni świadomy to by ten wybór był gdybym mógł dostać 640d i 640i na kilka dni - niestety, jedyne czym udało mi się przejechać to: X740D (odczucia z tego ciężkiego autobusu raczej słabe), 530i (w tym nie poczułem emocji - tym bardziej banana na twarzy - omal nie wybrałem przez to Audi A7 TFSIe 55), 330e (to mi się spodobało, choć dla mnie nieco za małe) i 740D - którym bardzo dobrze mi się jechało - dlatego taki wybór, lecz do pełnej świadomości niestety nieco zabrakło możliwości testowania.

Notabene, BMW wygrało z Audi właśnie emocjami jakie we mnie wzbudziła 740D i kilka sztuk 6GT w których siedziałem w salonach. Plugin Audi bardzo fajnie się zbierał do 250 km/h, ale w fotel nie wgniatało (przyspieszenie takie 3-etapowe - elektryk, benzyna, benzyna + sprężarka), dla odmiany R6 w BMW daje takie "prawdziwe" przyspieszenie i uczucie lizaka dla małego chłopca.

Te prawdziwe przyspieszenie to w supercars i .. EV. Jest go więcej niz normalny człowiek potrzebuje. Nie namawiam zamiast 6gt, raczej zamiast 340M czy nawet M3.

Ja najwięcej emocji znalazlem w 5 (G31 kombi). I w 7 - ideał: komfort i kontrola. W 6gt komfort ponad wszystko. Każdy z silników R6, włączając w to 30d, będzie tu świetny.

Opublikowano

Cisza. Nie ma potwierdzenia. Co jakiś czas podpytuję "opiekuna" u dilera (ale nie chcę wyjść na up..dliwca ;) ) - ostatnio wczoraj. Status bez zmian ("nie został jeszcze wprowadzony do kolejki produkcyjnej")

 

Coś się zmieniło w temacie zmiany statusu produkcyjnego?

Jeśli można wiedzieć, to kiedy złożyłeś zamówienie i jaki masz termin odbioru? Ja składałem 12.04.2021, a termin mam odbioru wpisany na zamówieniu to 30.11.2021.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niestety, bez zmian


Zamówienie 13 marca 2021; termin odbioru na zamówieniu: 31 sierpnia...

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pytanie do tych z Was, którzy mieli jasne pasy bezpieczeństwa w swoich samochodach: bać się tego, że się usyfi szybko?


Chciałem zmienić w swoim zamówieniu pasy na te czarne z przeszyciami M (w standardzie będę miał jasne, bo takie dają z tapicerką Ivory, czego nie byłem świadom)... ale to wymaga zmiany ceny samochodu, a to z kolei wymagałoby złożenia nowego zamówienia, przejścia przez całą ścieżkę z Comfort Lease, etc etc... więc odpuściłem z obawy o dalsze wydłużenie czekania na dostawę :(


nigdy nie miałem jasnych pasów i trochę się obawiam... niepotrzebnie się martwię?

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

Nie zastanawialbym sie nad tym. Tragedii nie bedzie, a od czasu do czasu mozesz pojechac do detailingowcow, zeby doprowadzili do stanu ‚jak nowy’.

Tez bede miec jasne pasy i to przy dwojce maluchów ;-)

Opublikowano
Pytanie do tych z Was, którzy mieli jasne pasy bezpieczeństwa w swoich samochodach: bać się tego, że się usyfi szybko?


Chciałem zmienić w swoim zamówieniu pasy na te czarne z przeszyciami M (w standardzie będę miał jasne, bo takie dają z tapicerką Ivory, czego nie byłem świadom)... ale to wymaga zmiany ceny samochodu, a to z kolei wymagałoby złożenia nowego zamówienia, przejścia przez całą ścieżkę z Comfort Lease, etc etc... więc odpuściłem z obawy o dalsze wydłużenie czekania na dostawę :(


nigdy nie miałem jasnych pasów i trochę się obawiam... niepotrzebnie się martwię?

 

Bać sie jak masz dwojke maluchow, a jak nie masz to nie bac sie. U mnie zawsze z tylu byly poplamione bo dzieciaki zawsze cos jedza w trasie z tylu. Najbardziej mnie razily wlasnie te poplamione brudne pasy niz fotele:). Natomiast zawsze to wyczyscili przy myciu skor. Teraz jak konfigurowalem g05 to poszedlem w cognac, a punktem przewazajacym byly czarne pasy. Jakby w ivory byly czarne to pewnie zostalnym w ivory. Pasy m wymuszaja jakis dodatkowy system ochrony i robi sie z tego jakies 5-6k, co uwazam nie jest warte takich pieniedzy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziękuję! Jestem spokojniejszy


O brudne łapki będę dbał, zakaz jedzenia obowiązuje u mnie w samochodach od zawsze ;)


Nie wiem, jak w G05 to wygląda, ale w G32 skórę nappa dają tylko w trzech kolorach: czarna, ivory, moccha. Nie ma karmelowej, niestety. Bo to byłby mój wybór, ale jest tylko w dakocie, więc wybrałem nappę ivory. Lubię jasne stołki w połączeniu z ciemnym dachem


Tylko to czekanie… prawie dwa miesiące od zamówienia i nadal brak potwierdzenia terminu produkcji



Sent from my iPhone using Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Pytanie do tych z Was, którzy mieli jasne pasy bezpieczeństwa w swoich samochodach: bać się tego, że się usyfi szybko?

 

Usyfi się dokładnie tak samo szybko jak czarne ale dzięki temu, że widać to będziesz częściej czyścił co ostatecznie wyjdzie na dobre ;-)

A tak na poważnie to mam jasną tapicerkę w x1 i 6GT (a wcześniej G31) i przy dwójce małych dzieci nie ma tragedii.

Opublikowano
Byłem dzisiaj w salonie i dowiedziałem się że mam przypisaną produkcję na Lipiec. Nie znam co prawda dokładnej daty produkcji, ale to już jest jakiś progres. Tak więc jeśli nic się złego nie wydarzy, to sierpień/wrzesień do odbioru :-)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Byłem dzisiaj w salonie i dowiedziałem się że mam przypisaną produkcję na Lipiec. Nie znam co prawda dokładnej daty produkcji, ale to już jest jakiś progres. Tak więc jeśli nic się złego nie wydarzy, to sierpień/wrzesień do odbioru :-)

 

Oby, oby! Trzymam kciuki :)


U mnie bez zmian - brak potwierdzenia. :(


Wczoraj dzwonił handlowiec z informacją, że potwierdził się termin produkcji X3 mojego taty (zamawiał kilka dni po mnie). Niestety, załapie się jeszcze na wersję przedliftową, ale przynajmniej wie, że w tym roku odbierze ;)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Byłem dzisiaj w salonie i dowiedziałem się że mam przypisaną produkcję na Lipiec. Nie znam co prawda dokładnej daty produkcji, ale to już jest jakiś progres. Tak więc jeśli nic się złego nie wydarzy, to sierpień/wrzesień do odbioru :-)

 

Oby, oby! Trzymam kciuki :)

 

Usłyszałem że jakiś termin ma jeszcze fabryka potwierdzać, ale handlowiec pokazywał mi moje auto na liście produkcyjnej na lipiec - nie wiem czy to była chronologiczna lista, lecz byłem w jej połowie.

 

Wczoraj dzwonił handlowiec z informacją, że potwierdził się termin produkcji X3 mojego taty (zamawiał kilka dni po mnie). Niestety, załapie się jeszcze na wersję przedliftową, ale przynajmniej wie, że w tym roku odbierze ;)

A tak z ciekawości - jeśli potwierdzili termin produkcji, to na kiedy przewidują wydanie? Pytam, bo to jednak ze stanów musi przypłynąć, więc czasowo pewnie znacznie dłużej wychodzi niż z niemiec.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wydanie auta taty pewnie we wrześniu


Natomiast mojego auta NIE BĘDZIE. Właśnie dzwonił handlowiec z informacją, że ze względu na bankructwo poddostawcy pneumatycznego zawieszenia, w mojej aktualnej specyfikacji auto nie wyprodukuje się na pewno do końca roku


#jp.dl


:(



Sent from my iPhone using Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Wydanie auta taty pewnie we wrześniu

Natomiast mojego auta NIE BĘDZIE. Właśnie dzwonił handlowiec z informacją, że ze względu na bankructwo poddostawcy pneumatycznego zawieszenia, w mojej aktualnej specyfikacji auto nie wyprodukuje się na pewno do końca roku

 

Ja też mam pneumatykę, czy to znaczy że mam dzwonić do salonu?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja bym zadzwonił…



Sent from my iPhone using Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.