Skocz do zawartości

330i m54b30 brakuje koni i momentu. Brak mocy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niestety - nie jest to automat - potwierdzone przez dwa niezależne warsztaty.

 

konkluzja z wizyt pozostaje taka że - usterka jest nadal gdzieś w elektryce silnika.

 

dzisiaj jeszcze odłączałem przepływkę aby sprawdzić czy jest duża różnica - i tu niespodzianka - prawie( różnica jest ale bardzo mało odczuwalna) nie ma różnicy po jej odłączeniu, czy Wasze samochody też się tak zachowują, u mnie naturalnie nadal brak błędów w INPA.

 

Dodam że wyjaśnienia jakie dostałem to :

 

Podczas dodawania gazu na pierwszym i drugim biegu następował by efekt ślizgania sprzęgła, natomiast podczas prób prędkości maksymalnej ( 4 - 5 bieg) gdyby się coś ślizgało to energia wyprodukowana przez silnik zamieniła by się w ciepło co zapewne spowodowałoby - w najlepszym wypadku rozpadnięcie się skrzyni.

  • Odpowiedzi 164
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a ja myślałem że mój już tak nie ciągnie jak na początku a to chyba już przyzwyczajenie , jak byś był z Krakowa to by się może coś poradzilo bo znam dobrego szpeca od bmw
Opublikowano
czarekwal jak tam z diagnoza?? juz cos wiadomo?? bo temat dla mnie jest goracy, poniewaz wiele 330i ASB ma podobne problemy i chcialbym poznac przyczyne tego. Pozdr
Opublikowano
kolego weź jeszcze skasuj adaptacje EGS
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Cześć.Jestem nowy na forum i chciałbym zwrócić się do Was z ogromną prośbą o pomoc a najlepiej znaleźć jakiegoś magika z warszawy lub okolic który zrobi moje autko.Jeżdżę od pół roku 330i touring z 2002roku.Autko porobiłem pod siebie.Oczywiście zmienione wszystkie możliwe oleje, świece itd.Auto kupiłem przy przebiegu 130tys.Dziś mam prawie 150tyś.Przy przebiegu 132tys założyłem gaz u osoby która robi praktycznie tylko BMW i ma o tym pojęcie.Auto cały czas wydawało mi się trochę za słabe.Po montażu instalacji pojechałem na hamownię.Wynik 202km i 255moment na benzynie, gaz 188 i 260 momentu.Wyniki tragiczne.W serwisie w Łodzi stwierdzono że walnięty przepływomierz.Zakupiłem nowy.Po wymianie moc ta sama na hamowni.Auto pod komputerem nie ma ani jednego błędu.Katalizatory podobno u mnie nie jest łatwo żeby się zapchały.Nie mam już pomysłu co to może być.Sondy były sprawdzane kilka razy.Podobno dobre.W aucie sprawdzałem kompresje.Też wporządku.Może pompa paliwa daje za małe ciśnienie?Auto ogólnie jeździ idealnie.Nie ma z niczym problemu.Pracuje równo, przyspiesza tak samo.Tak jak by mu nic nie dolegało.Jest tutaj ktoś kto może pomóc w moim problemie.Wszyscy rozkładają ręce jak słyszą co było sprawdzane i wymieniane.Gdzieś te koniki i moment muszą być.Błagam niech ktoś mi pomoże cieszyć się w 100% m54b30.
Opublikowano
nic sie nie dzieje.auto jezdzi idealnie.nie kopci, na zimnym wszystko wporzadku.wszystko co mozliwe w nim wymienilem.zadnego bledu na komputerze.swiece i przeplywka nowe.katalizatory wydaja sie byc wporzadku.bylem u specjalistow ktorzy z zewnatrz starali sie je obejrzec.kompresja na cylindrach dobra.gdyby nie hamownia myslal bym ze auto nie ma zadnego problemu.auto zaliczylo m.in. trase do chorwacji i tez bylo wszystko super
Opublikowano
jezeli wspolczynnik skladu mieszanki jest typowo stechiometryczny to ja nie mam nic do dodania :wink: Co do pomiarow na hamowni to najlepiej jechac na rolki MAHA... oddaja niemalze 100% wartosc rzeczywista. Nie bierz do siebie wynikow z hamowni inercyjnej bo charakteryzuja sie sporym przeklamaniem.
Opublikowano
No z tego co czytam to nie widac jaka to hamownia... zatem nie moge sie wypowiedziec na ten temat. Co do ODMY, gdyby byla trafiona to byloby falowanie obrotow i dlatego zapytalem o to na samym poczatku. Z tego co napisales na temat sprawnosci silnika z przeprowadzonych testow i diagnoz wynika, ze wszystko z nim jest OK. Jak to powiedzial mi ceniony czlowiek w swiecie sportow samochodowych: "NAJWAZNIEJSZE sa pomiary live data! jezeli pokrywaja sie scisle z oczekiwania ECU to mozemy byc pewni wartosci podanych przez producenta".
Opublikowano
auto jest szybkie ale mam wrazenie ze jeszcze powinno byc lepiej.moze poszukam gdzies maha i sprawdze.z autem nie dzieje sie kompletnie nic.juz myslalemo wywaleniu katow ale to troche zabawy poniewaz sondy sa za nim.chyba lepiej jak bedzie fabryka w tym przypadku.
Opublikowano
dokladnie! naturalnie doszloby do zachwiania skaldu mieszanki przez to... juz bylo tyle tych przypadkow z uwalnianie ukladu wydechowego z sondami wasko i szerokopasmowymi i ZAWSZE byl problem z moca, falowaniem obrotow i konsumpcją paliwa.
Opublikowano

A otwiera się klapka w końcowym tłumiku?

 

Kiedyś kolega nie mógl zrozumieć dlaczego moje 330xi masakruje jego 330Ci....powodem byla właśnie "zastała" klapak, która nie pozwalała na uwolnienie gazów z wydechu.

Opublikowano

ja juz kupilem ze zrobiona.przy tylnym tlumiku jest jakis kabel ktory u mnie jest odlaczony i zaslepiony.moze cos jeszcze bylo z tym zrobione.nie wiem.ktos ogladal to i mowil ze dobrze ze odlaczone.klapka chyba ma powodowac oszczednosc ponizej 4tys obrotow.pozniej ma sie otwierac dajac wieksza moc

 

teraz mysle o disa, czy nie moze spowodowac braku mocy i czy u mnie mimo ze wszystko wydaje sie dobrze moze byc inaczej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.