Skocz do zawartości

330i m54b30 brakuje koni i momentu. Brak mocy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
sylwester podepnij i sprawdz... inaczej sie nie dowiesz! A jest to najzwyklejszy silencer... Koledzy sugeruja "cos" typu zewnetrzny wastegate albo hamulec silnikowy diesla, ale to nie ta konstrukcja! :wink:

 

moge to zrobic nie dlugo.w nastepnym tygodniu jestem umowiony do goscia co kiedys przygotowywal bmw do startow na 1/4mili.ma sprawdzic przede wszystkim cisnienie paliwa na listwie.jakie powinno byc wogole przy moim silniku?

 

ma sie tez autem przejechac i przejrzec.moze cos wymysli.marze o tym.sprobuje tez po tym wszystkim pojechac na inna hamownie.zobaczymy co wyjdzie na hamowni maha.z jednej strony chcialbym zeby nie wyszla seria bo jesli wyjdzie to slabe byloby to autko:)trzeba bedzie kombinowac za jakis czas zeby zmienic na cos mocniejszego.tylko co?nie ma tak duzego wyboru jesli chodzi o cos mocniejszego

Z tego co pamiętam ciśnienie 3,5 bara +/- 0,2.

Wymieniałeś uszczelki na vanosach?

  • Odpowiedzi 164
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
mam nadzieje ze znajde chociaz zaczynam watpic.wymienione mam tez duzo, lacznie z przeplywomierzem.mysle o pompie paliwa, disa badz katalizatorach ktore podobno u mnie nie zapychaja sie tak latwo.mam nadzieje ze ktos znajdzie rozwiazanie.Ty w jakim silniku masz za malo mocy?
Opublikowano
mam nadzieje ze znajde chociaz zaczynam watpic.wymienione mam tez duzo, lacznie z przeplywomierzem.mysle o pompie paliwa, disa badz katalizatorach ktore podobno u mnie nie zapychaja sie tak latwo.mam nadzieje ze ktos znajdzie rozwiazanie.Ty w jakim silniku masz za malo mocy?

Też mam M54 tylko B25. Wymieniłem przepływkę, katy, czujniki, pompę paliwa itp i tylko DISA coś dała...

Opublikowano
czyli mamy to samo.jakie katy wkladales?jak wychodzi to u ciebie, hamowales auto?cos musi byc przy tych silnikach co moze sie zepsuc i zabrac moc.trzeba tylko znalezc co.

Katy włożyłem ori, od anglika. Na hamowni nie byłem, czuję że auto jest słabe, ale dla pewności zajadę i shamuję.

Opublikowano
jedz na hamownie bo moze sie okazac ze masz serie.auto troche wazy poza tym 192km to wcale nie tak duzo.kolejna rzecz ze w naszych autach nie czuc predkosci.w piasecznie jest hamownia maha.podobno dobra.ich strona to tdi-tuning.pl. ja wczesniej jezdzilem do kreatoramocy.po ogledzinach mechanika pojade na inna hamownie.podobno disa u nas pada.miales jakies jej objawy?
Opublikowano
jedz na hamownie bo moze sie okazac ze masz serie.auto troche wazy poza tym 192km to wcale nie tak duzo.kolejna rzecz ze w naszych autach nie czuc predkosci.w piasecznie jest hamownia maha.podobno dobra.ich strona to tdi-tuning.pl. ja wczesniej jezdzilem do kreatoramocy.po ogledzinach mechanika pojade na inna hamownie.podobno disa u nas pada.miales jakies jej objawy?

Tak, DISA wymieniłem jakiś miesiąc temu. Klapka była sztywna i sprężysta, ale membrana w środku zaczęła puszczać (po zatkaniu otworka przy klapce, klapka wracała do pozycji początkowej, a powinna się zatrzymać).

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
sylwester111 ja już problem rozwiązałem - rozstrojony był vanos. Chłopaki założyli blokady, zestroili i auto zapiernicza jak dawniej :cool2: Mają warsztat pod Warszawą, więc możesz podlecieć do nich :)
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
ja wciaz nie rozwiazalem.mialem wymieniana odme i myslalem ze jest troche lepiej ale niestety nie.chcialem sprawdzic rozrzad czy nie jest gdzies przesuniety ale skoro masz jakis dobry namiar to z checia skorzystam
Opublikowano
podobno u mnie wszystko dobrze.miałem diagnostyki i nic nie wychodzi.jest dobra kompresja na kazdym cylindrze taka sama.nowe swiece, nowy przeplywomierz.albo myslalem ze mam przesuniety rozrzad, albo katalizatory do wymiany.jesli koledze w inny sposob udalo sie doprowadzic auto do serii to moze jest to tez rozwiazanie dla mnie.mamy prawie te same silniki
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Sylwester111 czy udało Ci się rozwiązać problem z potencjalnym brakiem mocy? Czy jeździłeś dla porównania inną 330i?
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam pisze już koleiny temat i nic nie mogę wymysleć . Byłem na kompie swoją bawajką nie było żadnego błędu , dziś byłem na hamowni i wyszło 209 KM i momentu 283 Nm . Powiedzcie mi co może być tego przyczyną ? filter stożkowy ? Kupić oryginalną obudowę z filtrem? czy ten stożek zamontować gdzieś nisko by nie leciało ciepłe powietrze . Bo już oddzieliłem go od komory silnika . Czy do DISA powinien dochodzić jakiś przewód z podciśnieniem bo u mnie żaden nie idzie . Wypowiedzcie się za co tu się jeszcze brać ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co słyszałem to ten silnik nigdy (no może prawie :P ) nie trzyma serii :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Czyli ze niby zdechło tych koni tyle ? jeszcze jedno , jak jest ciepły to niekiedy musze dlugawo kręcić zeby odpalił . Albo jak juz slysze ze kreci dlugawo to przerwać i za drugim razem wzorowo opali . Może to Was nakieruje na coś ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tego co się naczytałem :P to będzie czujnik wałka, ale ssący czy wydechowy nie będę strzelał, bo nie pamiętam :oops:

Odnośnie mocy, to tak jak pisałem, te silniki z tego co kojarzę nie osiągały nigdy serii.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Sprawdzić kody błędów, obejrzeć livedata vanos, przepływomierz itp. Kompletna diagnoza dobrym programem diagnostycznym.

 

Ogólnie ten silnik rzadko trzyma serię, chyba tylko jak wyjeżdża z fabryki. Przeciętny wynik na hamowni to 210-220 koni, rzadko więcej, a czasem nawet poniżej 200KM. Do tego bierze olej. Przyczyna? Źle dobrany materiał pierścieni smarujących.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
Czyli możę być tak ze kupisz 330 e46 a objedzie Cię 328 e36???

 

PZDR>

 

Z tego co sie orientuje to takze silnik m52 2.8 R6 193 KM ma duze problemy z utrzymaniem seri i także róznica nawet do ponad 15 KM na hamowni moze wyniesc wiec raczej nie objedzie m54 3.0 R6 231 KM nawet jak nie bedzie trzymał seri :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli możę być tak ze kupisz 330 e46 a objedzie Cię 328 e36???

Dokładnie, bo jest lżejsza.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chyba każdy silnik bmw ma kłopoty z mocą :D

Ostatnio jeżdziłem e46 2.5 i ale jeszcze z silnikiem 170km i muszę przyznać ,że zrobił na mnie duże wrażenie , pozytywnie mnie zaskoczył , aż strach pomyśleć jak musi się zbierać takie zdrowe 330i :twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.