Skocz do zawartości

523i Brak kompresji


Kuba1991pt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z moim bmw. Motor 2.5 170 km 1996 LPG... Więc tak.. Podczas uruchamiania silnika auto zgasło.. Nie mogłem odpalić na benzynie poczym odpaliłem z gazu.. Normalnie jeździł... Moc miał nie brał nic oleju nie kopcil.. Następnie na drugi dzień nie dało się go odpalic ani z benzyny ani z gazu.. Po paru próbach (awaryjnego odpalenia z gazu chciałem dojechać do mechanika) rozładowal się akumulator.. Po naładowaniu go zaczął dziwnie kręcić.. Taki dziwny dźwięk inny niż normalnego rozruchu.. Pierwszy mechanik powiedział że łańcuch pękł(myślę nie no nie ma mowy).. Pociagnaalem do drugiego..

po zdjęciu pokrywy okazało się że łańcuch cały.. Problem jest w tym że nie ma kompresji.. 3,4,2 bary ma... I tyle... Teraz zaczyna się co robić.. Może miał ktoś podobny problem.. Bo ja nie wierzę że to już koniec motoru... Tu jeździł a tu nagle takie cos Może coś w ELEKTRYCE... Pomóżcie

Dodam że nie podłączany do komputera

Edytowane przez Kuba1991pt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wszystkie opcje napisałem ci w poprzednim zamknietym temacie.

 

I nie jest to jakiś niespotykany przypadek.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

stawiam na podparte zawory przez szklanki.

 

Ale dla ścisłości dodam , że to nie totolotek i się nie stawia.

 

Kolega miał zdjętą pokrywę zaworów to powinien przy okazji sprawdzić czy łańcuch nie przeskoczył.

Jeśli mechanik tego nie zrobił to czas zmienić mechanika.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co ty masz za mechanika , że nie wie co to znaczy?

 

Awaria polega na podparciu zaworów szklankami. Szklanki się rozszerzają przez skok ciśnienia oleju i po tym za cholerę same nie chcą wrócić.

Zawory podparte się nie domykają i nie masz kompresji.

 

Zdejmij wałki i wyjmij szklanki.

Szklanki albo pościskaj w imadle < jeśli wiesz jak to zrobić> albo wymien na nowe < lub inne>

 

Niestety powodem skoku ciśnienia oleju jest zawór w pompie oleju , który się na chwilę zaciął.

No i jak to zrobił raz to nie ma pewności czy nie zrobi kolejny raz.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.